dymoletratag Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Gotama er vel en BC/pow ski, noe som ikke er ideelt om du kjører park for det meste? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Backcountry. Køyring utanfor løypenettet (hovudsakleg pudder, når det er tilgjengeleg). Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Herregud K2 Public Enemy er en drøm. Hadde aldri stått på noen form for alpintski før jeg kjøpte disse, og nå etter 2 dager er alt bare velstand. Sinnsykt god flyt i løssnøen med de skiene. Trenger nesten ikke presse tuppen oppover. Sinnsykt digg. Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Godt å høre at du er fornøyd med skiene! Du kommer til å få veldig mange år med morro! Lykke til Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg var på Tryvann i dag, forøvrig bra forhold, og der var det en kid som tok 1620 på BJen..! Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Sikker på at du telte riktig? Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Haha, ja... Alle snakket om det på toppen, så dro han på og spinte helt insane. ; D Var første gang han prøvde, hadde bare klart 1440 fra før. Men han landa ikke helt, kom litt bakpå/sidelengs. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Det er sykt! Mener å ha sett en fyr på youtube som har tatt noe lignende, helt vanvittig hvordan de klarer den høye rotasjonen. Edit: Her er iværtfall ett klipp av en dude Endret 2. mars 2008 av Centuss Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Har tenkt meg til Voss førstkommende helg. Noen som har vært der i det siste, og har formeninger om føret? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Var veldig bra i går, men til helga kan det vere heilt annleis. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 1620 er ganske stritt samme karen har tatt det i pipe også Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Har nå nesten tatt livet av mine K2 Fujative. De er levert inn til butikk, for så og sendes videre til de som skal bestemme om jeg får nye eller hva som skjer. Både jeg og butikken forventer et par nye Fujative ski. Så da lurer jeg på om jeg skal slenge inn noen flere kroner og få meg noen bedre ski. I den anledning har jeg lyst på noen anbefalninger. Jeg er 186 gøy, kjører mest park, men er veldig glad i pudder og løs snø. Så vill ha litt brei ski. Har sett litt på Völkl Bridge, lurte på om noe har noen erfaring med denne skien? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Da har jeg bestilt et par Line Anthem m/ Px 12 jib bindinger . Blir spennende å gå over fra brett til ski. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Har nå nesten tatt livet av mine K2 Fujative. De er levert inn til butikk, for så og sendes videre til de som skal bestemme om jeg får nye eller hva som skjer. Både jeg og butikken forventer et par nye Fujative ski. Så da lurer jeg på om jeg skal slenge inn noen flere kroner og få meg noen bedre ski. I den anledning har jeg lyst på noen anbefalninger. Jeg er 186 gøy, kjører mest park, men er veldig glad i pudder og løs snø. Så vill ha litt brei ski. Har sett litt på Völkl Bridge, lurte på om noe har noen erfaring med denne skien? Angående park kan jeg ikke uttale meg, men jeg er veldig imponert over flyteevnen og stabiliteten til mine K2 Public Enemy i løssnø og BC. Har hardkjørt de nå siden fredag, og det har ikke vært noe annet en gøy. De flyter bra - trenger nesten ikke presse tuppen opp for at de ikke skal duppe, pluss at de er veldig lette å styre selv om snøen er dyp. De fungerer også konge i preparert løype. Sitter som støpt, og svinger veldig komfortabelt. Lenke til kommentar
dust123456 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Noen som om noen norske nettbutikker som selger fete Oakley Crowbar briller? oslosporslager har bare ett par Eller noen utenlandske som selger Oakley Crowbar Retro, de grønne.. Har bare funnet de på ebay.. da oakley.com ikke sender til norge. Endret 4. mars 2008 av dust123456 Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 ganske sykt! 90 til 270 :O sikker postet før men er så syk at fortjener en gang til http://www.youtube.com/watch?v=-dzZiAnCWXo noen som vet om han landet på den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå