GLN Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Mangler sikkert litt snø for å få de store hoppene i parkene. Så bare vær litt tålmodig du Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Dei produserer litt snø i parken på Voss no, og spinen er gjort om til eit lite hopp, so det no er to små hopp på rad (begge dårlege for augeblikket). Planen er å lage eit eller to hopp til i same linje, og to større hopp ved sida av desse, på høgre sida av løypa. Det skal òg verte satt opp fleire railar (to av desse ligg ved sida av løypa), og so lurer eg på om dei skal ha nokre hopp heilt øvst. Tida vil vise korleis det vert. Parken i Myrkdalen var forresten ganske bra høyrde eg. Rett før nyttår var det eitt hopp -- som var bra -- og mange rails. Lenke til kommentar
kavk Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 høres bra ut;) aldri vært på voss men sikkert ypperlig til pudderkjøring:D tror jeg tar turen til kongsberg på søndag og tester ut hvordan det er der! Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Har en kompis som har flyttet til Kongsberg. Han skryter veldig over bakken(e) der. Så skriv her om de er så utrolig gode eller om han bare e full i bull Lenke til kommentar
kavk Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 var i kongsberg på søndag, jæævlig kaldt og hardt! men sykt smooth hopp der! deilig størrelse og hangtime:) var bare is i landingen så turdte ikke ta noe mer enn 3er og 5er der. men på en myk dag må det være deilig å prøve ut litt ting der:D Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Har en kompis som hoppa i Konkurranse der for to år siden, han også skrøt veldig av Kongsberg. Dog litt utdatert info Lenke til kommentar
fflex Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Noen som har erfaringer med: Atomic Urban Triplets 07? http://www.ski-depot.com/miva/graphics/000...-orange-all.jpg Kan få ubrukte ski m/atomic FFG 12 bindinger til 2500kr. Hva sier pr0sa? Lenke til kommentar
Splius Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Noen som holder til i Tryvann / Varings? Gi meg en PM så kan vi sikkert dra i bakken og jibbe. Kanskje du har sett meg i bakken? Har en helt lyseblå bukse og en lyseblå jakke og en lilla hjelm Lenke til kommentar
kavk Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 noen som har vært på beito i år? eller rauland? står at rauland skal ha mange elementer men har aldri vært der eller hørt fra noen hvordan det er. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Kan høre med en kompis hvordan det er der i år. Tross alt trekket jeg sto i fra jeg var 3-15 år gammel (rauland) Var hvertfall et par nye rails fra Northernrails som ble satt opp siste året før jeg dro derfra. Big jumpene har alltid vært så som så, man kunne være heldig og få et ekstremt deilig hopp (gjerne hvis vi shapet det selv) mens andre ganger var det helt elendig siden Skisenterets ansatte hadde bare kjørt over det med tråkkemaskin og dreit i alt som hadde med shape og det som hører til. Så min noe utdaterte erfaring er at det er et bra trekk, men man må være litt heldig for at hoppene skal holde høy kvalitet. Kan dog ha forandret seg så skal få fatt i en kompis som fortsatt bor der for oppdatert info Lenke til kommentar
kavk Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 nice:D skal kanskje oppover dit med en kompisgjeng nå snart. hvis det er potensiale kan man jo bare shape litt selv, går fort når man er 5-6 stykker:) Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Shape selv er NP, spader og disse spadene designet for shaping fås lånt, er forresten Vierli og ikke Rauland skisenter som er best til Jibbing om dagen av det jeg har blitt fortalt, kommer med oppdatert info senere i dag Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Update: Rauland (Vierli) Kompisen min var visst blitt parksjef Så 5+ big jumps, 15+ rails (dette inkluderer 5 nye som er bestilt) Bigairbag etc. Siden han shaper og har litt kontroll over hva tråkkemaskiner gjør tipper jeg at de hoppa er knall hver helg Lenke til kommentar
kavk Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 nydelig! da færer det rett opp dit straks ihvertfall! skulle vært en side der folk la ut bilder fra parkene osv, hadde vært sweet. skiinfo sin parkguide funka førsteåret når alle oppdaterte, nå er det ingen som gjør det lenger=/ Lenke til kommentar
scraatch Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 noen som har no erfaring med K2 nancy? har hatt parkski i alle de år og lurer på om det bli noe problem og gå over til så breie ski? det er jo jenteski så den er jo mye lettere og mykere en k2 seth morrison. Og de har samme form og bredde. tror dere det er noe stress og bruke de i park med midtstilte bindinger? svar fort plis:D Lenke til kommentar
Splius Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Tror ikke det er noe problemer med brede ski, men vanskeligere blir det jo. Det vil bli lettere å lande med tykkere ski også, og du kan uten problem dra opp i storfjellet og kjøre pudder. Jeg har selv tykke ski, men ikke noe problemer med det Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Er vel ikke så lett å kjøre vanlig i bakken med brede ski? Men vis du hovedsakling kjører i park, løssnø og hopp. Så ser jeg ikke problemer med brede ski Endret 9. januar 2009 av Pirja Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 kjøpt meg marker griffon bindinger og lange freestyle 80 sko i dag Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Kjøpte meg twintip i dag på g-sport. Skjøpte Head Mojo og Head Mojo 55 støvler. Kom på 3500kr, de skulle montere det på mandag så henter det da. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Er d skiene med en grønn og en svart ski? Altså Head mojo two? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå