Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den Offisielle Jibbetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei. har et par spm ang twin-tip !

er 19 år nå og har stått på brett i hele mitt liv (10år). aldri engang prøvd noe annet.

har lyst til å teste ut twin-tip nå, så hvor vanskelig tror dere det er for meg å tilpasse meg to ski, isteden for et brett? fort og enkelt? vanskelig og tidskrevende?

og ellers lurer jeg på om twin-tip passer til mitt bruk. elsker å stå i litt "offpist", pudder, skogsløyper, i slalom bakker du finner det. så blir det såvidt litt i parker med hopp og slikt, med ikke noe aktiv der. (redd for store hopp tbh)

står forresten ca 1 til 5-6 ganger i året, men siden jeg nå har flyttet til lillehammer, blir det trolig litt er aktivt ! !

gjerne post forslag til ski for meg også ! !

tobn

Lenke til kommentar
Jeg var i samme båt som deg, og for meg gikk det relativt lett. Tok ikke lang tid før jeg vente meg til å stå på ski.

nice. så jeg antar det var en positiv forandring da !

noen som vil anbefale utstyr til meg som passer mitt bruk?

tobn

Lenke til kommentar
Jeg var i samme båt som deg, og for meg gikk det relativt lett. Tok ikke lang tid før jeg vente meg til å stå på ski.

tobn

http://groseth-sport.no/index.php?main_pag...products_id=475

Jeg starta med disse skiene, de er perfekt for deg som ønsker å komme igang med twintip til en relativt billig penge :)

Lenke til kommentar

tobn

Armada ARV er å anbefale for ditt bruk, er de perfekte allround skia

Lenke til kommentar

tobn

Armada ARV er å anbefale for ditt bruk, er de perfekte allround skia

Kan jo også gå for Faction - Wedensday, de har kommet veldig bra ut i tester :)

Lenke til kommentar

Trenger nye ski snart nå, og vet ikke hva jeg bør velge. Kjører litt pudder, men er stort sett i parken å finne. Skiene bør helst ikke koste mer enn max 5000.-

Hadde en gammel modell Troublemaker før, som jeg var utrolig fornøyd med. De veide ikke mye og ikke lite, så det ble en fin mellomting for meg.

Endret av vanquish
Lenke til kommentar
Trenger nye ski snart nå, og vet ikke hva jeg bør velge. Kjører litt pudder, men er stort sett i parken å finne. Skiene bør helst ikke koste mer enn max 5000.-

Hadde en gammel modell Troublemaker før, som jeg var utrolig fornøyd med. De veide ikke mye og ikke lite, så det ble en fin mellomting for meg.

Du har samma smak som meg jo!! Vel jeg kan annbefale K2 kung fujas til deg, Kung fujas er såpass breie at de passer ganske fint i pudder, men er hovedsaklig best i park.

http://groseth-sport.no/index.php?main_pag...products_id=452

PS: Jeg har ikke noen erfaring med disse skiene fra før av, men jeg har lest mye om dem i Fri flyt osv.

Pent bilde btw :)

Endret av Jagland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...