Herr_Klovn Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 http://skifilm.boardshop.no/sider/butikk.a...skifilm_forside http://groseth-sport.no/index.php?main_page=index http://www.oslosportslager.no/ Der har du noen. Huska ikke fler i farta. Lenke til kommentar
haffi Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 skjer folks noen som har noen gode metoder til å forberede seg til sesongen? Lenke til kommentar
Herr_Klovn Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Trampoline er alltid en bra ting. Ellers er det ikke dumt å ha litt styrke og bevegelighet. All form for trening er bra, men husk å tøye ut skikkelig. Utpå høsten pleier jeg å bruke mye tid i svømmehallen. Hopper på 1 meter svikt. Det gir litt mer airtime enn trampolina og det gjør ikke noe om man lander på huet. Mental trening kan også fungere meget bra. Ved å se for seg triksene man har tenkt til å ta og gå igjennom alt du skal gjøre i sakte film, vet kroppen hva den skal gjøre når snøen legger seg på bakken Lenke til kommentar
haffi Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Trampoline er alltid en bra ting. Ellers er det ikke dumt å ha litt styrke og bevegelighet. All form for trening er bra, men husk å tøye ut skikkelig. Utpå høsten pleier jeg å bruke mye tid i svømmehallen. Hopper på 1 meter svikt. Det gir litt mer airtime enn trampolina og det gjør ikke noe om man lander på huet. Mental trening kan også fungere meget bra. Ved å se for seg triksene man har tenkt til å ta og gå igjennom alt du skal gjøre i sakte film, vet kroppen hva den skal gjøre når snøen legger seg på bakken Yeah denne sesongen har jeg skaffa trampo så driver å hopper:D Har et hus i danmark så er her møkka mye:( så da bader jeg jo da men har brett å hoppe fra her, så hopper fra brygga flat altså lander cork1 og frontflip men ikke mye mer er litt skummelt tilfelle man klækker hue i kanten Ellers så sitter jeg på youtube og ser på 4BI9 (L) Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 noen som vet om noen gode jibbesko? vet at det kanskje er litt tidlig å spør, men kunne vært greitå skaffe utstyret nå har ikke så lyst til å bruke så veldig mer enn 1000kr, men kan kanskje bruke litt mer. Lenke til kommentar
Jagland Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) noen som vet om noen gode jibbesko? vet at det kanskje er litt tidlig å spør, men kunne vært greitå skaffe utstyret nå har ikke så lyst til å bruke så veldig mer enn 1000kr, men kan kanskje bruke litt mer. Kjøp lange freestyle 80!!! Park og frikjøringsko med ny pløse. Pløsen har integrert dempemateriale mot skinnleggen som ortopeder har utviklet mot legghinnebetennelse. Under den varme innerstøvelen ligger det også en såle med dempende materiale. Er som en drømm å gå i !! Endret 4. september 2008 av Jagland Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) vet du hvor jeg kan finne de? vis det er en nett side, helst en norsk en Endret 14. september 2008 av Svampebob Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Jeg vil si at sko er den viktigste delen ved utstyret ditt. Heller spe på med bedre sko enn bedre ski. Fø fan jeg vil ha snø! Endret 20. september 2008 av Fev4ng Lenke til kommentar
Herr_Klovn Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Sesongen nærmer seg nå. På lørdag gjennomførte vi en av minimum to dugnader i Vikersund Alpinsenter. Jeg og en kompis (pluss en del småunger som var der) brukte dagen på å pusse opp rails. Ser dessuten ut som det er gode utsikter for park der til vintern, så kan ikke si annet enn at jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Aeilertsen Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jaeh, nå nærmer sesongen seg ja. Vurderer å få seg sesongkort i varingskollen? ja:D eller tryvann. Tryvann er nærmere majorstua:P Dog evinnelig mentalsperre på tricks 'n shit. satt såvidt 360 i fjor >.< Men driver å bygger meg opp til å få den ordentlig på mer enn 3 meters(i lengden) hopp:P Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 vet du hvor jeg kan finne de?vis det er en nett side, helst en norsk en Sjekk den øverste posten på denne siden og velg den grosøth sport, masse salg av årets varer. Kjøpte Line Sir Francis Bacon for 35% avslag der! woot, BC jibski og parkski! Den gøyeste form for jibbing er BC uten tvil, lærte meg egentlig alt der i fjor siden jeg gjorde det så mye. Forbedret det jeg kunne^^ Noen som holder til ved filefjell? Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Heisann Har dykk nokon tips til kva skisko eg kan kjøpe? Er ikkje villig til å betale flesk, men 2000 kansje? Har Dynastar Nothing But Trouble. Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Flere her som bare blir mer og mer stooka for ski og snowboard camp på Folgefonna ? : D Wee! er jo ams fra skifilm forum jo? Og som svar, var ikke der i år, men jeg kunne ønske jeg var:/ Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hallo folkens, sessongen nermer seg, og dollar kursen har stigi, så tenkte jeg kunne like så godt bestille meg nye sko og jakke fra usa først som sist, noen anbefalinger på sånn passe gode jibbe sko? til sånn rundt 1000 lappen (gjerne mindre) Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 «44 Days» er klar for (gratis) nedlasting: http://www.atomicsnow.com/us/home/goodies/videos.html For dei som ikkje veit kva dette er: Atomic leigde inn Kris Ostness til å lage ein film med teamkøyrarane til Atomic (Tim Durtschi, Brandon Becker, Angeli Vanlaanen, Chris Benchetler, Kevin Brower, Dylan Natale og Jossi Wells). Han filma i 44 dagar i vinter, og resultatet er no klart – og det er fantastisk. Durtschi imponerer stort! (Den andre filmen der, «Skiing is ___» er ogso laga av Ostness, parallellt med 44 Days, men den har eg ikkje sett endå, so eg veit ikkje korleis den er.) Lenke til kommentar
Jagland Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 vet du hvor jeg kan finne de? Sjekk den øverste posten på denne siden og velg den grosøth sport, masse salg av årets varer. Kjøpte Line Sir Francis Bacon for 35% avslag der! woot, BC jibski og parkski! Den gøyeste form for jibbing er BC uten tvil, lærte meg egentlig alt der i fjor siden jeg gjorde det så mye. Forbedret det jeg kunne^^ Du er ekkel du!! jeg har siklet på sir francis en stund nå, men kjøpte meg PE i fjor (igjen) så må vente litt Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Noen som klarer å finne prisen på ski i Østerrike? Har leita meg i hue og ræva, men finner faen meg ikke priser på ski som skibutikker i st. Anton har. har store planer om å brenne av en god del penger på noen knall park ski Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) -- Endret 9. mars 2016 av dymoletratag Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Armada sine T-hall ski som står til 500-600$ på hjemmesidene i usa right? Isåfall høres det ut som en del rimeligere enn Norge og jeg kan skikkelig smelle til med noen knall ski Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Er ikke sikker på hva prisene ligger på i USA, men ~2400 for årets T-Hall ski er da nesten halv pris i forhold til Norge. Kos deg der nede! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå