Kuldesjokk Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jo takk skal du ha Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Noen som har sett Get Lucky enda? Venter på den atm. Lenke til kommentar
ski4life Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hva slags skihjelm burde jeg kjøpe? Lenke til kommentar
Jagland Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hva slags skihjelm burde jeg kjøpe? Jeg har nettopp kjøpt Sweet Trooper HC Dirt Black Jeg har selv ikke prøvd sweet hjelmer, men noen venner av meg har det, utifra det så er sweet noe å annbefale Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Åja, utrolig deilig hjelm. Lenke til kommentar
Aeilertsen Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg har sett get lucky. Virkelig verdt å vente på. Masse fin kjøring av alle sammen. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Skifilm-folket har nå bekreftet at de kommer med en film i år. Temmelig sent etter min mening, men det er bedre enn ingenting: http://skifilm.no/post.php?id=15&vis=236 "Vi i Skifilm og Andreas jobber om dagen med en ny film. Mer info om dette kommer snart." Lenke til kommentar
tobn Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 hei. har et par spm ang twin-tip ! er 19 år nå og har stått på brett i hele mitt liv (10år). aldri engang prøvd noe annet. har lyst til å teste ut twin-tip nå, så hvor vanskelig tror dere det er for meg å tilpasse meg to ski, isteden for et brett? fort og enkelt? vanskelig og tidskrevende? og ellers lurer jeg på om twin-tip passer til mitt bruk. elsker å stå i litt "offpist", pudder, skogsløyper, i slalom bakker du finner det. så blir det såvidt litt i parker med hopp og slikt, med ikke noe aktiv der. (redd for store hopp tbh) står forresten ca 1 til 5-6 ganger i året, men siden jeg nå har flyttet til lillehammer, blir det trolig litt er aktivt ! ! gjerne post forslag til ski for meg også ! ! tobn Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg var i samme båt som deg, og for meg gikk det relativt lett. Tok ikke lang tid før jeg vente meg til å stå på ski. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg var i samme båt som deg, og for meg gikk det relativt lett. Tok ikke lang tid før jeg vente meg til å stå på ski. nice. så jeg antar det var en positiv forandring da ! noen som vil anbefale utstyr til meg som passer mitt bruk? tobn Lenke til kommentar
Jagland Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg var i samme båt som deg, og for meg gikk det relativt lett. Tok ikke lang tid før jeg vente meg til å stå på ski. nice. så jeg antar det var en positiv forandring da ! noen som vil anbefale utstyr til meg som passer mitt bruk? tobn http://groseth-sport.no/index.php?main_pag...products_id=475 Jeg starta med disse skiene, de er perfekt for deg som ønsker å komme igang med twintip til en relativt billig penge Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Har hatt railsessions hver dag siden onsdag nå, må si det er utrolig deilig å få på seg skia igjen. Lenke til kommentar
August. Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg var i samme båt som deg, og for meg gikk det relativt lett. Tok ikke lang tid før jeg vente meg til å stå på ski. nice. så jeg antar det var en positiv forandring da ! noen som vil anbefale utstyr til meg som passer mitt bruk? tobn Armada ARV er å anbefale for ditt bruk, er de perfekte allround skia Lenke til kommentar
Jagland Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg var i samme båt som deg, og for meg gikk det relativt lett. Tok ikke lang tid før jeg vente meg til å stå på ski. nice. så jeg antar det var en positiv forandring da ! noen som vil anbefale utstyr til meg som passer mitt bruk? tobn Armada ARV er å anbefale for ditt bruk, er de perfekte allround skia Kan jo også gå for Faction - Wedensday, de har kommet veldig bra ut i tester Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Trenger nye ski snart nå, og vet ikke hva jeg bør velge. Kjører litt pudder, men er stort sett i parken å finne. Skiene bør helst ikke koste mer enn max 5000.- Hadde en gammel modell Troublemaker før, som jeg var utrolig fornøyd med. De veide ikke mye og ikke lite, så det ble en fin mellomting for meg. Endret 10. november 2008 av vanquish Lenke til kommentar
Jagland Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Trenger nye ski snart nå, og vet ikke hva jeg bør velge. Kjører litt pudder, men er stort sett i parken å finne. Skiene bør helst ikke koste mer enn max 5000.- Hadde en gammel modell Troublemaker før, som jeg var utrolig fornøyd med. De veide ikke mye og ikke lite, så det ble en fin mellomting for meg. Du har samma smak som meg jo!! Vel jeg kan annbefale K2 kung fujas til deg, Kung fujas er såpass breie at de passer ganske fint i pudder, men er hovedsaklig best i park. http://groseth-sport.no/index.php?main_pag...products_id=452 PS: Jeg har ikke noen erfaring med disse skiene fra før av, men jeg har lest mye om dem i Fri flyt osv. Pent bilde btw Endret 11. november 2008 av Jagland Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 noen som vet hva som er best av ninthward mip og line chronic? står mest i park. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Noen som vet hvor mye jeg kan få for et Par Dynastar Troublemaker og Salomon 1080? Endret 18. november 2008 av Applebee Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Kanskje mulig å få 2500-3000kr? Tenker å kjøpe meg snowboard Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Hei! Skal nå kjøpe meg nye boots til twin tip skia mine. Har da sett på Rossignol Sas Jr. her er de: Er de her og anbefale? Endret 19. november 2008 av Kristian94 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå