-Jungeldyret Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Takk for tipset, kanskje jeg tar turen til Varingen i stedet for Klarte selvfølgelig å få dratt på meg en sprekk i brillene, trynet forover på dobbel-kinken i dag... Dobbel-kinken på Tryvann? Faen, jeg sliter med å tørre boardslide på den... Har en følelse av at den "lugger", så er redd for at jeg skal tryne forover. Har egentlig en følelse av at alle railsa på Tryvann "lugger" litt, på Norefjell virket det som om de var smørt med smør i forhold..! Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Nå er det bestemt, jeg skal til Tryvann i morra ! Sort volcom dress med hvite striper på venstre arm, k2 fujative. Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) slettet Endret 2. juni 2008 av Capiche Lenke til kommentar
ams Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Åå,var i hafjell idag,stor koste meg på Rogern med 3monkeystyle, den har blitt svær synes jeg,men forferdelig god! : D Parken der har blitt digg,men skulle vært mer rails : ( Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 hmm jeg var fast bestemt på brett i år. men for og si det sånn, det sucka gikk tilbake til ski da, og nå har jeg lyst på nye, trenger ski og bindinger, noen som har noen tips? ikke mer en 8k (tilsammen) og gjerne til park (litt pudder og free) Lenke til kommentar
haffi Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Jeg kjøpte k2 seth men likte mine gammle salomon 720 bedre xD de er sykt deilige å ta triks med! Endret 10. februar 2008 av haffi Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 hmm jeg var fast bestemt på brett i år. men for og si det sånn, det sucka gikk tilbake til ski da, og nå har jeg lyst på nye, trenger ski og bindinger, noen som har noen tips? ikke mer en 8k (tilsammen) og gjerne til park (litt pudder og free) Hvis du klarer å få tak i det: Ninthward First Blood. Blanding av pudder og park ski. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 https://prisguiden.no/product.php?productId=89002 Lenke til kommentar
Laffebaffen Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Har tenkt å kjøpe meg twintip utstyr nå, men kan noen egentlig forklare meg forskjellen på vanlige alpinstøvler og jibbestøvler? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jibbestøvler har små silikonpakker på logiske steder, slik som i hælen. Det blir da deiligere med harde landinger ol. Lenke til kommentar
Laffebaffen Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Ok, så eneste forskjellen er at de er mer dempa? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 De er mykere også, i forhold til vanlige alpinstøvler. Lenke til kommentar
Laffebaffen Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Okay, så vet jeg det Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 hmm jeg var fast bestemt på brett i år. men for og si det sånn, det sucka gikk tilbake til ski da, og nå har jeg lyst på nye, trenger ski og bindinger, noen som har noen tips? ikke mer en 8k (tilsammen) og gjerne til park (litt pudder og free) Hvis du klarer å få tak i det: Ninthward First Blood. Blanding av pudder og park ski. http://www.deal.no/produkt.cfm?id=102744 slike? digg at de har dem på jobben til muttern ( innkjøpspris) Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 hmm jeg var fast bestemt på brett i år. men for og si det sånn, det sucka gikk tilbake til ski da, og nå har jeg lyst på nye, trenger ski og bindinger, noen som har noen tips? ikke mer en 8k (tilsammen) og gjerne til park (litt pudder og free) Hvis du klarer å få tak i det: Ninthward First Blood. Blanding av pudder og park ski. http://www.deal.no/produkt.cfm?id=102744 slike? digg at de har dem på jobben til muttern ( innkjøpspris) Ja det er slike. Har ikke slike selv, men broren min er iværtfall temmelig fornøyd! Er heller ikke altfor mange som har Ninthward, så da er det også litt morsomt å bli spurt om hva slags ski man har. Lenke til kommentar
Jagland Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Noen som har peiling på hvor bra de nye seth funker i park? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Seth funker fint i park, men er litt tunge, men når du er vant til de er ikke de dårligere enn noe annet egentlig.. Lenke til kommentar
Jagland Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 ok. Vurderte seth en stund til jeg så ninthward first blood konge ski!! Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Til du så eller prøvde de? De er veldig gode å kjøre i både park og pow, og utseendet er ikke så verst heller Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Lenge siden jeg lagde denne posten, koselig å se at den er så aktiv. Noen som har forslag om hva som skal være i førstepost? Eller trengs den ikke oppdatering? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå