Markaren Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) OMG.. Glem det jeg sa.. Endret 17. januar 2006 av Markaren Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 sikker på det? Er den ute i lufta da? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Nerfgun: å nerfe/to nerf = å gjøre ting svakere, mer likt nerfvåpen (som ble laget spesifikt for at unger skulle ha ufarlige lekevåpen å skyte på hverandre med (sånn i motsetning til oss som vokste opp før det helsikkes fokuset på "farlige" leker )) 5453473[/snapback] Okei, da er jeg med vettu Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Hadde vært kult med NERFgun i BF2 da. Expert Nerfgun-badge hadde blitt rimelig vanskelig. But hey! Per i dag så er jo Barret 12.7 sniperen et god alternativ. Ble glad når jeg så at de justerte dette i 1.2 patchen. Spiller ikke mye sniper, men mister litt "stemningen" nå 3 skudd med 12.7 kaliber ikke dreper folk. Det hadde for så vidt vært greit hvis de i det minste hadde mistet noen armer og bein innimellom Lenke til kommentar
w00tson Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Ble glad når jeg så at de justerte dette i 1.2 patchen. Spiller ikke mye sniper, men mister litt "stemningen" nå 3 skudd med 12.7 kaliber ikke dreper folk. Det hadde for så vidt vært greit hvis de i det minste hadde mistet noen armer og bein innimellom 5457396[/snapback] Ingen våpen dreper om du ikke treffer med dem :!: Folk tåler max 2 M85 skudd, 1 om du setter det i planeten på dem. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Sikte på m95 er jo forjævlig, m24 derimot det er saker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå