tipo176 Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Er det noen som vet om noen som selger slike i Norge? RAM mounts SP Lenke til kommentar
zany Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Hei. Har selv aldri hatt behov for den type stativ du er ute etter, men sett det i bruk. Har derimot brukt sugekoppstativ. DDRM, Foto & Video.no etc selger disse, du kan jo ta en telefon og høre med dem om de kan skaffe eller enda bedre har det inne på lager. Men forhåpentligvis så vet noen akambrukere dette bedre enn meg mvh. Peter Lenke til kommentar
tipo176 Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 Hei. Har selv aldri hatt behov for den type stativ du er ute etter, men sett det i bruk. Har derimot brukt sugekoppstativ. DDRM, Foto & Video.no etc selger disse, du kan jo ta en telefon og høre med dem om de kan skaffe eller enda bedre har det inne på lager. Men forhåpentligvis så vet noen akambrukere dette bedre enn meg mvh. Peter 5449603[/snapback] Takker for svar. Kan du være litt mer konkret ang hvem som selger slikt utstyr? Har søkt en god del på nettet, men har problemer med å finne noe fornuftig. Dette festet skal brukes til å feste kamera til en atv. (mini bullet kamera/dv kamera) Skal også ha et sugekopp-feste til mitt dv-kamera til bruk i bil (noe lignende Manfrotto 241 VS) SP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå