CryptoN Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Hei, var nettop en fyr som knuste icematen min og nå sier han at han vil kjøpe en ny Icemat eller Steelpad til meg. Men det jeg egentligt lurte på var om noen har kjøpt denne steelpaden før. Så i hardware.no sin prisguide og der sto det at det fulgte med hyperglide skatez, stemmer dette? Fordi det står ikke noe om det på komplett ihvertfall. Har helst lyst på en der skatez følger med. Så hvis noen har kjøpt denne så si ifra om dere fikk med skatez. Takk! Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Fulgte med min iallefall. Lenke til kommentar
CryptoN Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Fulgte med min iallefall. 5449029[/snapback] Ok, da kjøper jeg den! Takker for hjelp! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 uansett, skates koster jo 30 kroner ? ;P er ikke så dyrt x] Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Ja det følger med Skates til de fleste dyre "merkemusematter". Er da mye bedre med ei tøymatte som du ikke trenger noe ekstra til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå