kavk Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 er det bra på filefjell? Lenke til kommentar
Splius Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 er det bra på filefjell? Hmm vanskelig å si, sjekk ut denne linken Lenke til kommentar
kavk Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 er det bra på filefjell? Hmm vanskelig å si, sjekk ut denne linken ja det hjalp. fant denne Lenke til kommentar
Jagland Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 er det bra på filefjell? Hmm vanskelig å si, sjekk ut denne linken ja det hjalp. fant denne Her er en video fra Var der for en uke siden, regner med at hoppene er som de var da Lenke til kommentar
kavk Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 jaja, hva er et forum uten tards:) Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Yey i morgen er det skidag med skolen, da skal jeg teste skia i bakken. Og støvlene mine har via seg ut :!: Men jeg er syk i dag, håper jeg blir bra til i morgen. Lenke til kommentar
Jagland Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 jaja, hva er et forum uten tards:) Bare hyggelig Lenke til kommentar
kavk Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 i morgen blir det filefjell, beitostølen på søndag og hemsedal mandag og tirsdag:D Lenke til kommentar
EnergY30 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Sykt chill i gressbakken mellom gløs og elgseter da (i Trondheim)! Vært der i hele dag med twintip og øl Endelig begynner 5'erne og sitte, hehe. Hjelper med litt styrepils Endret 14. februar 2009 av EnergY30 Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Zillertal til fredag! I'm stoked! Lenke til kommentar
scraatch Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Kan ikke alle legge ut noen bilder fra sessongen sålang da? vert fett å sett nå kule bilder: ) Lenke til kommentar
Splius Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 noen som har vært på skeikampen enda? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Noen som vet om noen sider der det er oversikt over de forskjellige triksa? Lette, for nybegynnere, og litt vanskeligere for viderekommende. Tenkte å begynne smått å hoppe litt mere. Lenke til kommentar
lilkris Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Har tenkt til å sette frontflip i nærmeste fortid, noen som har noen tips? har prøvd før og landa på ryggen. Noen som har noen tips til åssen jeg skal "være" i lufta og type hopp? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Finnes det en side med beskrivelse om hvordan man skal ta forskjellige triks på TwinTip? Noe som http://old.tacky.no/snowboard/messageboard...4627&page=9? Ellers så har jeg noen spørsmål (Er nybegynner) 1. Hvordan hoppe høyt, skal man ha mye fart og mye sats?(Sliter med å komme over store hopp) 2. Sliter litt med baklengsskjøring har dere noen tips? Sliter litt med bremsinga bla. 3. Sliter veldig med 180, klarer å komme rundt, men landinga går rett til helvete. Men det vil sikkert gå bedre når jeg har blitt trygg på å skjøre baklengs. Lenke til kommentar
kavk Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Finnes det en side med beskrivelse om hvordan man skal ta forskjellige triks på TwinTip? Noe som http://old.tacky.no/snowboard/messageboard...4627&page=9? Ellers så har jeg noen spørsmål (Er nybegynner) 1. Hvordan hoppe høyt, skal man ha mye fart og mye sats?(Sliter med å komme over store hopp) 2. Sliter litt med baklengsskjøring har dere noen tips? Sliter litt med bremsinga bla. 3. Sliter veldig med 180, klarer å komme rundt, men landinga går rett til helvete. Men det vil sikkert gå bedre når jeg har blitt trygg på å skjøre baklengs. 1. Store hopp er det som regel farten du mangler hvis du ikke kommer over kulen. Trenger ikke nødvendigvis å satse så mye. 2. Vend av deg plogingen når du kjører bakelengs. Start med å kjøre bakelengst med liten fart , så skyver du det ene beinet litt fremover og presser på det andre beinet når du skal snu deg (da vil du automatisk svinge). 3. Du lander sikkert i plog siden du ikke er så trygg på å kjøre bakelengs, så bare tren i bakelengskjøringa så ordner det seg;) Lenke til kommentar
scraatch Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Finnes det en side med beskrivelse om hvordan man skal ta forskjellige triks på TwinTip? Noe som http://old.tacky.no/snowboard/messageboard...4627&page=9? Ellers så har jeg noen spørsmål (Er nybegynner) 1. Hvordan hoppe høyt, skal man ha mye fart og mye sats?(Sliter med å komme over store hopp) 2. Sliter litt med baklengsskjøring har dere noen tips? Sliter litt med bremsinga bla. 3. Sliter veldig med 180, klarer å komme rundt, men landinga går rett til helvete. Men det vil sikkert gå bedre når jeg har blitt trygg på å skjøre baklengs. http://skifilm.no/forum/nor/viewtopic.php?...&highlight= Der har du tricktips for ski;) Muli den er litt gammel, men den funker:) Lenke til kommentar
kavk Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 De har noen ski tricks tips, alt fra 180 til 720. Det er også noen rail tips. Lenke til kommentar
lilkris Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Har tenkt til å sette frontflip i nærmeste fortid, noen som har noen tips? har prøvd før og landa på ryggen.Noen som har noen tips til åssen jeg skal "være" i lufta og type hopp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå