w00tson Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) Film fra bf2.se Ser bra ut, men litt uklart om en faktisk kan skyte ned den UAVen. Men nå vet en ihvertfall at storebror ser en.. edit: mer info Endret 16. januar 2006 av w00tson Lenke til kommentar
Steina Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 OH MY GOD! Det er som en drøm som har blitt til virkelighet.. Jeg sjelver av spenning til denne nye patchen.. La den komme, KJAPT! Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 OH MY GOD!Det er som en drøm som har blitt til virkelighet.. Jeg sjelver av spenning til denne nye patchen.. La den komme, KJAPT! 5449536[/snapback] Nåja, jeg er ikke så begeistret for den. Hvorfor? Av den enkle grunn at helikopteret bare har 8 missiler... Men det skal bli spennende å skyte ned UAV med helikopter (regner med at det funker) Lenke til kommentar
Steina Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 OH MY GOD!Det er som en drøm som har blitt til virkelighet.. Jeg sjelver av spenning til denne nye patchen.. La den komme, KJAPT! 5449536[/snapback] Nåja, jeg er ikke så begeistret for den. Hvorfor? Av den enkle grunn at helikopteret bare har 8 missiler... Men det skal bli spennende å skyte ned UAV med helikopter (regner med at det funker) 5449554[/snapback] 1. Man kan ikke hoppe å skyte ! 2. Man kan plukke opp C4, jammen meg på tide! 3. 203'en spretter slik den skal gjøre om du skyter på skrått. 4. Man ser endelig den UAV droningen 5. Helikopter kan kun ha 8 missiler, noe som jeg tror er mere realistisk, siden du kun ser 4stk på hver side av helikopteret 6. AA er forbedret, for den sugde. Til nr. 3, så kanskje det blir noe som dette? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) Tja. en rakett pode av typen FFAR som de rakettene heli er utstyrt med har 19 raketter hver (hvis jeg ikke tar helt feil) heli i dag har 3x14 = 42...ikke såå langt unna virkeligheten, selv om de må reloade etter 14 raketter.. De 4 du ser er TV guided missilene... Jeg er veldig glad for at heli horene har blitt nerfa litt ja, selv om det er automatkanonen til havoc som virkelig irriterer meg. Granatkasternerfen er noe jeg har venta på siden første gang jeg spille "karkland". Endret 16. januar 2006 av MrLee Lenke til kommentar
brd Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Tøft at du kan plukke opp c4 Lenke til kommentar
jadacool Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Personling ser jeg veldig fram imot den patchen. Jeg er en sånn merkelig en som ikke ser noe feil med den. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Tja. en rakett pode av typen FFAR som de rakettene heli er utstyrt med har 19 raketter hver (hvis jeg ikke tar helt feil) heli i dag har 3x14 = 42...ikke såå langt unna virkeligheten, selv om de må reloade etter 14 raketter.. De 4 du ser er TV guided missilene... Jeg er veldig glad for at heli horene har blitt nerfa litt ja, selv om det er automatkanonen til havoc som virkelig irriterer meg. Granatkasternerfen er noe jeg har venta på siden første gang jeg spille "karkland". 5449623[/snapback] Hva er havoc for et helikopter? Sett bort ifra det med helikoptermissiler, så ser det meste bra ut . Men jeg likte ikke at AA skal bli bedre, da blir det jo ekstremt vanskelig på wake. Der er man jo helt omringet av AA. Nå så kan jeg skyte i vei med missiler mott AAene, men det blir vel ikke så lett hvis jeg blir truffet først Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Et lite spm. fra meg... men hva i huleste er nerfe for noe...? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Hva er havoc for et helikopter? MI-28 Havoc...MEC sitt Angrepsheli. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Et lite spm. fra meg... men hva i huleste er nerfe for noe...? 5449993[/snapback] Degradere? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Ja den nye patchen ser bra ut MEN,om denne patchen fører med seg samme hellvettet så de to siste så griner eg Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 DRIT kult! Men jeg tipper at den UAVen kommer til å bli skutt ned HELE tiden siden det er helt nytt osv, alle kommer til å synes det er så gøy å skyte den ned... Gleder meg til å PWNE med AA Så veldig kos ut! Hvis DICE greier å lage en patch uten CTD feil osv nå, så skal jeg faktisk vurderer å kjøpe Special Forces og resten av oppgraderingspakkene som kommer! Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Aaaaahhh! det blir så dritbra med AA gun som fungerer. Den som er nå er jo reine spretterten...aka lite effektiv. I dag fikk eg faktisk skutt ned eit skadeskutt helikopter med spretterten... men på den filmen såg det rimlig bra ut. Lenke til kommentar
w00tson Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 DRIT kult! Men jeg tipper at den UAVen kommer til å bli skutt ned HELE tiden siden det er helt nytt osv, alle kommer til å synes det er så gøy å skyte den ned... Gleder meg til å PWNE med AA Så veldig kos ut! Hvis DICE greier å lage en patch uten CTD feil osv nå, så skal jeg faktisk vurderer å kjøpe Special Forces og resten av oppgraderingspakkene som kommer! 5450518[/snapback] Tror BF2 blir veldig mye bedre av patchen, men tviler på at de har greid å fikse selve patcheprosessen.. blir nok manuell patch denne gangen også Og Grapling Hook er grunn nok til å kjøpe Special Forces. Ingenting som å ta en klatretur med en sekk RPG på ryggen :!: Lenke til kommentar
aMo Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Skjønner ikke hva folk blir så gira for.. De nye våpnene der er jo allerede publisert i neste Expension pack.. Som visstnok skal være europeisk.. Og da gleder jeg meg som et barn til å kjøre Leopard 2!! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Skjønner ikke hva folk blir så gira for.. De nye våpnene der er jo allerede publisert i neste Expension pack.. Som visstnok skal være europeisk.. Og da gleder jeg meg som et barn til å kjøre Leopard 2!! 5451005[/snapback] Koster penger de og £6 elns Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) angående den nye Euro pack som kommer synes jeg det er på tide dem fikser æ ø å inn i alfabete! Slit og skrive på norsk på norske servere Endret 17. januar 2006 av BanAnus Lenke til kommentar
dookie Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Gleder meg sykt til denne patchen. Noe nytt om noe tidspunkt på den? Innen slutten av måneden? Synes de bruker så lang tid på og få ut patchene. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Et lite spm. fra meg... men hva i huleste er nerfe for noe...? 5449993[/snapback] Degradere? 5450392[/snapback] Nerfgun: å nerfe/to nerf = å gjøre ting svakere, mer likt nerfvåpen (som ble laget spesifikt for at unger skulle ha ufarlige lekevåpen å skyte på hverandre med (sånn i motsetning til oss som vokste opp før det helsikkes fokuset på "farlige" leker )) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå