Gå til innhold

Den Offisielle Jibbetråden


Anbefalte innlegg

Har du noen gang sett noen gjøre spektakulære ting med snowblades? neppe... snowblades er og blir en barneleke

5567153[/snapback]

Nettopp. :)

 

Er likevel einig. Det er litt morosamt når ein er litt mindre, men dei er fullstendig ubrukelege i alt anna enn preparert løype. Er ikkje godt å seie kvifor det vert so hata. Kan vere fordi det ikkje er so veeeldig fint å sjå på, eller det kan vere andre grunnar. Hadde ein spurd det same på NS ville ein fått nokre titals svar av typen "they're gay", utan noko meir begrunnelse enn det...

5567589[/snapback]

 

Helt riktig.

NS er nesten helt ubrukelig til annet enn å se på filmer.

Kan ikke legge ut noen filmer av blades, snowboard e.l uten å få slengt 10-15 kommentarer slengt opp i trynet àla: "Gaaay" ogsånn.

 

:no:

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste testene jeg stoler på er Skipressworld og Austria Ski Test... at de har veldig like resultater er jo verdt å merke seg, det forteller at testene kanskje ikke er så subjektive som alle skal ha det til..

 

Sånn bare som en liten kuriositet kan jeg nevne at Elan MO2 vant jibbetesten i austria ski test i fjor (de hadde ikke i år), og blitt blant de som får "best in test" hos skipressworld 2 år på rad.

Lenke til kommentar

Sikle på/etter armada ski til neste år da..

Selm om jeg tror hellet det blir Troublemaker 06/07 mod eller Scratch 06/07 mod..

Jeg har de grønne Dynastarskiene, og jeg elsker de da..Myke som, ja!!.. og lette som bare det :love:

 

 

Edit:lenge etter unngå dobbelpost...

 

Så tv2's test var jo nermest ubrukelig da, det var jo ski til småfolk de testa:P

Endret av Best0
Lenke til kommentar

Hvilke ski vant? Jeg fikk ikke sett testen, jeg var i varingskollen på kveldstur. :p

 

Fikk vite av Pappa at noen "Gulbrune K2 ski vant"

Da tenkte jo jeg på Fujative.. Men pappa sa at de skia som vant hadde slangemønster.

Enten har jeg feil, eller så har Pappa villedet meg. :p

 

Kan noen si resultatene til meg fra testen TV2 hjelper deg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...