NC Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Hei Er relativt frustrert da jeg forsøker å brenne dv video på dvd. Programmet heter roxio easy media. Dette programmet skal jo være så enkelt å bruke. Har gjort klar et dvd prosjekt for brenning og velger burn. Maskinen jobber veeeldig lenge og alt ser bra ut. Men... i det den skal begynne å skrive på plata, får jeg en feilmelding og ikke noe dvd på meg. Har en eldre Nec dvd +-rw som fungerer fint til å brenne cd plater, datafiler på dvd plater etc. men ikke dvd film. Er det brenneren som er problemet her, eller er det noe jeg gjør feil? Er takknemlig for svar! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Kan det være at platene ikke støtter lav nok brennehastighet? Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Ville heller ha prøvd Nero og brenne med, også se om det finnes nyere firmware til brenneren din. Lenke til kommentar
the_star_lector Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Du må nok kanskje omprogrammere cmos brikken i dvd brenneren.. Husker jeg måtte gjøre dette. Ingen stor operasjon bare du har riktig program til din dvd brenner. Hør med dem du kjøpte den av. De kan nok hjelpe deg. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Hadde samme problemet jeg også. test Nero ja, Nero rocker. Og sjekk hva jumpern står på. min stod på master, skifta den til cabel select så funka alt brillefint Lenke til kommentar
NC Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Takk for nyttige råd. Viste seg å være så enkelt at jeg måtte oppgradere firmware fra Nec sin nettside. Nå fungerer det helt fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå