Tøyte Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Er det flerer som har fått bedre fart fra NGT(NextGenTel) i det siste jeg får nå plutselig mer enn det jeg betaler for. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 yah, skrev om det her Men jeg er fornøyd jeg har nå ca 725 mot 600 før :wink: Laster ned med 88 og har full opplasting!!!! (OMG) LEVE NGT!!!! Hvor bor du? Lenke til kommentar
Tøyte Skrevet 11. september 2002 Forfatter Del Skrevet 11. september 2002 Bergen>Fyllingen Lenke til kommentar
Tøyte Skrevet 11. september 2002 Forfatter Del Skrevet 11. september 2002 Heheh jeg fikk nå 738 Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Jeg bor Bekkelaget/Oslo har ligget rundt der jeg også, men linjen er mer ustabil nå enn før. Gjennomsnitt er ca 725. Vel, jeg laster ned som en villmann :wink: Har sett på driftsmeldinger og sånn. Ittno... Er det ingen andre som har merket noen forskjell? Noen som vet hva det skyldes? Håper det varer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå