Splius Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 gå for ar6, det er den beste skien jeg har stått på Lenke til kommentar
kavk Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 noen steder på nettet der det er kjapp levering? Lenke til kommentar
Splius Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 ikke som jeg vet om når det kommer til ski. Bestilte selv fra Proctor Jones Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 noen steder på nettet der det er kjapp levering? Send mail til backcountry.com, så kan du få UPS Express, maks to dager dør til dør. Koster bare $400. Lenke til kommentar
kavk Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) det er like mye som for skia:p Endret 3. februar 2009 av kavk Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 ikke som jeg vet om når det kommer til ski. Bestilte selv fra Proctor Jones Når du bestilte, kom det toll da? for ski går vel som sports utstyr, og da skal det vel ikke vere toll ? men hva med mums, er det noe dyre greier? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Bare $400, en liten riking du ? Men jeg er litt skeptisk til usymetriske ski. Merker du forskjellen vis du f.eks kjører vanlig i bakken? Endret 3. februar 2009 av Pirja Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Skal i bakken snart, men den bakken i nærheten har sånne jævlige T-kroker. Har noen tips om hvordan jeg skal komme meg på en sånn? Vil jo ikke drite meg ut. Er noen år siden jeg sto i den bakken, husker tilogmed pappa slet litt med å få tak i kroken å dra den ned. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 jess, kommet snø i bergen nå tenkte jeg skulle ut med de gamle skiene og trene 360 oppi bakken her seinere Lenke til kommentar
Berga Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Skal i bakken snart, men den bakken i nærheten har sånne jævlige T-kroker. Har noen tips om hvordan jeg skal komme meg på en sånn? Vil jo ikke drite meg ut. Er noen år siden jeg sto i den bakken, husker tilogmed pappa slet litt med å få tak i kroken å dra den ned. Hehe bare ta et fast tak i den og dra den ned til rompa Er ikke så vanskelig Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Traveling Circus - Episode 4. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 YAAY har ventet på den Lenke til kommentar
GLN Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Genialt Hmm, beanie eller waffels? http://www.fieldproductions.com/shop/popup_image.php?pID=39 http://www.fieldproductions.com/shop/popup_image.php?pID=43 Endret 4. februar 2009 av Pirja Lenke til kommentar
kavk Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 nå blir det armada ar6 på meg! bestiller etter helgen!=D Lenke til kommentar
ams Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 http://www.boardshop.no/sider/butikk.asp?r...&submeny=48 masse tilbud her atm. knall gode priser Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 er det normal at det skal verke noe sykt i føttene med nye sko? har brukt de 3-4 ganger nå og like ille vær gang. i vanlig sko bruker jeg 41-42, ski skoene er 25.5. Var det han i Platou butikken i bergen sa passet til meg. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Er selv skeptisk til å kjøpe sko i Norge, men hvertfall, hvis de presser for mye går det ann å få innerskoen varmet opp for å utvide litt, blir det for lite kan de også bli prøvd blokket ut. Men om pappaguttene på Platou vet hva det er. Det er en annen sak Lenke til kommentar
GLN Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hva er forskjell på en sko i Norge, og utlandet? Mye bedre å prøve skoen i butikken, enn å bestille "usett" Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) når jeg kjøpte de fikk jeg de varmet opp, så måtte jeg gå med de i 15 rundt i butikken. Men de presser mest på venstre foten, men begynte å lure på om det kan ha noe med at jeg har en skade i akkilisen? Endret 7. februar 2009 av Svampebob Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Hva er forskjell på en sko i Norge, og utlandet? Mye bedre å prøve skoen i butikken, enn å bestille "usett" Prøv å kjøp sko i Østerrike så skjønner du fort hva jeg mener, har selv litt problemer med sko, endte opp med at jeg kjøpte 28,5. Men de ble for trange, dagen etter var det ned for å få hjelp. Ble sendt med et par i 29, disse funket bedre. Men presset litt for mye på ene helen, da ble det oppvarming som hjalp, men hvis det ikke hjalp så var det bare å komme ned igjen for å få den blokket ut. funket ikke det fikk jeg prøve en annen modell. Alt dette ser de på som service de ikke skal ha betalt for. Et veldig stort pluss hvis man har litt trøblete bein. Der har du forskjellen. Edit: Hvor på venstrefoten presser det? ene foten er gjerne litt større enn den andre så kan være du egentlig burde hatt en 26, men er helen problemet (utifra akillesen du snakker om) så pleier helen å utvide seg litt det første året. Hvertfall min erfaring. Endret 7. februar 2009 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå