Gå til innhold

Den Offisielle Jibbetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Edit: Hvor på venstrefoten presser det?

ene foten er gjerne litt større enn den andre så kan være du egentlig burde hatt en 26, men er helen problemet (utifra akillesen du snakker om) så pleier helen å utvide seg litt det første året. Hvertfall min erfaring.

er mest på de to kulene du har på foten, vis du skjønner hva jeg mener :p vet ikke hva de heter.

Lenke til kommentar
Hva er forskjell på en sko i Norge, og utlandet? Mye bedre å prøve skoen i butikken, enn å bestille "usett"

Prøv å kjøp sko i Østerrike så skjønner du fort hva jeg mener, har selv litt problemer med sko, endte opp med at jeg kjøpte 28,5. Men de ble for trange, dagen etter var det ned for å få hjelp. Ble sendt med et par i 29, disse funket bedre. Men presset litt for mye på ene helen, da ble det oppvarming som hjalp, men hvis det ikke hjalp så var det bare å komme ned igjen for å få den blokket ut. funket ikke det fikk jeg prøve en annen modell.

Alt dette ser de på som service de ikke skal ha betalt for. Et veldig stort pluss hvis man har litt trøblete bein.

Der har du forskjellen.

Edit: Hvor på venstrefoten presser det?

ene foten er gjerne litt større enn den andre så kan være du egentlig burde hatt en 26, men er helen problemet (utifra akillesen du snakker om) så pleier helen å utvide seg litt det første året. Hvertfall min erfaring.

Det tar en stund før støvler som ikker er butikk gode blir gode. Da de skal kjøres inn.

Men når de kommer til kjøp av støvler i Oslo i hvertfall, så finnes det mange gode butikker. Jesting Sport, Oslo sportslager er vell mine to gull butikker når jeg skal handle nytt utstyr. Disse to butikkene ansetter kun folk med god kompetasne. Så man må ikke til Østerike for og finne folk som har peil på støvler ;)

Lenke til kommentar

Ring Planet Snow på Hamar, de har agentur på Burton.

Forøvrig ville jeg satset på teip eller en krympesokk til stavene. Spraymaling vil flasse av veldig fort. Staver blir pulverlakkert og varmeherdet på fabrikken, den prosessen er (med et grovt underslag) ca 10 000 ganger mer slitesterk enn spraymaling fra boks.

Endret av cbastus
Lenke til kommentar

Er litt skuffa nå, kjøpte meg nye ski og støvler på g-sport for noen uker siden, kjøpte Head 55 støvler, de hadde bare en størelse og han ville at jeg skulle prøve dem, fikk ikke baina nedi. Så han som jobba der hjalp meg(Han slet litt og. Han sa den passa perfekt til meg så vi kjøpte dem, når jeg kom hjem og skulle prøve de klarte jeg ikke å få beina nedi og måtte få hjelp av stefar. I dag skulle jeg stå litt i hagen til en kompis hvor det er en liten bakke og et hopp, etter en halv time klarte jeg å få baina nedi. Det er hælen jeg sliter meg, selvom jeg dytter den ned med armene er det så vidt det går, men når jeg først får beina nedi passer de perfekt. Kommer de til å utvidde seg etterhvert?

Lenke til kommentar
Er litt skuffa nå, kjøpte meg nye ski og støvler på g-sport for noen uker siden, kjøpte Head 55 støvler, de hadde bare en størelse og han ville at jeg skulle prøve dem, fikk ikke baina nedi. Så han som jobba der hjalp meg(Han slet litt og. Han sa den passa perfekt til meg så vi kjøpte dem, når jeg kom hjem og skulle prøve de klarte jeg ikke å få beina nedi og måtte få hjelp av stefar. I dag skulle jeg stå litt i hagen til en kompis hvor det er en liten bakke og et hopp, etter en halv time klarte jeg å få baina nedi. Det er hælen jeg sliter meg, selvom jeg dytter den ned med armene er det så vidt det går, men når jeg først får beina nedi passer de perfekt. Kommer de til å utvidde seg etterhvert?

støvlene brekkes ikke ordentlig inn før over 15 turer med dem. Foten din blir vandt til dem og støvlene vil justeres i forhold til foten.

Om det er helt forjævelig kan du prøve å hoppe på beinet når du har støvvelen på, old fashion!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...