kurrikill Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Hei Jeg har holdt på med en mage en stund på Bb(burning blade) serveren, og nå har jeg da komt til lvl 59! Jeg lurer på om jeg skal gidde og gå i instance etter hele "magister" settet eller bare stikke til BG og prøve og komme i høy rank og kjøpe gear der? side=alliance klasse=mage t.points=frost/arcane Thnx for svar. Lenke til kommentar
Azurathus Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) Det du ihvertfall ikke skal gjøre er å skaffe deg Magister. Dårligere equip skal du lete lenge etter. En ting som hadde vært smart å fått vite er hva slags mage du vil ha. Vil du være en offensiv mage med mye damage, en med mye liv, eller kanskje en med mye mana(Dette er noe jeg vil anbefale deg ikke å gå etter)? Vil du være offensiv er det beste å gå til instances og samle +damage utstyr, da PvP utstyr for det meste er basert på stamina. Håper dette hjalp! Endret 16. januar 2006 av Azurathus Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Ja, utstyr fra PvP`ing er rettet mot nettopp det. Mye stamina og ellers bonuser som er bra for PvP. Går klart helt fint å bruke PvP utstyret i PvE og motsatt, ikke misforstå. Men to forskjellige retninger Btw, Magister er forferdelig ja Lenke til kommentar
holst84 Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Du som ikke er i ett guild som er i MC osv bør følge denne guiden imo Og ja, Magisters suger Lenke til kommentar
Canute Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Det jeg har tenkt å gjøre med hunteren er å bare gå i bg for å få bra equip, men det har en del med at det er utrolig mange huntere på silvermoon :S Lenke til kommentar
KO- Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Grunnregel med mages som har mye magisters: IKKE GROUP MED DEM! De værste mages er å finne blant disse, bedre å være på den sikre siden. Det finnes bedre mages utstyr til samtlige slots finnes i feks. DM. Kjør 5-10 DM runs så kan du gjøre rimelig mye mere dps og overleve lengre i pvp. DM = Dire Maul, for de som ikke visste det. (der gjør du forresten også lvl 60 water questen din også). PVP gear er overlegent til magisters på alle måter untatt mana polen din, men det skal du ikke tenke så mye på, det er bedre å ha litt mindre effektiv mana i form av +dmg to spells gear, eller mye men dårlig mana. Magisters Regalia = Ikke bra! Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 kremmt.... Mages er ikke nødvendigvis dårlige bare fordi dem har magister. for pve er ikke settet så ille, i allefall ikke i de første instancene slik som strat/scholo/dm/brs Lenke til kommentar
Netforce Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Mages/Priests med fullt magister eller fullt Devout er det generellt sett noe veldig galt med vil jeg si. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Fullt Devout sett er ikke dårlig som pre MCgear med tanke på stats og setbonusen, men problemet er at med engang du får en del av Properchysettet forsvinner setbonusen og Devout blir litt gimp. Men det er fortsatt bedre enn greenies Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå