Bushnell Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Freeride støvler er liksom stivere på leggen, derfor blir leggene fort vonde hvis en lander fakie spesielt, derfor bør en ha jibbestøvel i park. Om ikke akkurat du har blitt plaget med det, er det mange andre som er det.. Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Joda, men det kommer svært an på hvilke freeridestøvler du har og hvordan teknikken din er. Kjøer du et par støvler med veldig tynn innerstøvlen og lander langt frempå hver gang du lander baklengs kan jeg godt forstå at du får vondt i leggene. Men det finnes freeridestøvler som har temmelig myk innerstøvel og om du da ikke lander så altfor langt frempå ser jeg ikke noe problem i å bruke det. Er ganske mange, inkludert meg, som ikke takler å hoppe med så mye støvler som 'jibbestøvlene'. Altfor dårlig respons med så lav flexindex imo. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 ja det er jo mye smak å behag sånn sett, men det er større sjangse for å få plager med freeridestøvler enn jibbestøvler, det tror jeg det er liten tvil om. Men så lenge du ikke får noen plager er det ikke noe problem å kjøre med freeridestøvler eller alt annet så lenge du selv synes det er behagelig. Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Japp, men står du mye på ski med veldig hårete legger er du garantert å få vondt. Barbere leggene er flotte greier! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Japp, men står du mye på ski med veldig hårete legger er du garantert å få vondt.Barbere leggene er flotte greier! 5562027[/snapback] hehe, hva har legg-hår med dette å gjøre? Anyways, tror vi kan legge den støvle-diskusjonen ligge. Blir veldig mange subjektive meninger her. =/ Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 hehe, hva har legg-hår med dette å gjøre? 5562092[/snapback] Større friksjon mellom legg og støvel, skaper voldsom irritasjon og fører ofte til benhinnebetennelse, noe en helst ikke vil ha. Får også kjøpt leggbeskyttere som skal hjelpe mot slikt, men det har jeg ikke noe erfaring med. Dog, veldig lurt å trene opp leggene skikkelig før sesongen, hjelper mot det enorme presset som kommer når du lander skrått. Men er jo greit å få masse meninger om støvler, det desidert viktigste av utstyret imo. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Men er jo greit å få masse meninger om støvler, det desidert viktigste av utstyret imo. 5562156[/snapback] Jaja, man kan komme med meninger, tips og erfaringer med støvler, var ikke det jeg mente. En diskusjon mellom flere kan bli at man bare skryter av de støvlene man har selv, og syns de andre støvlene som han ikke har, er dårlige. Sånt vil vi ikke ha i denne tråden. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 er en grunn til att jeg ikke har prøvd å nevne merker men det kan variere fra person til person, eller fot til fot blir det vel hva som er behagelig å ikke. Men sko er veldig viktig, det er det ingen tvil om! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 er en grunn til att jeg ikke har prøvd å nevne merker men det kan variere fra person til person, eller fot til fot blir det vel hva som er behagelig å ikke. Men sko er veldig viktig, det er det ingen tvil om! 5563234[/snapback] Enig, støvlene er veldig viktige, har du vonde støvler, blir det ubehagelig å kjøre. Ubehagelig utstyr -> Kjedelig kjøring. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Jeg har ikke twintip, men jeg har snakket med Andreas Håtveit mange ganger. Vi har felles bekjente foreldre, han bor like ved hytta mi, og han er badevakt på badelandet faren hans eier oppe der. Sitter med en bunke full av skifilm-klistremerker her. Endret 6. februar 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg har ikke twintip, men jeg har snakket med Andreas Håtveit mange ganger. Vi har felles bekjente foreldre, han bor like ved hytta mi, og han er badevakt på badelandet faren hans eier oppe der. Sitter med en bunke full av skifilm-klistremerker her. 5564168[/snapback] Nå ble jeg litt misunnelig her, hehe. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Hoy, hvorfor hater alle twintipere Snowblades? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Hoy, hvorfor hater alle twintipere Snowblades? 5566008[/snapback] Hmm, det er bare sånn. Jeg hater blades fordi det ser så teit ut. Subjektiv mening Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Har du noen gang sett noen gjøre spektakulære ting med snowblades? neppe... snowblades er og blir en barneleke Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 jepp.. det ser jo ikke så rått ut heller Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Har du noen gang sett noen gjøre spektakulære ting med snowblades? neppe... snowblades er og blir en barnelekeOm ein går nokre år tilbake i tid var faktisk snowblades ei grein i X-games, og der vart det nok gjort ein del som var relativt spektakulært... Er likevel einig. Det er litt morosamt når ein er litt mindre, men dei er fullstendig ubrukelege i alt anna enn preparert løype. Er ikkje godt å seie kvifor det vert so hata. Kan vere fordi det ikkje er so veeeldig fint å sjå på, eller det kan vere andre grunnar. Hadde ein spurd det same på NS ville ein fått nokre titals svar av typen "they're gay", utan noko meir begrunnelse enn det... Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) noen er ganske ville på snowblades, Even sigstad spesielt! han kjørte en del på snowblades i fjor, å han tok en del switch baklengssaltoer å snurra som en helt. Switch baklengssalto er ganske kult å se på! Men han er ikke dårlig på vanlige 2 tupp ski heller da Endret 7. februar 2006 av Bushnell Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 snowblades i X-Games?! Du tuller nå? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Nope. Det var iallfall to ulike øvelser, slopestyle og triple jump (tre hopp etter kvarandre). Lyst til å sjå video? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 I såfall fikk jeg litt lyst på snowblades, eller noen proffe stomepski Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå