scraatch Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 En 270 er vel bare en 270, uansett om man lander switch eller ikke? Det er 270 grader ja, men om det er en "ekte" 270 er det vi diskuterte Er du dom eller? Såklart er det 270 uansett om du lander switch eller ikke. faen stokke dom i hodet? Lenke til kommentar
scraatch Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Og hvis man spinne motsat vei av en det man hoppa på så er det pretzel 270. ekte eller ikke, dommeste jeg har hørt på lenge. 270 er 270 samme hvilken vei man spinner på. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 En 270 er vel bare en 270, uansett om man lander switch eller ikke? Det er 270 grader ja, men om det er en "ekte" 270 er det vi diskuterte Er du dom eller? Såklart er det 270 uansett om du lander switch eller ikke. faen stokke dom i hodet? bare for å irritere der er dum ikke dom Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg var i hafjell i helgen, og blåparken var enda ikke åpnet. De har bare kjørt et spor med preppemaskina der så løpa er "åpen" per definisjon. Det er derimot en blå linje i den vanlige parken. Hvor ligger den? (Blåparken altså) Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Og hvis man spinne motsat vei av en det man hoppa på så er det pretzel 270. ekte eller ikke, dommeste jeg har hørt på lenge. 270 er 270 samme hvilken vei man spinner på. nei jeg er ikke dom, hehe. Hvor har du fått det fra at det heter "pretzel 270"? Er enig at 270 er 270 grader samme hvilken vei man spinner, men jeg tenkte på om man lander switch eller ei, dessuten gidder jeg ikke ta denne forbanna diskusjonen rundt min mening av en 270 ang. hvilken vei er hva. Du kunne helller svart da vi diskuterte det tidligere i tråden. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Det heter pretzel hvis du spinner 270 på og motsatt 270 av.. Tom Wallisch er jo the pretzel man.. hehe Så vidt jeg vet har det vel aldri vært planlagt å ha egen blåpark i hafjell? er vel bare de små hoppene i parken som er blålinjen, kan ikke tro det har vært planlagt egen blåpark.. Endret 5. februar 2008 av Bushnell Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Det heter pretzel hvis du spinner 270 på og motsatt 270 av.. Så vidt jeg vet har det vel aldri vært planlagt å ha egen blåpark i hafjell? er vel bare de små hoppene i parken som er blålinjen, kan ikke tro det har vært planlagt egen blåpark.. Ok takk. Heter pretzel hvis man spinner 90 grader på og 270 motsatt av også? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hvor har du fått det fra at det heter "pretzel 270"?Som Bushnell seier heiter det pretzel når ein spinn motsatt veg av som på (men ein seier det stortsett berre når ein spinn meir enn 90° på).Du kunne helller svart da vi diskuterte det tidligere i tråden.Kanskje han ikkje har lest dei innlegga før no ... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Så vidt jeg vet har det vel aldri vært planlagt å ha egen blåpark i hafjell? er vel bare de små hoppene i parken som er blålinjen, kan ikke tro det har vært planlagt egen blåpark.. Joda, det har det definitivt. Den er merket på de nye løypekartene, over den vanlige parken. Hafjell bruker også dette tydelig på reklameplakater jeg har sett rundt om kring. "Besøk vår nye blå-park" ol. Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Men er det noen som vet noe om blåparken i hemsedal ? Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Beklager å avbryte, men er det ingen i denne tråden som vet hvor de selger Smith hjelmer i Oslo?? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Mener Seasport selger Smith hjelmer, de holder til ved konserthuset... Lenke til kommentar
WakeMe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Var i Skeikampen i helga, dårlig park der. Helt enig! Faktisk utrolig dårlig gjennomført park! Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Var i Skeikampen i helga, dårlig park der. Helt enig! Faktisk utrolig dårlig gjennomført park! Forklar! Hva var dårlig? Har kanskje tenkt meg en tur innover... Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Parken på skeikampen er veldig opp og ned, noen ganger kan hoppene være ok, andre dager helt jævlige.. i den "svarte" linjen er det først et mellomstort hopp, et lite et og så et mellomstort et til, så kommer du ned til corneren og step upen, corneren er som regel ikke brukbar og step upen litt opp og ned.. men parken er mye bedre nå enn før om årene.. Men fortsatt er hoppene litt små og det øverste hoppet pleier ofte å ha for flat landing og lite pop Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Dette er definitivt det kulaste trikset eg har sett på lang tid: Switch superman frontflip (dobbelflipen med superman var ikkje so ille heller). Lenke til kommentar
haffi Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Vil vel si det er bedre enn på gålå.. men liker meg på skei jeg (bor der da:P) Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Var søren meg ikke bare det som var sykt der! Hadde han landet den triple switch frontflippen hadde jeg fått kjevedrop. Edit; en ørliteen feildetalj, hah.... Endret 5. februar 2008 av Centuss Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Han satte jo nesten switch trippel forlengs da! Men switch superman frontflip var mye penere en dubbel'en Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) nice film, hvem er det? Endret 5. februar 2008 av Bushnell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå