Haansi Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 svenningen, har du røyka trusa di? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Level 1 Superunknown, som eg linka til litt tidlegare i tråden: http://level1productions.com/superunknownv.php?file=1 Redigert: Candide Invitational: http://www.skipass.com/articles/saison-07-...tational-08.php Endret 26. mars 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Trenger nye briller (!) Hvor i Oslo selges Oakley Crowbar? Og hva ligger prisen på? Hvilket glass bør jeg velge? Tenkte på Pink Iridium, men vet ikke. Helst speilglass. Endret 26. mars 2008 av Ultraskarp Lenke til kommentar
Liberum Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Noen som veit hva disse skia heter og hvilken modell det er? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) K2 Fujative, trur det er 04-05 modellen. Redigert: Du ser det står K2 i logoen fremst på skia, og Fujative nesten heilt bakerst over teikninga av Pep. Endret 26. mars 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Liberum Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 K2 Fujative, trur det er 04-05 modellen.Redigert: Du ser det står K2 i logoen fremst på skia, og Fujative nesten heilt bakerst over teikninga av Pep. Takk for raskt svar Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Jon Olsson Super Sessions er i gang. Ingen video av noko hopping endå, berre ein liten førehandsvising av to av hoppa på videoblogen til Jon. Bilete kan ein derimot få sjå, i artikkelen på Newschoolers. Stort hopp? Neidå ... Foto: Jeff Schmuck/Newschoolers Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Det hoppet så ekstremt shapet ut Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Det er Jon, alt skal vere perfekt, som han har sagt i videoblogen sin (anbefalt, om de ikkje har sett videoane der). Redigert: Fyrste oppdatering frå JOSS på videoblogen kom no. Endret 28. mars 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Sweet hopp Jeg hadde ikke turt å hoppe på det Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 tror det blir heftige followcams av håtveit brødra.. liksom ikke bare bare å slenge seg etter med kamera i hånda på et hopp på 26 meter kul Lenke til kommentar
Herr_Klovn Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Håper alle har hatt en bra sesong. Den er litt på hell for min del, men jeg ser fram til Fonna om tre måneder. Har ikke blitt så mye hopping på meg i år, men jeg har lært meg en del nye triks på rails. Det er jeg fornøyd med. Så til saken; Er det fler enn meg som mener at denne tråden burde flyttes til ekstremsport? Jeg er ganske amatør på forumet, så kanskje noen kunne tatt på seg ansvaret å snakke med en administrator. Jeg mener i hvert fall at denne tråden hører hjemme der. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Eg er heilt einig, og rapporterte tråden dagen etter at kategorien vart laga. Av ein eller annan grunn har den ikkje vorte flytta, so eg får prøve igjen. Redigert: Då var det gjort. Rapporterte eit par andre trådar i same slengen. Om det finn trådar de meiner bør flyttast, trykk på Rapporter-knappen som de finn i kvart innlegg (nede til venstre). (Den skal ogso brukast om de ser regelbrot i forumet.) Endret 30. mars 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Flyttet til kategori Extremesport - n'joy Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Takk Goliath Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Aaah, kom akkurat hjem fra Hemsedal. Snødde non-stop fredag-lørdag, så var helt syke pudderforhold. Prøvde å kjøre pudder med blades, fy fader for et slit det var. Litt bilder fra parken (alle bildene er av en venn av meg, jeg var kameramann): Lincoln-loop forsøk (tryna bakover rett etter landing) En 540 med en random grab Endret 30. mars 2008 av Fev4ng Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Æsj altså. Jeg sliter med 360. Jeg klarer 180 på bakken i fart.. Uten noen form for hopp. Men PÅ hopp, så lander jeg alltid baklengs når jeg prøver på 360. Hva bør jeg tenke på? Kjennes ut som om jeg sliter med å få med meg skiene rundt. (K2 Public Enemy). Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Æsj altså. Jeg sliter med 360. Jeg klarer 180 på bakken i fart.. Uten noen form for hopp. Men PÅ hopp, så lander jeg alltid baklengs når jeg prøver på 360. Hva bør jeg tenke på? Kjennes ut som om jeg sliter med å få med meg skiene rundt. (K2 Public Enemy). Det er det samme som skjer med meg, men det er vist vanlig.. Fordi når man vrir seg så må man vri overkroppen først så blir beina med.. om man vrir beina først blir ikke overkroppen med og da kommer man ikke mer enn 180grader rundt. Lenke til kommentar
Jagland Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Æsj altså. Jeg sliter med 360. Jeg klarer 180 på bakken i fart.. Uten noen form for hopp. Men PÅ hopp, så lander jeg alltid baklengs når jeg prøver på 360. Hva bør jeg tenke på? Kjennes ut som om jeg sliter med å få med meg skiene rundt. (K2 Public Enemy). Det er det samme som skjer med meg, men det er vist vanlig.. Fordi når man vrir seg så må man vri overkroppen først så blir beina med.. om man vrir beina først blir ikke overkroppen med og da kommer man ikke mer enn 180grader rundt. Jeg tror du har samma problem som jeg hadde i starten også, du svinger på en måte inn på hoppet, da blir det som regel bare en liten 180. Prøv å bare klin til å vri kroppen, var det jeg gjorde, landa helt perfekt på et hopp i kongsberg prøv på det du så er jeg sikker på at du greier det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå