lilkris Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Noen som har noen tips til backflip på twin-tippz? har nesten landa med miniski, men er det mye forskjell fra miniski til twin-tipz? har lagd nesten en half-pipe hopp med masse løssnø . burde jeg lande det med miniski før jeg prøver med ttwintip? Takk Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Backcountry hopp er elsk Laga ett gigantisk på hytta i fjor, landa i 2m med puddersnø <3 Road gap er jo også morro : ] Lenke til kommentar
lilkris Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Backcountry hopp er elsk Laga ett gigantisk på hytta i fjor, landa i 2m med puddersnø <3 Road gap er jo også morro : ] kult Road gap er geernt landa backflip ? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Road gap på 4 felts motorvei. Da snakker vi Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Road gap på 4 felts motorvei. Da snakker vi DA snakker vi xD Lenke til kommentar
scraatch Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Noen som har noen tips på handdrag? Der har du en handdrag;) Du må bare legge deg bakpå når du tar 180, og huske og ta nedi med armen. så du fart til og komme deg opp igjen av corken; )) Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Popper man eller bare flyr man over kulen? Lenke til kommentar
Splius Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Popper man eller bare flyr man over kulen? såvidt jeg forstår det så legger man seg ned mot bakken, ikke hopper. Tenk at du går i cork 1 men tar armen nedi slik at du kan lande Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Damn, jeg er så utrolig fascinert av jibbing, men er dessverre ikke så god på ski selv. Var en tur i Oslo her forleden og tok noen bilder av Andreas Håtveit (regner med at det er et kjent navn for dere), og kunne gjerne tenke meg litt konstruktiv kritikk av dere som står på ski selv. Som dere muligens ser har jeg ikke tatt så mange skibilder og er derfor noe usikker på unsnitt og lignende. Hva tror dere? Legg gjerne igjen en kommentar her. Lenke til kommentar
EnergY30 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Kom nettopp hjem fra dagstur i oppdal. Sykt chill! Var meldt regn og sludd, men var fullstendig påskestemining midt på dagen. Parken var nice den, men jeg synes de har for mye splitt i mange av hoppene. Sykt av tiåringen som dro frontflip i Bigjump konkurransen da Lenke til kommentar
Splius Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Damn, jeg er så utrolig fascinert av jibbing, men er dessverre ikke så god på ski selv. Var en tur i Oslo her forleden og tok noen bilder av Andreas Håtveit (regner med at det er et kjent navn for dere), og kunne gjerne tenke meg litt konstruktiv kritikk av dere som står på ski selv. Som dere muligens ser har jeg ikke tatt så mange skibilder og er derfor noe usikker på unsnitt og lignende. Hva tror dere? Legg gjerne igjen en kommentar her. Fine bilder, kanskje litt rar vinkel, men de var for all del dritfine! Endret 21. februar 2009 av Randy_Rhoads Lenke til kommentar
Splius Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 i varings i går skulle jeg ta sw 7 eller 9 også hekter jeg på kanten, og tryner på kinka på kulen jeg var på legevakten i mange timer og nå sliter jeg med å ligge/stå/gå og i det hele tatt bevege meg... faaen ass Lenke til kommentar
kavk Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 huff det er ikke noe godt=p bristet halebeinet en gang, det er ikke noe særlig.. men god bedring;) trynte i hemsedal i helgen, så jeg må til legen endag og ta rønken av skuldern=/ men det var SYKT chill i hemsdal! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 En kamerat sa det var elendig der. Men han er poser, så veit ikke helt. Var ikke Hemsedal kåret til den beste parken i landet av Fri Flyt sist sesong`? Foran Varingskollen. Lenke til kommentar
kronex Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hey, har nettopp begynt å lære meg å jibbe, noen tips til hva jeg skal gjøre for å lære å raile, hoppe osv? Har lest litt rundt at jeg burde begynne med å kjøre over, så raile på boxer. Noen som vil gi en nybegynner en hjelpende hånd? Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 kjøpt emg disse :!: noen som har erfaringer med dem? er di digge på rails, hopp, pudder? GLEDER MEG, dere får bilder og omtale når jeg har kjørt 1 dag i bakken <3333333 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) De så litt tynne ut for å være gode i pudder. Men noe annet enn "allround" twintip så det ikke ut som. Men for all del, de kan jo være gode til ditt bruk. Hjemme fra vinterferie. Resultat: 1dag i trekket, 4 dager i vogna og med styrtregn... Klarte å forstue venstrehanda på en quarterpipe som ikke var helt "rett" på toppen, så jeg falt i gropa bak pipen. Endret 25. februar 2009 av Pirja Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Det der er nok en ren bakke ski. Man du kan jo (som alle andre ski kjøre løssnø med dem, du må bare mere bakpå ) Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 er det ikke parkski :S Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Bakke, som i preparerte løyper, i motsetnad til pudder. Park er preparert, det er ei parkski. Endret 25. februar 2009 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå