Svampebob Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 voss 1.februar noen som vet hvordan føret er, og er hoppene bra? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg merker aldri at jeg har på ryggplate jeg. Er bare en vanesak. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) voss 1.februar noen som vet hvordan føret er, og er hoppene bra?Ingen hopp so langt, men sju railer. Var draumeforhold på tysdag, men hadde vorte litt varmare, og snøen dermed kram, på onsdag. Men det ser ut som det vil snø meir den neste veka, so det kan verte bra til den tid. Redigert: La til sitat. Det kan hende det vert laga hopp til du kjem - tida vil vise. Endret 24. januar 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 http://expn.go.com/expn/winterx/2008/live/index Er du våken 0330 i natt får du med deg superpipefinale direkte. Akkurat no er det slopestyletrening. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Tenkte jeg skulle ta en tur innom Jesting i morra og plukke meg ut en hjelm og ei ryggplate før helgas strabaser i bakken. Noen knalltips før jeg snubler over utstyr jeg ikke burde? Ps. Ja, jeg leste igjennom alle 65 sidene på jobb idag. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) 1. Tanner Hall 2. Simon Dumont 3. Colby West 4. Andreas Håtveit 5. Jossi Wells 6. Mike Riddle 7. Peter Olenick 8. Sean Field 9. Matt Hayward Etter over ein time med mange reklamepausar (utan reklame, so eigentleg berre pausar), og kommentatorar som brukte (nesten) all si tid på å snakke om ein «battle royale» mellom Hall og Dumont, og at Hall kunne slå ymse medaljerekordar om han vann, endte det slik. Tanner overlegen, Håtveit som vanleg rett utanfor pallen, grunna for lite høgde - det tekniske er det ingenting å seie på. Dumont med tidenes største 900 på fyrste hit i siste run. Elles kan ein no nemne at 1260 snart er standard kost. Dumont, Hall, Jossi Wells og Matt Hayward landa alle saman strøkne 1260-ar. Jaja. Big-air i morgon natt, med garantert svensk medalje (fire deltakarar, halvparten er frå Sverige), og slopestyle på sundag - forhåpentlegvis med norsk og/eller svensk medalje. (Reprise av fjorårets US Open hadde ikkje vore meg imot ...) Endret 25. januar 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
scraatch Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Du var da veldig bakover-lent på samtlige bilder syntes jeg.. tryna du? Nei, tryna ikke;) Var første railesessio min i år, så stilen hakke kommet helt tilbake enda:P Lenke til kommentar
Herr_Klovn Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hei.. Jeg laster opp en liten film av meg som jeg er rimelig fornøyd med. Jeg tar gjerne imot kommentarer. Rail.wmv Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hei.. Jeg laster opp en liten film av meg som jeg er rimelig fornøyd med. Jeg tar gjerne imot kommentarer. Bra den. Skulle gjerne sett deg litt mer bestemt på railen og helt over railen fra starten, men ellers fin 270 av og bra gjennomført ! Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Var i sauda skisenter i dag Veldig bra forhold big/jump konk der, men jeg deltok ikke da N[r du nailer 180 perfekt for f;rste gang har du ikke s[ mye [ gj;re der Lenke til kommentar
PlayStationMannen Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hei.. Jeg laster opp en liten film av meg som jeg er rimelig fornøyd med. Jeg tar gjerne imot kommentarer. Bra utført Prøv og bøy knærne litt til så får du litt bedre balanse Lenke til kommentar
ams Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hehey, noen som skal på Snowshow i hafjell eller ? : D Onsdag den 30.Januar? :] Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Slopestylekvaliken er direkte no: http://expn.go.com/expn/winterx/2008/live/index Truleg er både Håtveit og Dølplads vidare til finalen. Håtveit leier med 91,33 poeng, Dølplads fekk 84 i andre run, so det er ikkje usannsynleg at han kjem vidare. Endret 27. januar 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Legger ut noen bilder fra parken i dag...kjempe vær Fått satt opp wallride Fint føre i dag, så tok meg friheten til å teste big jump'en Endret 27. januar 2008 av Centuss Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 PK kom nok ikkje til finalen: Berre 36,66 poeng i andre kvalikrun. Derimot ser det ut som alle dei tre andre nordmenna kan kome til finalen, so ingen dårleg norsk innsats! Lenke til kommentar
Herr_Klovn Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Jaaa! Anders backe er videre.. Blir nok seint oppe på meg for å se på http://expn.go.com/expn/winterx/2008/live/index Edit: Glemte å si ifra at jeg spinner av motsatt vei av det jeg pleier på filmen.. Endret 27. januar 2008 av Herr_Klovn Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jaaa! Anders backe er videre.. Blir nok seint oppe på meg for å se på http://expn.go.com/expn/winterx/2008/live/index Edit: Glemte å si ifra at jeg spinner av motsatt vei av det jeg pleier på filmen.. ok, men måten du tar 270 på filmen er jo den som er riktig. 270 uten å lande switch er i mine øyne ikke en ekte 270. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 ok, men måten du tar 270 på filmen er jo den som er riktig. 270 uten å lande switch er i mine øyne ikke en ekte 270.Hæ? Forstår ikkje korleis du kan meine det ... Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Da var hjelm og ryggplate både handlet og testet Etter en par heller kraftige fall i Kongsberg i dag har jeg noen blåmerker som må pleies utover uka ;D Fikk satt et par spins da, men bomma på en del og Tilbake til Kongsberg til helgen. Testet forøvrig Varingskollen på lørdag, nice park, men kjipt anlegg ellers. Kongsberg var jo nesten motsatt da men, kult anlegg, kjipt park, MEN nice med snowcross Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå