Gå til innhold

Den Offisielle Jibbetråden

Anbefalte innlegg

Flatspin: Et slags sideliggende tricks. Rodeo er nesten likt, bortsett fra at på rodeo så går du inverta, altså at kroppen går rundt i en flip. På flatspin så er du aldri inverta helt.

Vanskelig å forklare men her er et klipp: http://media.newschoolers.com/uploads/memb...441951flats.wmv

Det er en flatspin btw.

Litt dårleg døme i mine auge, eg ville sagt det var ein rodeo. Aleksander Aurdal sitt vinnartriks i stilkategorien under konkurransen i Hemsedal 3. mai er meir ein flatspin i mine auge (sjølv om Fri Flyt kalla det ein rodeo). Video kan de sjå her, trikset kan de sjå etter 1:23 og 2:33. Legg Youtube-videoen i spoiler, saman med ein video av ein alley-oop flatspin i pipe.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Uansett, grensene mellom flatspin og rodeo, mellom cork og d-spin, og kanskje mellom bio og misty, vil alltid vere litt «flytande», i det at folk har litt ulikt syn på akkurat kva som definerer eit triks.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hoho, bestilte akkurat min plass på Fonna Camp2,så jeg er riiimelig stooka :D

Håper på å få klærne ifra min nye sponsor 24Outdoor, slik at jeg får brukt de der å vist de litt frem^^

Har skaffet meg et par Scott Alias zipper ltd. goggles så er ladd for å sjekke hvordan de er å bruke :DD

Lenke til kommentar
Beklager for dette håks, men det blir litt OT....Er det noen som vet om en bra side (ikke fra USA) som man kan kjøpe Empire capser og bandana..har en link til sia hvis det er noen som ikke vet hva det er: Empire

Tror at den eneste måten du får kjøpt noe Empire greier atm. er ifra empire sin egne side som du linket til: )

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...