Gå til innhold

Den Offisielle Jibbetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

okay, jeg har et problem her, var å leverte skia mine for å få satt på bindinger igår, og fikk akkurat vite at de har skrudd inn skruene for langt ?! sånn at det er blitt buler under skia mine... noen som har en ide hva jeg burde gjøre?

 

edit: er det ok å be om nye ski?

Endret av wampster
Lenke til kommentar
okay, jeg har et problem her, var å leverte skia mine for å få satt på bindinger igår, og fikk akkurat vite at de har skrudd inn skruene for langt ?! sånn at det er blitt buler under skia mine... noen som har en ide hva jeg burde gjøre?

 

edit: er det ok å be om nye ski?

spørr om nye ski ! Når du leverer in til ''fagfolk'' skal de kunne jobben sin . Synts jeg ivertfall 8D

Lenke til kommentar
noen som veit om et sted i oslo hvor man kan enten få tak i salomon kaos, eller lange freestyle pro støvlene? tror jeg har prøvd 40 steder nå uten hell

 

Det er fullt mulig å få tak i SPK kaos støvlene! Jeg slet også med å finne de, men etter å ha ringt litt rundt fant jeg ut at de har de på Intersport i Bogstadveien 12. De burde fortsatt ha de inne på lager.

 

Skal til Hafjell i morgen! Som nevnt tidligere skal parken være max smooth nå, gleder meg utrolig mye! Noen andre som er/skal dit nå til helgen?

Endret av Bakoversveis
Lenke til kommentar

Jeg er en brett-kjører som har stått på brett i ca. 5-6 år nå og som nå skal gå over til twin-tip. En kamerat har et par K2 Fujative så godt som ubrukte som han vil selge til meg for 3500 kr. Han betalte 3500 kr for dem som nye, og har kjøpt til slalomstøvler for 1400 kr.

 

Hvor bra er disse skiene, og er 3500 kr en rimelig pris?

Lenke til kommentar
Forresten; Er 169cm en fin lengde på K2 Public Enemy for meg som fersking på twins? Selv er jeg 177 høy.

 

Jeg ville nok gått for enten 169 eller 179 da ja.

 

Litt opp til deg hvordan du liker skiene, men personlig ville jeg nok gått for 179 om jeg hadde vært deg.

Høres bra ut :)

 

Hadde også vært konge om noen kunne anbefale meg noen støvler i 2000-2500kr-klassen. Trenger noen støvler med god demping, og sitter godt nok på foten til at jeg kan kjøre 5-6 timer uten at jeg må en tur på kafèen.

 

Platou Sport sa det fulgte med bindinger på K2 PE-skiene, så regner med de er standard..(?).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...