Gå til innhold

Tre nye stilleben bilder!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som vanlig Ustedalen, du tar flotte bilder! :thumbup: Men det første bildet kunne kanskje ha vært stilt på høykant, eller i alle fall beskjært tettere. Det ble veldig mye luft på høyre side...

På det siste bildet kommer noen skygger inn nedenfra (og også noe fra venstre). Om dette faktisk er skygger, eller om det er noe du har redigert bort med brush-tool er jeg litt usikker på. Men når du først har oppdaget dette, kan det virke litt forstyrrende. Ellers synes jeg at bildet i seg selv er helt fabelaktig! :thumbup: Du er virkelig dyktig!

Lenke til kommentar

Jøss, takker for ekstremt god kritikk :D

sentimental: På det siste bildet er det skygger ja. Vet ikke helt hvor skyggene kommer ifra, men selv synes jeg det ble en ganske tøff effekt. En egen ramme på en måte. Er enig at det øverste bildet kunne ha blitt litt mer beskjært!

PMnormal: Deler på det første bildet er uskarpt ja.

Kerb1: Meningen med bildet var å la bare la den hvite kongen være i fokus, mens alt annet skulle være blurry. I følge min egen plan, så ble dette bildet for klart i bakgrunnen, men jeg hadde såpass liten arbeidsflate, at jeg ikke kunne gjort det noe anderledes.

Men nok en gang, takker for god kritikk. Alltid koslig å høre at andre liker bildene mine :)

Lenke til kommentar

3 veldig flotte bilder, men sjakkbildet skiller seg ut som det beste, mener jeg. Det hadde dog vært kult om flere brikker var skarpe, eller om du hadde blurret ut de som skal være uskarpe enda litt mer.

Hadde vært kult å hatt bildet som wallpaper (hint) :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...