Gå til innhold

Film fra neste patch (1.2)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OH MY GOD!

Det er som en drøm som har blitt til virkelighet..

Jeg sjelver av spenning til denne nye patchen.. La den komme, KJAPT!  :omg:  :w00t:

5449536[/snapback]

Nåja, jeg er ikke så begeistret for den. Hvorfor? Av den enkle grunn at helikopteret bare har 8 missiler... Men det skal bli spennende å skyte ned UAV med helikopter :D (regner med at det funker)

Lenke til kommentar
OH MY GOD!

Det er som en drøm som har blitt til virkelighet..

Jeg sjelver av spenning til denne nye patchen.. La den komme, KJAPT!  :omg:  :w00t:

5449536[/snapback]

Nåja, jeg er ikke så begeistret for den. Hvorfor? Av den enkle grunn at helikopteret bare har 8 missiler... Men det skal bli spennende å skyte ned UAV med helikopter :D (regner med at det funker)

5449554[/snapback]

1. Man kan ikke hoppe å skyte !

2. Man kan plukke opp C4, jammen meg på tide!

3. 203'en spretter slik den skal gjøre om du skyter på skrått.

4. Man ser endelig den UAV droningen :wee:

5. Helikopter kan kun ha 8 missiler, noe som jeg tror er mere realistisk, siden du kun ser 4stk på hver side av helikopteret :p

6. AA er forbedret, for den sugde.

Til nr. 3, så kanskje det blir noe som dette? :p

20031004.jpg

Lenke til kommentar

Tja. en rakett pode av typen FFAR som de rakettene heli er utstyrt med har 19 raketter hver (hvis jeg ikke tar helt feil) heli i dag har 3x14 = 42...ikke såå langt unna virkeligheten, selv om de må reloade etter 14 raketter..

De 4 du ser er TV guided missilene...

Jeg er veldig glad for at heli horene har blitt nerfa litt ja, selv om det er automatkanonen til havoc som virkelig irriterer meg.

Granatkasternerfen er noe jeg har venta på siden første gang jeg spille "karkland".

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Tja. en rakett pode av typen FFAR som de rakettene heli er utstyrt med har 19 raketter hver (hvis jeg ikke tar helt feil) heli i dag har 3x14 = 42...ikke såå langt unna virkeligheten, selv om de må reloade etter 14 raketter..

De 4 du ser er TV guided missilene...

Jeg er veldig glad for at heli horene har blitt nerfa litt ja, selv om det er automatkanonen til havoc som virkelig irriterer meg.

Granatkasternerfen er noe jeg har venta på siden første gang jeg spille "karkland".

5449623[/snapback]

Hva er havoc for et helikopter? Sett bort ifra det med helikoptermissiler, så ser det meste bra ut :) . Men jeg likte ikke at AA skal bli bedre, da blir det jo ekstremt vanskelig på wake. Der er man jo helt omringet av AA. Nå så kan jeg skyte i vei med missiler mott AAene, men det blir vel ikke så lett hvis jeg blir truffet først :p

Lenke til kommentar

DRIT kult!

Men jeg tipper at den UAVen kommer til å bli skutt ned HELE tiden siden det er helt nytt osv, alle kommer til å synes det er så gøy å skyte den ned...

Gleder meg til å PWNE med AA :) Så veldig kos ut!

Hvis DICE greier å lage en patch uten CTD feil osv nå, så skal jeg faktisk vurderer å kjøpe Special Forces og resten av oppgraderingspakkene som kommer!

Lenke til kommentar
DRIT kult!

Men jeg tipper at den UAVen kommer til å bli skutt ned HELE tiden siden det er helt nytt osv, alle kommer til å synes det er så gøy å skyte den ned...

Gleder meg til å PWNE med AA :) Så veldig kos ut!

Hvis DICE greier å lage en patch uten CTD feil osv nå, så skal jeg faktisk vurderer å kjøpe Special Forces og resten av oppgraderingspakkene som kommer!

5450518[/snapback]

Tror BF2 blir veldig mye bedre av patchen, men tviler på at de har greid å fikse selve patcheprosessen.. blir nok manuell patch denne gangen også

Og Grapling Hook er grunn nok til å kjøpe Special Forces. Ingenting som å ta en klatretur med en sekk RPG på ryggen :!:

Lenke til kommentar
Et lite spm. fra meg... men hva i huleste er nerfe for noe...?  :roll:

5449993[/snapback]

Degradere? :whistle:

5450392[/snapback]

Nerfgun:

nerf.jpg

å nerfe/to nerf = å gjøre ting svakere, mer likt nerfvåpen (som ble laget spesifikt for at unger skulle ha ufarlige lekevåpen å skyte på hverandre med (sånn i motsetning til oss som vokste opp før det helsikkes fokuset på "farlige" leker :tease: ))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...