Gå til innhold

Den Offisielle Jibbetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og hvis man spinne motsat vei av en det man hoppa på så er det pretzel 270. ekte eller ikke, dommeste jeg har hørt på lenge. 270 er 270 samme hvilken vei man spinner på.

 

nei jeg er ikke dom, hehe.

 

Hvor har du fått det fra at det heter "pretzel 270"?

 

Er enig at 270 er 270 grader samme hvilken vei man spinner, men jeg tenkte på om man lander switch eller ei, dessuten gidder jeg ikke ta denne forbanna diskusjonen rundt min mening av en 270 ang. hvilken vei er hva. Du kunne helller svart da vi diskuterte det tidligere i tråden.

Lenke til kommentar

Det heter pretzel hvis du spinner 270 på og motsatt 270 av.. Tom Wallisch er jo the pretzel man.. hehe

 

 

Så vidt jeg vet har det vel aldri vært planlagt å ha egen blåpark i hafjell? er vel bare de små hoppene i parken som er blålinjen, kan ikke tro det har vært planlagt egen blåpark..

Endret av Bushnell
Lenke til kommentar
Det heter pretzel hvis du spinner 270 på og motsatt 270 av..

 

 

Så vidt jeg vet har det vel aldri vært planlagt å ha egen blåpark i hafjell? er vel bare de små hoppene i parken som er blålinjen, kan ikke tro det har vært planlagt egen blåpark..

 

Ok takk. Heter pretzel hvis man spinner 90 grader på og 270 motsatt av også?

Lenke til kommentar
Så vidt jeg vet har det vel aldri vært planlagt å ha egen blåpark i hafjell? er vel bare de små hoppene i parken som er blålinjen, kan ikke tro det har vært planlagt egen blåpark..

 

 

Joda, det har det definitivt. Den er merket på de nye løypekartene, over den vanlige parken. Hafjell bruker også dette tydelig på reklameplakater jeg har sett rundt om kring. "Besøk vår nye blå-park" ol.

Lenke til kommentar

Parken på skeikampen er veldig opp og ned, noen ganger kan hoppene være ok, andre dager helt jævlige.. i den "svarte" linjen er det først et mellomstort hopp, et lite et og så et mellomstort et til, så kommer du ned til corneren og step upen, corneren er som regel ikke brukbar og step upen litt opp og ned.. men parken er mye bedre nå enn før om årene.. Men fortsatt er hoppene litt små og det øverste hoppet pleier ofte å ha for flat landing og lite pop

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...