Badjoker Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 flata. det er vel letteste trikset man kan lære seg? dette var ikke ment frekt btw det var et saklig spørsmål. btw jeg klarer det, bare hinter de som spør ette r hjelp, Så ikke på det som frekt heller Tar i mot all hjelp og tips til snarveier i læringsprosessen med takk jeg Lenke til kommentar
haffi Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 flata. det er vel letteste trikset man kan lære seg? dette var ikke ment frekt btw det var et saklig spørsmål. btw jeg klarer det, bare hinter de som spør ette r hjelp, Så ikke på det som frekt heller Tar i mot all hjelp og tips til snarveier i læringsprosessen med takk jeg hehe. btw noen som har erfaring med 4frnt tnk? tenker på å kjøpe den:D Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 hehe. btw noen som har erfaring med 4frnt tnk? tenker på å kjøpe den:D Har ingen personlig erfaring fra dem, men har hørt og lest at de ikke er av de beste. Lenke til kommentar
haffi Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 hehe. btw noen som har erfaring med 4frnt tnk? tenker på å kjøpe den:D Har ingen personlig erfaring fra dem, men har hørt og lest at de ikke er av de beste. okokok de ser bare konge ut:P Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/125123 En liten noobguide for folk som meg Veldig dyktige folk, vertfall. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/125123 En liten noobguide for folk som meg Veldig dyktige folk, vertfall. Så den der selv på TV. et par tips jeg kan ta med meg var det jo. Ikke dumt for oss noobsa Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 noen som vet hvor man kan se hele den? fikk ikke det med meg på tv gikk akkurat glipp av det Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 noen som vet hvor man kan se hele den? fikk ikke det med meg på tv gikk akkurat glipp av det Den linken jeg ga deg inneholder hele klippet om jibbing Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 åja, hehe trykket ikke inn på den, tenkte det var det samme klippet jeg fant om han program lederen som skulle prøve 360 Lenke til kommentar
haffi Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 noen som gidder å poste LOTS med sider der de selger ski og ski klær:D? helst norkse men kan gå med utenlandske også skla kjøpe nye ski og klær og da er dette fint siden jeg ikke kan noen selv nesten:D Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 snowboardshop.no boardshop.no 50-50.no oslosportslager.no vpg.no burton.no tramdock.com backcountry.com getboards.com porterstahoe.com Alt jeg kommer på i farta. Litt begrenset hva de har av klær på noen av sidene her, men de har litt Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 http://quarterinc.com/ norsk side med bare oakley og armada Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 Hvor skal/Hva skal folk i påsken da? Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Tryvann til tirsdag, så hytta på Gålå.. Starter ferien med å ta t-banen til Tryvann om nøyaktig 54 minutter Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 Hmm blir nok lite "twintipping" for meg i påsken. :s Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Langrennski på hytta i Hønefoss. Lenke til kommentar
haffi Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Takker for alle linker. I påska skal jeg på skei fra lørdag til tirsdag så skal jeg sove og onsdag på The Gathering til Lørdag tror ikke jeg holder lenger så sove søndag så skei resten;D satser på noen nye triks bla. bedre 360 og mulig 540 og en del grabs og prøve sideflip Lenke til kommentar
ams Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Blir nok så mye Hafjell kjøring som mulig, eneste planen for ferien : D Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Vil som vanleg halde meg heime, og dermed køyre på Voss. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 Bah, sliter med å lære meg 540 på ski. Drar alt jeg kan men stopper på 360. Klarer å spinne 1260 på trampoline og f.eks fra stupebrett. Så jeg har spinnen i meg men klraer ikke på ski. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå