Herr_Klovn Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Grattis til Andreas Håtveit! 7. plass til Anders Backe! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Og åttande til Thomas Dølplads! Gratulerer til Håtveit, det var eit veldig bra run. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 ok, men måten du tar 270 på filmen er jo den som er riktig. 270 uten å lande switch er i mine øyne ikke en ekte 270.Hæ? Forstår ikkje korleis du kan meine det ... Her i bakken er det iværtfall slik. Snakket med en del nå, ta å spørr noen rundt deg. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Vel, det kan eg no gjere, men det er uansett noko av det mest latterlege eg har høyrd på ei stund. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Vel, det kan eg no gjere, men det er uansett noko av det mest latterlege eg har høyrd på ei stund. Hvis man tenker helt etter hvor mange grader det er, så er jo det riktig å si at man tar 270 av, men i mine øyne, og personer jeg kjenner her i bakken sier at en 270 bør bestå av at man lander switch. Hva du synes er latterlig og ikke driter jeg langt i. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Vel, det er ikkje noko poeng i å diskutere meir, eg tviler på at me vert einige. Eg kjem iallfall ikkje til å endre synspunkt. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 En 270 er vel bare en 270, uansett om man lander switch eller ikke? Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 En 270 er vel bare en 270, uansett om man lander switch eller ikke? Det er 270 grader ja, men om det er en "ekte" 270 er det vi diskuterte Lenke til kommentar
kjetti Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Var i sauda skisenter i dag Veldig bra forhold big/jump konk der, men jeg deltok ikke da N[r du nailer 180 perfekt for f;rste gang har du ikke s[ mye [ gj;re der Jeg var der også Var konge ;P kanskje jeg så deg? Hvilke klær hadde du på deg? Jeg hadde lime-grønn bukse, svart jakke og hvit hjelm Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 En 270 er vel bare en 270, uansett om man lander switch eller ikke? Det er 270 grader ja, men om det er en "ekte" 270 er det vi diskuterte 270 grader er 270 grader av, men det det går på er vel hvilken vei man spinner? Om man fortsetter den spinnen man setter inn på railen(samme retning) eller om man snur seg, og spinner 270 den andre veien ut. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 En 270 er vel bare en 270, uansett om man lander switch eller ikke? Det er 270 grader ja, men om det er en "ekte" 270 er det vi diskuterte 270 grader er 270 grader av, men det det går på er vel hvilken vei man spinner? Om man fortsetter den spinnen man setter inn på railen(samme retning) eller om man snur seg, og spinner 270 den andre veien ut. Som jeg skrev går det på om du lander switch eller ei, altså hvilken vei man spinner... Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hei dere. Skal ha meg ny hjelm, har bestemt meg for hvilken. Vet noen hvor man får kjøpt en Smith Holt Yellow, helst en norsk butikk eller norsk nettbutikk. Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Var i sauda skisenter i dag Veldig bra forhold big/jump konk der, men jeg deltok ikke da N[r du nailer 180 perfekt for f;rste gang har du ikke s[ mye [ gj;re der Jeg var der også Var konge ;P kanskje jeg så deg? Hvilke klær hadde du på deg? Jeg hadde lime-grønn bukse, svart jakke og hvit hjelm Hadde på meg svart bukse, svart hjelm og brille og pappas nesten 20 år gamle røde jakke med pels på kragen Fikk meg et digg tryn når den ene skien hekta seg på hoppkanten og jeg fløy noen meter før jeg landet på tryne Hadde du limegrønn bandana forran ansiktet også? Endret 29. januar 2008 av lasjh2k Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Tar turen til Varingskollen i kveld, så noen som ser en K2 Fujative dude med matt svar girohjem og svar/grå Oneil jakke så er det fort meg ^^, Lenke til kommentar
kjetti Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Var i sauda skisenter i dag Veldig bra forhold big/jump konk der, men jeg deltok ikke da N[r du nailer 180 perfekt for f;rste gang har du ikke s[ mye [ gj;re der Jeg var der også Var konge ;P kanskje jeg så deg? Hvilke klær hadde du på deg? Jeg hadde lime-grønn bukse, svart jakke og hvit hjelm Hadde på meg svart bukse, svart hjelm og brille og pappas nesten 20 år gamle røde jakke med pels på kragen Fikk meg et digg tryn når den ene skien hekta seg på hoppkanten og jeg fløy noen meter før jeg landet på tryne Hadde du limegrønn bandana forran ansiktet også? Ja jeg hadde det Hadde noen tryn jeg og Foreksempel første turen.. der de 2 store hoppene var så tok jeg det til venstre, hadde alt for god fart.. hadde jo enda ikke testa det så jeg tenkte jeg skulle ta en chill 360 men så fikk jeg altfor mye luft å tryna baklengs.. (Auch!) Endret 29. januar 2008 av JohannesKj Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hehe, ja da så jeg deg. så deg aldri in action, men på toppen Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Ingen som vet hvor man får kjøpt hjelmen jeg snakket om fire poster over? Var det noen som var i Kvitfjell i helga? Endret 30. januar 2008 av HenrikTheGuitar Lenke til kommentar
ams Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 ok, men måten du tar 270 på filmen er jo den som er riktig. 270 uten å lande switch er i mine øyne ikke en ekte 270. Ikke for å "whine" opp elns. men det er liksom 2 navn på 270'ene, ene er Blindside 270-450+++ ,det er at man fortsetter spinnen slik man railer liksom, og den andre kaller jeg bare regular/vanlig 270, det er at man spinner de 270 gradene motsatt vei av det man railer slik at man lander switch ^^ Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Tja, blindside på brett er jeg med på, men på ski har vi vel ikke så mye blindside ^^, men navnet er vel hentet fra brett ja Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Når man spinner den andre retningen av en rail som man spant på, så heter det pretzel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå