GLN Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Double frontflip superman av simon var kooonge! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Ja, men han hadde ikkje vunne nokon andre konkurransar med det trikset mot Jon sin switch 10. Menmen, det var meir eit TV-show enn ein konkurranse. Trur ikkje mange vart overraska over at Simon vann. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Simon har brukt den double frontflip med superman endel før. Både Pk og Jon fortjente bedre.. Litt talentløst å la bare seere fra USA stemme og, blir ofte litt partisk av sånt.. Om andre land kunne stemt, hadde det vel blitt overtall uansett, men litt hadde det jo hjelpt... Lenke til kommentar
GLN Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Det med sms-dømming må rett ut av X-games. Blir tragisk. Da holder det med showtriks, og ikke tekniske triks. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Der gikk bronsen også, veldig synd det der.. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hadde han hoppa over kanalen og landa alt, ville han truleg fått medalje – dei fekk ein del ekstrapoeng for kanalen trur eg. Synst TJ var ein verdig vinnar. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Har mista all min respekt for X-games som et profesjonelt arrangement nå. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 SMS-stemming er jo... ja, veit ikke hva jeg skal si. Helt blåst. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg vil også si at Shaun White fikk hjelp av det amerikanske publikum, samt arrangørene til å sette rekorder. Håpløst. Lenke til kommentar
treant Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Flere kjeder som har 20% på pakketilbudene(ski, binding og sko). Kan jo sjekke ut XXL, Oslosportlager, G-sport osv. Vis du ikke skal ha noen konkrete ski til jibbing, bare prøve deg ut en sesong eller to, så har det ikke så mye å si hvilke ski du velger. Tenkte jeg skulle begynne med twintip rett over i månedskifte: ) ellers så kommer jeg til å drive med twintip hele neste vinter også for da skal jeg på fredly fhs på brett, ski linja til høst:) men har du/noen peil på hva jeg kan gjøre/kjøpe for å styrke venstre kneet mitt? "leddet" virker nesten borte og slakk, og blir ofte stiv og hoven.... ... Jeg skal til legen på torsdag med samme problem(venstre kne). Kan si ifra hva legen sier. Men å trene kneet forsiktig over lengre tid tror jeg kan hjelpe. Du også?: s kjett og typisk ... ... håper det ikke er noe p da! Tenkte jeg skulle bestille legetime neste uke og mase om få tatt en MR og sendt til spesialist. Ellers så har jeg hele sommern til å legge opp alternativt trening til kneet mitt. Rart det at kneet mitt fucka opp etter at jeg slutta med fotball og styrke: s edit: http://groseth-sport.no bra side? maange tilbud Endret 26. januar 2009 av vjhn90 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Kneskade er kjipt! Klarte utrolig nok å tryne første tur i bakken denne sesongen og reiv korsbåndet halvveis av. Stod på ski først forrige uke, og måtte vente til den neste uken før jeg fikk kjøre igjen. Selv om jeg bare kjører en dag i uka kan jeg kjøre maks 5 timer, uten å dra på noe. Hvis ikke kjenner jeg det greit de neste dagene. Har begynt med litt styrketrening igjen, håper bare det blir bra før sesongen er over. Lenke til kommentar
kavk Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 huff... truende prolaps i ryggen=( blir ikke noe mer hopping på meg før om en good stund... mitt budskap: tren ryggen! Lenke til kommentar
Jagland Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Dew tour is the shit, folks! Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 nah, må ha nye planker snart, noen som har noe å anbefale til rundt 2-3k ? er ute etter park og herje ski, forsåvidt.. har kikket litt på armada ar6, noen som har noen meninger om disse? espen . ^ Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Fikk en stor flis i mine ski når jeg var på Rauland i helga Lenke til kommentar
GLN Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 nah, må ha nye planker snart, noen som har noe å anbefale til rundt 2-3k ? er ute etter park og herje ski, forsåvidt.. har kikket litt på armada ar6, noen som har noen meninger om disse? espen . ^ Jeg skal gå till innkjøp av K2 extreme eller armada ar6 til påsken. Litt dyrere enn 3 lapper men ... Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 ja jeg vet :S k2 juvy 07 skia mine har forresten også fått en ripe som går helt in til treet i skien :S Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Det har jo ikke noe å si lenge det ikke er inntil kantene. Epoxy og ptex, så er du good to go. Endret 2. februar 2009 av Goophy Lenke til kommentar
scraatch Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har en ripe i mine tanner hall promodell 08 som er ved stålkanten. Men den er ikke inn til kjærnen da, kunn i sålen, litt skeptisk om den holder til railingen; o Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 å ja, men da er det ikke så farlig... men er det noen som har peiling på noen butikker som selger ski på sommeren/våren til bra pris? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå