Gå til innhold

Den Offisielle Jibbetråden


Anbefalte innlegg

ok, men måten du tar 270 på filmen er jo den som er riktig. 270 uten å lande switch er i mine øyne ikke en ekte 270.

 

Ikke for å "whine" opp elns. men det er liksom 2 navn på 270'ene, ene er Blindside 270-450+++ ,det er at man fortsetter spinnen slik man railer liksom, og den andre kaller jeg bare regular/vanlig 270, det er at man spinner de 270 gradene motsatt vei av det man railer slik at man lander switch ^^

 

Da er jeg delvis enig med deg :).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I dag var det -*trommevirvel*- 2 personer i Aron!

 

Latterlig dårlig føre...

 

Fikk knapt fart til første hoppet, selvom jeg tok fart fra toppen av bakken :p

 

Åå,høres ut som det var godt å kjøre der : p

Hvor mye snø er det der da ? ( :

Lenke til kommentar
I dag var det -*trommevirvel*- 2 personer i Aron!

 

Latterlig dårlig føre...

 

Fikk knapt fart til første hoppet, selvom jeg tok fart fra toppen av bakken :p

 

Åå,høres ut som det var godt å kjøre der : p

Hvor mye snø er det der da ? ( :

 

Det er mer enn nok snø...

 

Problemet var at snøen var über våt så skiene gle ikke i det heletatt. Regnet som bare fy den kvelden.

Lenke til kommentar

Iiit's trailer time. Theory 3 Media og Poorboyz Productions har lagt ut trailerar for sine filmar, Journal og Reasons. Beint fram imponerande køyring:

Trailer for Reasons

Trailer for Journal

 

Forøvrig kom ingen nordmenn vidare frå semifinale nummer 1 - det vil seie, Thomas Dølplads kom ikkje vidare. Derimot kom ein finne, Okko Raitanen, vidare, med mindre det var noko eg ikkje fekk med meg.

 

Redigert: JF Houle vann US Open slopestyle.

 

1. JF Houle

2. Russ Henshaw

3. Philippe Casabon

4. Nick Martini

5. Matt Walker

 

Ingen nordmenn i finalen, men ein svenske - Jacob Wester - og to finnar - AJ Kempainen og Okko Rankainen. Bra køyring, men ikkje bra nok, so dei havna på nederste halvdel.

Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar
grei størrelse nå ja, ca akkurat 20 meter lang kul.. i fjor var den 16..

 

I år så er den jo på ca. 24m kul ?

 

Var å så på den på denne onsdagen som var nå, kickern så ut som en quarterpipe da,men får håpe at rogern er god da, for er stooka på prøve litt ting på den : D

Lenke til kommentar
grei størrelse nå ja, ca akkurat 20 meter lang kul.. i fjor var den 16..

 

I år så er den jo på ca. 24m kul ?

 

Var å så på den på denne onsdagen som var nå, kickern så ut som en quarterpipe da,men får håpe at rogern er god da, for er stooka på prøve litt ting på den : D

 

 

Nja den har brukt på å være rundt 16-17 meter før om årene, spørs litt snømengden.. i år hadde de byggd på litt over 4 meter i følge et par som jobbe der.. så hvis det stemmer burde den være ca 20-21 meter nå..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...