killekille Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Jeg brukte i windows Me to monitorer på min pc. Hovedskjermen ble drevet av et Geforce 2, mens den andre monitoren bruker et gammelt S3 Trio 64V+ PCI kort. Dette fungerte kjempefint i Me, og det var digg å ha et større skrivebord. Skuffelsen er derfor stor etter å ha installert XP. Da virker plutselig ikke S3-kortet. XP finner det, men i device manager står det at driveren ikke kan starte, og skjermen er sort. Any Ideas? Lenke til kommentar
Dings Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Instalere driveren på nyt? (husk i tilfelle å avinstalere den fulstendig) Jeg kjører også 2 skjermer i XP, en på GF2 og en på en eller annet Matrox-kort (PCI). Har aldri opplevd lignende problem, men etter at jeg oppdaterte med den nye detonator-driveren hoppet den linjenmed start-knappen og alt det andre tullet bort på secondary display.. (noen som kan forklare det?...) Mitt råd er som sagt å instalere driveren på nytt, evt. nyere driver. Mvh. Dings Lenke til kommentar
killekille Skrevet 11. september 2002 Forfatter Del Skrevet 11. september 2002 Jeg har selvsagt prøvd å installere på nytt. Det virker ikke. Jeg finner heller ingen alternativ driver for S3-kortet for XP. Men XP finner jo det selv, så det skulle tyde på at det er innebygd støtte for det. ***** irriterende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå