Gå til innhold

Den Offisielle Jibbetråden

Anbefalte innlegg

Noen som har noen tips til backflip på twin-tippz? :hmm: har nesten landa med miniski, men er det mye forskjell fra miniski til twin-tipz? har lagd nesten en half-pipe hopp med masse løssnø :thumbup: . burde jeg lande det med miniski før jeg prøver med ttwintip? :roll:

Takk :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Damn, jeg er så utrolig fascinert av jibbing, men er dessverre ikke så god på ski selv. Var en tur i Oslo her forleden og tok noen bilder av Andreas Håtveit (regner med at det er et kjent navn for dere), og kunne gjerne tenke meg litt konstruktiv kritikk av dere som står på ski selv. Som dere muligens ser har jeg ikke tatt så mange skibilder og er derfor noe usikker på unsnitt og lignende. Hva tror dere?

post-71190-1235229715_thumb.jpgpost-71190-1235229982_thumb.jpg

Legg gjerne igjen en kommentar her. :)

Lenke til kommentar

Kom nettopp hjem fra dagstur i oppdal. Sykt chill! Var meldt regn og sludd, men var fullstendig påskestemining midt på dagen. Parken var nice den, men jeg synes de har for mye splitt i mange av hoppene. Sykt av tiåringen som dro frontflip i Bigjump konkurransen da :)

Lenke til kommentar
Damn, jeg er så utrolig fascinert av jibbing, men er dessverre ikke så god på ski selv. Var en tur i Oslo her forleden og tok noen bilder av Andreas Håtveit (regner med at det er et kjent navn for dere), og kunne gjerne tenke meg litt konstruktiv kritikk av dere som står på ski selv. Som dere muligens ser har jeg ikke tatt så mange skibilder og er derfor noe usikker på unsnitt og lignende. Hva tror dere?

post-71190-1235229715_thumb.jpgpost-71190-1235229982_thumb.jpg

Legg gjerne igjen en kommentar her. :)

Fine bilder, kanskje litt rar vinkel, men de var for all del dritfine!

Endret av Randy_Rhoads
Lenke til kommentar

Hey, har nettopp begynt å lære meg å jibbe, noen tips til hva jeg skal gjøre for å lære å raile, hoppe osv? Har lest litt rundt at jeg burde begynne med å kjøre over, så raile på boxer. Noen som vil gi en nybegynner en hjelpende hånd? :innocent:

Lenke til kommentar

De så litt tynne ut for å være gode i pudder. Men noe annet enn "allround" twintip så det ikke ut som. Men for all del, de kan jo være gode til ditt bruk.

Hjemme fra vinterferie. Resultat: 1dag i trekket, 4 dager i vogna og med styrtregn...

Klarte å forstue venstrehanda på en quarterpipe som ikke var helt "rett" på toppen, så jeg falt i gropa bak pipen.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...