Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den Offisielle Jibbetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trampoline er alltid en bra ting. Ellers er det ikke dumt å ha litt styrke og bevegelighet. All form for trening er bra, men husk å tøye ut skikkelig. Utpå høsten pleier jeg å bruke mye tid i svømmehallen. Hopper på 1 meter svikt. Det gir litt mer airtime enn trampolina og det gjør ikke noe om man lander på huet.

Mental trening kan også fungere meget bra. Ved å se for seg triksene man har tenkt til å ta og gå igjennom alt du skal gjøre i sakte film, vet kroppen hva den skal gjøre når snøen legger seg på bakken :)

Lenke til kommentar
Trampoline er alltid en bra ting. Ellers er det ikke dumt å ha litt styrke og bevegelighet. All form for trening er bra, men husk å tøye ut skikkelig. Utpå høsten pleier jeg å bruke mye tid i svømmehallen. Hopper på 1 meter svikt. Det gir litt mer airtime enn trampolina og det gjør ikke noe om man lander på huet.

Mental trening kan også fungere meget bra. Ved å se for seg triksene man har tenkt til å ta og gå igjennom alt du skal gjøre i sakte film, vet kroppen hva den skal gjøre når snøen legger seg på bakken :)

Yeah denne sesongen har jeg skaffa trampo så driver å hopper:D

Har et hus i danmark så er her møkka mye:( så da bader jeg jo da men har brett å hoppe fra her, så hopper fra brygga flat altså lander cork1 og frontflip men ikke mye mer er litt skummelt tilfelle man klækker hue i kanten :p

Ellers så sitter jeg på youtube og ser på 4BI9 (L)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
noen som vet om noen gode jibbesko? vet at det kanskje er litt tidlig å spør, men kunne vært greitå skaffe utstyret nå :p har ikke så lyst til å bruke så veldig mer enn 1000kr, men kan kanskje bruke litt mer.

Kjøp lange freestyle 80!!!

Park og frikjøringsko med ny pløse. Pløsen har integrert dempemateriale mot skinnleggen som ortopeder har utviklet mot legghinnebetennelse. Under den varme innerstøvelen ligger det også en såle med dempende materiale. Er som en drømm å gå i !! :D

Endret av Jagland
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sesongen nærmer seg nå. På lørdag gjennomførte vi en av minimum to dugnader i Vikersund Alpinsenter. Jeg og en kompis (pluss en del småunger som var der) brukte dagen på å pusse opp rails. Ser dessuten ut som det er gode utsikter for park der til vintern, så kan ikke si annet enn at jeg gleder meg!

Lenke til kommentar

Jaeh, nå nærmer sesongen seg ja. Vurderer å få seg sesongkort i varingskollen? ja:D eller tryvann. Tryvann er nærmere majorstua:P

Dog evinnelig mentalsperre på tricks 'n shit. satt såvidt 360 i fjor >.< Men driver å bygger meg opp til å få den ordentlig på mer enn 3 meters(i lengden) hopp:P

Lenke til kommentar
vet du hvor jeg kan finne de?

vis det er en nett side, helst en norsk en

Sjekk den øverste posten på denne siden og velg den grosøth sport, masse salg av årets varer. Kjøpte Line Sir Francis Bacon for 35% avslag der! woot, BC jibski og parkski! :new_woot:

Den gøyeste form for jibbing er BC uten tvil, lærte meg egentlig alt der i fjor siden jeg gjorde det så mye. Forbedret det jeg kunne^^

Noen som holder til ved filefjell? :love:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

«44 Days» er klar for (gratis) nedlasting:

http://www.atomicsnow.com/us/home/goodies/videos.html

For dei som ikkje veit kva dette er: Atomic leigde inn Kris Ostness til å lage ein film med teamkøyrarane til Atomic (Tim Durtschi, Brandon Becker, Angeli Vanlaanen, Chris Benchetler, Kevin Brower, Dylan Natale og Jossi Wells). Han filma i 44 dagar i vinter, og resultatet er no klart – og det er fantastisk. Durtschi imponerer stort!

(Den andre filmen der, «Skiing is ___» er ogso laga av Ostness, parallellt med 44 Days, men den har eg ikkje sett endå, so eg veit ikkje korleis den er.)

Lenke til kommentar
vet du hvor jeg kan finne de?

Sjekk den øverste posten på denne siden og velg den grosøth sport, masse salg av årets varer. Kjøpte Line Sir Francis Bacon for 35% avslag der! woot, BC jibski og parkski! :new_woot:

Den gøyeste form for jibbing er BC uten tvil, lærte meg egentlig alt der i fjor siden jeg gjorde det så mye. Forbedret det jeg kunne^^

Du er ekkel du!! jeg har siklet på sir francis en stund nå, men kjøpte meg PE i fjor (igjen) så må vente litt :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...