Gå til innhold

Den Offisielle Jibbetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal i bakken snart, men den bakken i nærheten har sånne jævlige T-kroker. Har noen tips om hvordan jeg skal komme meg på en sånn? Vil jo ikke drite meg ut. Er noen år siden jeg sto i den bakken, husker tilogmed pappa slet litt med å få tak i kroken å dra den ned.

Hehe bare ta et fast tak i den og dra den ned til rompa :p Er ikke så vanskelig

Lenke til kommentar
Hva er forskjell på en sko i Norge, og utlandet? Mye bedre å prøve skoen i butikken, enn å bestille "usett"

Prøv å kjøp sko i Østerrike så skjønner du fort hva jeg mener, har selv litt problemer med sko, endte opp med at jeg kjøpte 28,5. Men de ble for trange, dagen etter var det ned for å få hjelp. Ble sendt med et par i 29, disse funket bedre. Men presset litt for mye på ene helen, da ble det oppvarming som hjalp, men hvis det ikke hjalp så var det bare å komme ned igjen for å få den blokket ut. funket ikke det fikk jeg prøve en annen modell.

Alt dette ser de på som service de ikke skal ha betalt for. Et veldig stort pluss hvis man har litt trøblete bein.

Der har du forskjellen.

Edit: Hvor på venstrefoten presser det?

ene foten er gjerne litt større enn den andre så kan være du egentlig burde hatt en 26, men er helen problemet (utifra akillesen du snakker om) så pleier helen å utvide seg litt det første året. Hvertfall min erfaring.

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...