Gå til innhold

Den Offisielle Jibbetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nå nesten tatt livet av mine K2 Fujative. De er levert inn til butikk, for så og sendes videre til de som skal bestemme om jeg får nye eller hva som skjer. Både jeg og butikken forventer et par nye Fujative ski.

 

Så da lurer jeg på om jeg skal slenge inn noen flere kroner og få meg noen bedre ski.

I den anledning har jeg lyst på noen anbefalninger.

 

Jeg er 186 gøy, kjører mest park, men er veldig glad i pudder og løs snø. Så vill ha litt brei ski.

 

Har sett litt på Völkl Bridge, lurte på om noe har noen erfaring med denne skien?

Lenke til kommentar
Har nå nesten tatt livet av mine K2 Fujative. De er levert inn til butikk, for så og sendes videre til de som skal bestemme om jeg får nye eller hva som skjer. Både jeg og butikken forventer et par nye Fujative ski.

 

Så da lurer jeg på om jeg skal slenge inn noen flere kroner og få meg noen bedre ski.

I den anledning har jeg lyst på noen anbefalninger.

 

Jeg er 186 gøy, kjører mest park, men er veldig glad i pudder og løs snø. Så vill ha litt brei ski.

 

Har sett litt på Völkl Bridge, lurte på om noe har noen erfaring med denne skien?

Angående park kan jeg ikke uttale meg, men jeg er veldig imponert over flyteevnen og stabiliteten til mine K2 Public Enemy i løssnø og BC. Har hardkjørt de nå siden fredag, og det har ikke vært noe annet en gøy. De flyter bra - trenger nesten ikke presse tuppen opp for at de ikke skal duppe, pluss at de er veldig lette å styre selv om snøen er dyp.

 

De fungerer også konge i preparert løype. Sitter som støpt, og svinger veldig komfortabelt.

Lenke til kommentar

Noen som om noen norske nettbutikker som selger fete Oakley Crowbar briller? oslosporslager har bare ett par :thumbdown:

 

Eller noen utenlandske som selger Oakley Crowbar Retro, de grønne.. Har bare funnet de på ebay.. da oakley.com ikke sender til norge.

Endret av dust123456
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...