dysfunctional Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Oh, n00beski... Kunne faktisk tenkt meg sånne. Dyrt, dog.. 5590020[/snapback] Nei, det var ikke dyre ski. Faktisk helt greie priser! Jaja, der var to dager med jibbing ferdig...Fikk filma noe...Jeg er ødlagt i beina ass 5593123[/snapback] Gøy! Hvor var du da? I Voss? Hehe, du kan jo legge ut noen filmer da. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Oh, n00beski... Kunne faktisk tenkt meg sånne. Dyrt, dog.. 5590020[/snapback] Nei, det var ikke dyre ski. Faktisk helt greie priser! 5593681[/snapback] Okei, kanskje ikek dyre, men mye penger i hvert fall Om det er noen tusenlapper igjen etter konfirmasjonen, blir det ski på meg neste vinter. Øve seg litt mer på stompeski først. Får til å hoppe nå. Sliter bare litt med å lande. Blir som reger til at jeg lander med et dunk og så går beina rett opp. Noen tips/triks? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Gøy! Hvor var du da? I Voss? *Host*På Voss*Host* Om det er noen tusenlapper igjen etter konfirmasjonen, blir det ski på meg neste vinter. Øve seg litt mer på stompeski først. Får til å hoppe nå. Sliter bare litt med å lande. Blir som reger til at jeg lander med et dunk og så går beina rett opp. Noen tips/triks? Land med vekta sentrert, eller kanskje litt frampå (men ikkje mykje...). Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Land med vekta sentrert, eller kanskje litt frampå (men ikkje mykje...). 5594340[/snapback] Å lande frampå er ubehagelig, og vanskelig å lande perfekt hele tiden. Lander du litt skjevt, er det stor sjanse for at du faller.. Men å ha vekta sentrert er en god idè. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Får til å hoppe nå. Sliter bare litt med å lande. Blir som reger til at jeg lander med et dunk og så går beina rett opp. Noen tips/triks? 5594204[/snapback] Det kan ha seg at du lener deg litt for mye bakpå.. Det skjer ofte på snowblades/stompeski. ------------------------------------------------------------- btw, Fieldproductions siden er oppe og går nå. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Stompski aka snowblades? Det er sykt mye vanskeligere og lande deilig på..På vanlige ski kan du legge deg litt bakpå før landing, da får du smooth landing, og skia tar av litt av støtet...Pluss du har mer ski og lande på...Sto på blades for 3 år siden husker jeg som regel komm bakpå på store hopp.. Ja, PÅ voss hehe Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Har en diskusjon med en kompis: Heter det å jibbe med snowboard? Hva heter det ellers? Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Ja, uttrykket 'jibbe' kommer egentlig fra snowboardverdenen. Best0, ikke venne deg til å lande litt bakpå, det er døden for leggene dine. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Ah, så jeg kan slenge inn noen snowboard-bilder? Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Jeg har ihvertfall ikke noe imot det, om de andre har det kan de vel bare stikke av. Go ahead. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Snowboard: Jon Anders Stanghelle, fra skifilm.no Luke Fitcher Terje Håkonsen Shaun White, vinneren av halfpipe i OL i Torino. Endret 12. februar 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Jaja, sleng inn snowboard bilder du Lenke til kommentar
haarod Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Fin tråd, visste ikke at vi hadde en slik en her. ¨' I helgen var jeg på norefjell og kjørte litt "off-pist" (vet ikke helt om det kan kalles det, men kjørte hvertfall utenfor løypene) I løpet av denne helgen klarte jeg å vri bindingene mine og bøye den ene staven 90 grader.. Noen her som vet om noen bra skifilmer jeg kan laste ned? Har sett det meste på skifilm.no nå Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Kurt, ein finsk skifilm frå dei som laga Solid Powder-filmane. Snowboardfilmen Elekrep er og å anbefale. I tillegg kan ein nemne Field, Whitesession og Jib Team. Var dei eg kom på no. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Stompski aka snowblades? 5595095[/snapback] Ikke det samme, nei Snowblades er tynnere, lengre og mer bøyelige, pluss at man bruker staver. Stompeski er neste ubrukelige til alt untatt å miste balansen, men fy fasan, så gøy Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Stompski aka snowblades? 5595095[/snapback] pluss at man bruker staver 5597893[/snapback] Jeg håper det var en spøk. Hadde jeg sett noen på snowblades med staver tror jeg at jeg hadde falt om i hysteriske latteranfall. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Har faktisk sett fleire på snowblades med stavar... Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Alle de jeg har sett stå på snowblades brukte staver. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Jeg har sett snowboard med staver, jeg. Det så ille ut. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Det er vel en vanesak om man vil bruke staver vel. Det er vel ingen regen på om man skal bruke, eller ikke bruke staver på blades. Det ser ræva ut uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå