Gå til innhold

Den Offisielle Jibbetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er Dynastar som har Nothing But Trouble. :)

 

Kjipern at trekket ikke åpner før 20. Desember, da er jeg på juleferie, så det blir ingen skiståing på meg før etter nyttår.

 

Tips når det kommer til det med hopp/triks/rails og slikt? Er helt grønn på dette og tenker å fokusere mye mer enn det jeg har gjort før på dette når jeg skal stå over nyttår.

Lenke til kommentar
Det er Dynastar som har Nothing But Trouble. :)

 

Kjipern at trekket ikke åpner før 20. Desember, da er jeg på juleferie, så det blir ingen skiståing på meg før etter nyttår.

 

Tips når det kommer til det med hopp/triks/rails og slikt? Er helt grønn på dette og tenker å fokusere mye mer enn det jeg har gjort før på dette når jeg skal stå over nyttår.

 

ja! dynastar var det! :D fikk dem gratis og greier :D

enig med tricks, er nokså ny selv, min første twintips =)

 

 

øveøveøveøveøve, fallefallefalle, bannebannebanne

 

jojo, forsåvidt men noe mer, kansje hvordan?

Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål: Når dere snakker om jibbing, mener dere da twintipp, parkjøring på ski, kun railing på ski eller railing/jibbing generelt.

 

For meg er jibbing alt som inneholder snø, noe som sklir og elementer utenom det «vanlige». Postkasser, søppeldunker, vegger, rekkverk, trestubber osv., om det så er på ski, brett, telemark eller akebrett ...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei, jeg har stått på slalom siden 7 års alderen. Har hatt samme ski siden da, men nå er det virkelig på tide å bytte de ut til noen nytt. Jeg vil ha twintip ski, og trenger ski, bindinger og støvler(Venter med god hjelm og briller til jeg får litt mere penger) Så er det noen som har tips? har ca 3700kr. Jeg veier 43kg, er 168cm høy, sko størelse 38 og alder 14.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...