Gå til innhold

Den Offisielle Jibbetråden


Anbefalte innlegg

Takk for tipset, kanskje jeg tar turen til Varingen i stedet for ;) Klarte selvfølgelig å få dratt på meg en sprekk i brillene, trynet forover på dobbel-kinken i dag...

 

Dobbel-kinken på Tryvann?

 

Faen, jeg sliter med å tørre boardslide på den... Har en følelse av at den "lugger", så er redd for at jeg skal tryne forover. :cry:

 

Har egentlig en følelse av at alle railsa på Tryvann "lugger" litt, på Norefjell virket det som om de var smørt med smør i forhold..!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hmm jeg var fast bestemt på brett i år. men for og si det sånn, det sucka :p gikk tilbake til ski da, og nå har jeg lyst på nye, trenger ski og bindinger, noen som har noen tips? ikke mer en 8k (tilsammen) og gjerne til park (litt pudder og free)

 

Hvis du klarer å få tak i det: Ninthward First Blood. Blanding av pudder og park ski.

Lenke til kommentar
hmm jeg var fast bestemt på brett i år. men for og si det sånn, det sucka :p gikk tilbake til ski da, og nå har jeg lyst på nye, trenger ski og bindinger, noen som har noen tips? ikke mer en 8k (tilsammen) og gjerne til park (litt pudder og free)

 

Hvis du klarer å få tak i det: Ninthward First Blood. Blanding av pudder og park ski.

 

http://www.deal.no/produkt.cfm?id=102744 slike?

 

digg at de har dem på jobben til muttern ( :love: innkjøpspris)

Lenke til kommentar
hmm jeg var fast bestemt på brett i år. men for og si det sånn, det sucka :p gikk tilbake til ski da, og nå har jeg lyst på nye, trenger ski og bindinger, noen som har noen tips? ikke mer en 8k (tilsammen) og gjerne til park (litt pudder og free)

 

Hvis du klarer å få tak i det: Ninthward First Blood. Blanding av pudder og park ski.

 

http://www.deal.no/produkt.cfm?id=102744 slike?

 

digg at de har dem på jobben til muttern ( :love: innkjøpspris)

 

Ja det er slike. Har ikke slike selv, men broren min er iværtfall temmelig fornøyd! Er heller ikke altfor mange som har Ninthward, så da er det også litt morsomt å bli spurt om hva slags ski man har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...