Gå til innhold

Den Offisielle Jibbetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En 270 er vel bare en 270, uansett om man lander switch eller ikke?

 

Det er 270 grader ja, men om det er en "ekte" 270 er det vi diskuterte

 

Er du dom eller? Såklart er det 270 uansett om du lander switch eller ikke. faen stokke dom i hodet?

bare for å irritere :p der er dum ikke dom ;)

 

 

haha, know:P

 

Det heter pretzel hvis du spinner 270 på og motsatt 270 av..

 

 

Så vidt jeg vet har det vel aldri vært planlagt å ha egen blåpark i hafjell? er vel bare de små hoppene i parken som er blålinjen, kan ikke tro det har vært planlagt egen blåpark..

 

Ok takk. Heter pretzel hvis man spinner 90 grader på og 270 motsatt av også?

 

Ja, da blir det pretzel 270 av.

Lenke til kommentar

Hei

Jeg har ett veldig stort problem! saken er:

Jeg har ett par Oakley A-frame, og de var veldig skittne, så jeg vaska de me jiff, glassvask.. men etter det greide jeg så vidt å se ut av de :thumbup: Det blei et slags "lag" på innsiden av brillene.. noen som har erfaring med dette?

Og noen tips hvordan jeg skal fjerne det?

Takk for alle svar :yes:

 

Og forresten.. Noen som vet noen nettbuttikker som selger Oakley Crowbar Retro.. Heldst norske..

:w00t:

Lenke til kommentar
Hei

Jeg har ett veldig stort problem! saken er:

Jeg har ett par Oakley A-frame, og de var veldig skittne, så jeg vaska de me jiff, glassvask.. men etter det greide jeg så vidt å se ut av de :thumbup: Det blei et slags "lag" på innsiden av brillene.. noen som har erfaring med dette?

Og noen tips hvordan jeg skal fjerne det?

Takk for alle svar :yes:

 

Og forresten.. Noen som vet noen nettbuttikker som selger Oakley Crowbar Retro.. Heldst norske..

:w00t:

 

Tror aldri jeg ville brukt glassvask på brillene mine, hehe.. det er ganske sterke saker å bør vel bare brukes på klart glass. på oakley briller og sånn er det ofte et lag med no greier på glasset som sikkert ikke er så glad i glassvask.. det er nok fare for att det kan skje en reaksjon, er jo ikke ordentlig glass heller da, mer plastikk de som sitter i brillene

Lenke til kommentar
Vil vel si det er bedre enn på gålå..

men liker meg på skei jeg :D(bor der da:P)

 

Har hytte på Gålå, da jeg var der for 2 uker siden hadde de bare noen svære hopp, "treboksen" nederst og down-railen. Synes det er dumt at de ikke setter ut greiene de har, når det faktisk er masse snø.

Flat-railen lå slengt på siden, hadde ikke tatt mange minuttene å sette den opp. Kunne også bygd noen mindre hopp, så folk kan øve på triks uten å risikere å skade seg.

Lenke til kommentar
Vil vel si det er bedre enn på gålå..

men liker meg på skei jeg :D(bor der da:P)

 

Har hytte på Gålå, da jeg var der for 2 uker siden hadde de bare noen svære hopp, "treboksen" nederst og down-railen. Synes det er dumt at de ikke setter ut greiene de har, når det faktisk er masse snø.

Flat-railen lå slengt på siden, hadde ikke tatt mange minuttene å sette den opp. Kunne også bygd noen mindre hopp, så folk kan øve på triks uten å risikere å skade seg.

Helt enig der, pluss at bedre skilting til wallraiden på stolheisen kjører alltid forbi :p

og laget mindre hopp og satt ut de beste railsa demmes...

Men det beste med Gålå er sjarmen ifølge meg da;D

Lenke til kommentar
Skal kanskje en tur til tryvann i helga, nærmere bestemt lørdag. Noen andre som skal?

 

 

Jepp, skal til Tryvann i helgen, men på søndag. Hvordan er parken der nå?

 

Jeg anbefaler dere egentlig ikke å dra til Tryvann i helgene, det er EKSTREMT mye kø (i forhold til på ukedagene).

 

Parken der begynner å bli ferdigbygd, har en del rails.. Hopp i forskjellige størrelser, og den gode, gamle, bedritne pipen. BJen er vel ikke ferdig, men men...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...