Gå til innhold

Den Offisielle Jibbetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pent pent, skal innom å dra med meg en hjelm selv i morgen. Litt usikker på hvilken enda, men får titte litt rundt

 

Bern og R.E.D. hjelmer er en god slager :).

 

Centus: Har du en link eller noe? Finner den ikke.

 

Anyway, vennetur på Hafjell til helga :D

 

Aner ikke hvem som er på bildet, men hoppet er elsk<3

dscn1485_686.jpg

 

Finner den her...Blitt mange medlemmer allerede :).

Lenke til kommentar
Bern er vel egentlig bare "pyntehjelmer"? De beskytter jo litt, men ikke like mye som f.eks. en RED eller Sweet-hjelm.

 

Sant.

 

Er egentlig ikke godkjente hjelmer, etter hva jeg har hørt.

 

Men RED og sweet blir ganske farlige når man har brillene på insiden av hjelmen slik at man må ha brillene på panna. Vel, det er bedre enn å se ut som skipatruljen :D.

Lenke til kommentar

Fem minuttar til superpipefinalen i X-games byrjar på NRK2, og med tanke på kva Tanner gjorde i kvalifiseringa, kan dette verte kjekt å sjå på:

But in the end, the night belonged to Tanner, who came to Aspen straight from skiing a month of powder at Retallack and proceeded to tear the pipe a new asshole. Tanner’s run of a rightside 9, to left 9, to a massive flatspin 5, to 1260, to a stylish and huge flatspin 3, into a switch 7 and an alley-oop 9 at the bottom was not to be beat, and after his first run was 12 points ahead of anyone else before Simon dropped in.
Les heile historia på Newschoolers: http://www.newschoolers.com/web/content/news/news_id/1853/

 

 

Redigert: Hmm. Ser ut som sendeskjemaet er endra, og det er nyheiter som vert vist no ...

Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar

Jeg har et spørsmål om ryggplate. Hemmer dette kjøringen på noen måte? Blir det varmt og stivt? Eller merker man ikke noe særlig til den?

 

Må skaffe meg noe sikkerhetsutstyr også før jeg slår meg halvt i hjel :p

 

 

Helgene fremover ser lovende ut.

 

Hafjell forrige helg

Hemsedal denne helgen

Kongsberg helgen etter

Hafjell helgen etter

 

:D

Endret av Dj_Matsern
Lenke til kommentar
Jeg har et spørsmål om ryggplate. Hemmer dette kjøringen på noen måte? Blir det varmt og stivt? Eller merker man ikke noe særlig til den?

 

Må skaffe meg noe sikkerhetsutstyr også før jeg slår meg halvt i hjel :p

 

 

Helgene fremover ser lovende ut.

 

Hafjell forrige helg

Hemsedal denne helgen

Kongsberg helgen etter

Hafjell helgen etter

 

:D

 

Hvor varm ryggplata blir å ha på seg har mye med temp. ute og hvor mye du har på deg. Selv føler jeg at ryggplata ikke hemmer meg i det heletatt. Ryggplaten er bare stiv når man lener ryggen bakover (bøy i ryggen), noe som er en del av poenget med ryggplata. Dette skjer ikke når man lener seg forover.

Lenke til kommentar
Jeg har et spørsmål om ryggplate. Hemmer dette kjøringen på noen måte? Blir det varmt og stivt? Eller merker man ikke noe særlig til den?

 

Må skaffe meg noe sikkerhetsutstyr også før jeg slår meg halvt i hjel :p

 

 

Helgene fremover ser lovende ut.

 

Hafjell forrige helg

Hemsedal denne helgen

Kongsberg helgen etter

Hafjell helgen etter

 

:D

 

Hvor varm ryggplata blir å ha på seg har mye med temp. ute og hvor mye du har på deg. Selv føler jeg at ryggplata ikke hemmer meg i det heletatt. Ryggplaten er bare stiv når man lener ryggen bakover (bøy i ryggen), noe som er en del av poenget med ryggplata. Dette skjer ikke når man lener seg forover.

 

For meg hindrer ryggplata minimalt, egentlig ingen ting. Men det føles som om at noen holder deg rundt magen i starten. :p Det kommer jo ann på hvor stram du har den også, jeg foretrekker å ha den så stram som mulig, og da blir jeg jo selvfølgelig svett der den har sittet.

Lenke til kommentar

Jeg trynet på et lite dritthopp i Aron i går, landa rett på nakken på flata, opp ned i et forsøk på en backflip. Den ene skia gravde seg så klart ned, så jeg strakk lysken litt - i tillegg til å slå håndleddet, ryggen, hodet og nakken. Tror jeg skal takke hjelm og ryggplate for at ting ikke gikk værre.

 

Men, utrolig creds når en mor, som ser på ungen sin i barnebakken, kommer løpende bort og spør om det gikk bra, mens venna mine bare står og ler :D

Endret av Nilsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...