Gå til innhold

Den Offisielle Jibbetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dei produserer litt snø i parken på Voss no, og spinen er gjort om til eit lite hopp, so det no er to små hopp på rad (begge dårlege for augeblikket). Planen er å lage eit eller to hopp til i same linje, og to større hopp ved sida av desse, på høgre sida av løypa. Det skal òg verte satt opp fleire railar (to av desse ligg ved sida av løypa), og so lurer eg på om dei skal ha nokre hopp heilt øvst. Tida vil vise korleis det vert.

 

Parken i Myrkdalen var forresten ganske bra høyrde eg. Rett før nyttår var det eitt hopp -- som var bra -- og mange rails.

Lenke til kommentar

var i kongsberg på søndag, jæævlig kaldt og hardt! men sykt smooth hopp der! deilig størrelse og hangtime:) var bare is i landingen så turdte ikke ta noe mer enn 3er og 5er der. men på en myk dag må det være deilig å prøve ut litt ting der:D

Lenke til kommentar

Kan høre med en kompis hvordan det er der i år.

Tross alt trekket jeg sto i fra jeg var 3-15 år gammel (rauland) :p

 

Var hvertfall et par nye rails fra Northernrails som ble satt opp siste året før jeg dro derfra. Big jumpene har alltid vært så som så, man kunne være heldig og få et ekstremt deilig hopp (gjerne hvis vi shapet det selv) mens andre ganger var det helt elendig siden Skisenterets ansatte hadde bare kjørt over det med tråkkemaskin og dreit i alt som hadde med shape og det som hører til.

Så min noe utdaterte erfaring er at det er et bra trekk, men man må være litt heldig for at hoppene skal holde høy kvalitet. Kan dog ha forandret seg så skal få fatt i en kompis som fortsatt bor der for oppdatert info :)

Lenke til kommentar

noen som har no erfaring med K2 nancy? har hatt parkski i alle de år og lurer på om det bli noe problem og gå over til så breie ski? det er jo jenteski så den er jo mye lettere og mykere en k2 seth morrison. Og de har samme form og bredde. tror dere det er noe stress og bruke de i park med midtstilte bindinger?

 

svar fort plis:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...