Ustedalen Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Hadde noen hatt noen som helst form for kritikk eller tilbakemelding, hadde det vært toppers Lenke til kommentar
Kerb1 Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Bilde nr.3 likte eg! Prøv å få bedre dybdeskarphet i bildet ditt. (Da blir flere brikker skarpe) Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Som vanlig Ustedalen, du tar flotte bilder! Men det første bildet kunne kanskje ha vært stilt på høykant, eller i alle fall beskjært tettere. Det ble veldig mye luft på høyre side... På det siste bildet kommer noen skygger inn nedenfra (og også noe fra venstre). Om dette faktisk er skygger, eller om det er noe du har redigert bort med brush-tool er jeg litt usikker på. Men når du først har oppdaget dette, kan det virke litt forstyrrende. Ellers synes jeg at bildet i seg selv er helt fabelaktig! Du er virkelig dyktig! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Du viser igjen evne til god komposisjon. Er det første litt uskarpt? Fint komponert er det i alle fall. Personlig syntes jeg valg av DOF på sjakkbrikkene er et greit valg. Nok en gang fine øvelser fra Ustedalen Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Jøss, takker for ekstremt god kritikk sentimental: På det siste bildet er det skygger ja. Vet ikke helt hvor skyggene kommer ifra, men selv synes jeg det ble en ganske tøff effekt. En egen ramme på en måte. Er enig at det øverste bildet kunne ha blitt litt mer beskjært! PMnormal: Deler på det første bildet er uskarpt ja. Kerb1: Meningen med bildet var å la bare la den hvite kongen være i fokus, mens alt annet skulle være blurry. I følge min egen plan, så ble dette bildet for klart i bakgrunnen, men jeg hadde såpass liten arbeidsflate, at jeg ikke kunne gjort det noe anderledes. Men nok en gang, takker for god kritikk. Alltid koslig å høre at andre liker bildene mine Lenke til kommentar
Kerb1 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Skulle gjerne hatt hele kongen i fokus:) Viss du er med meg? Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 De to første bildene ble ganske så kjedelig. Sjakkbildet falt i smak. KAn ikke se noe som burde være anderledes her. Kongen i fokus? det er vel drømmetekning. Det er vel dronninga som bestemmer? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 3 veldig flotte bilder, men sjakkbildet skiller seg ut som det beste, mener jeg. Det hadde dog vært kult om flere brikker var skarpe, eller om du hadde blurret ut de som skal være uskarpe enda litt mer. Hadde vært kult å hatt bildet som wallpaper (hint) Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Nydelig sjakk-bilde. Ikke det mest orginale motivet, men en flott vri. Fin fade-effekt. Har du en hjemmeside med bildene dine? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Nydelig sjakk-bilde.Ikke det mest orginale motivet, men en flott vri. Fin fade-effekt. Har du en hjemmeside med bildene dine? 5468990[/snapback] Takker for det Har en portfolie på nett ja. http://www.ustedalen.com Siden ble lagt opp i går, og jeg brukte ikke allverdens tid på den, så ikke forvent en superside! Lenke til kommentar
Vlad Tepes Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 god komposisjon på mange av bildene dine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå