Gå til innhold

Den Offisielle Jibbetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oh, n00beski... Kunne faktisk tenkt meg sånne. Dyrt, dog..

5590020[/snapback]

Nei, det var ikke dyre ski. Faktisk helt greie priser! ;)

5593681[/snapback]

 

Okei, kanskje ikek dyre, men mye penger i hvert fall :p

 

Om det er noen tusenlapper igjen etter konfirmasjonen, blir det ski på meg neste vinter. Øve seg litt mer på stompeski først. Får til å hoppe nå. Sliter bare litt med å lande. Blir som reger til at jeg lander med et dunk og så går beina rett opp.

 

Noen tips/triks?

Lenke til kommentar
Gøy! Hvor var du da? I Voss?
*Host* Voss*Host*

 

Om det er noen tusenlapper igjen etter konfirmasjonen, blir det ski på meg neste vinter. Øve seg litt mer på stompeski først. Får til å hoppe nå. Sliter bare litt med å lande. Blir som reger til at jeg lander med et dunk og så går beina rett opp.

 

Noen tips/triks?

Land med vekta sentrert, eller kanskje litt frampå (men ikkje mykje...).
Lenke til kommentar
Får til å hoppe nå. Sliter bare litt med å lande. Blir som reger til at jeg lander med et dunk og så går beina rett opp.

 

Noen tips/triks?

5594204[/snapback]

 

Det kan ha seg at du lener deg litt for mye bakpå..

Det skjer ofte på snowblades/stompeski.

 

-------------------------------------------------------------

 

btw, Fieldproductions siden er oppe og går nå. :)

Lenke til kommentar

Stompski aka snowblades?

Det er sykt mye vanskeligere og lande deilig på..På vanlige ski kan du legge deg litt bakpå før landing, da får du smooth landing, og skia tar av litt av støtet...Pluss du har mer ski og lande på...Sto på blades for 3 år siden husker jeg som regel komm bakpå på store hopp..

 

 

Ja, PÅ voss hehe :p

Lenke til kommentar

Fin tråd, visste ikke at vi hadde en slik en her. ¨'

I helgen var jeg på norefjell og kjørte litt "off-pist" (vet ikke helt om det kan kalles det, men kjørte hvertfall utenfor løypene) I løpet av denne helgen klarte jeg å vri bindingene mine og bøye den ene staven 90 grader..

 

Noen her som vet om noen bra skifilmer jeg kan laste ned? Har sett det meste på skifilm.no nå

Lenke til kommentar
Stompski aka snowblades?

5595095[/snapback]

 

Ikke det samme, nei :p

 

Snowblades er tynnere, lengre og mer bøyelige, pluss at man bruker staver. Stompeski er neste ubrukelige til alt untatt å miste balansen, men fy fasan, så gøy :fun:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...