tobler0ne Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Fikk prøvd meg litt i helga nå, igår og idag på Åre. Litt korte dager, men... Herlig! Nå har jeg fått vendt meg til skia, og satser på å lære meg å kjøre switch framover . Uansett er jeg utroilg fornøyd med utstyret. Merker at føttene blir mindre belastet, så jeg har ikke fått noen smerter eller følt meg stiv i kroppen. Uvanlig. Endret 21. januar 2008 av Tobye Lenke til kommentar
Herr_Klovn Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Savner flere som legger ut bilder (med seg selv og/eller venner). Skal se om jeg får tatt noen i løpet av uka.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Kan legge ut et bilde av en kamerat, fikk ikke tatt bilder av meg selv. Det er på en lav rail i Aron, vi prøvde å sette frontflip ut. Både jeg og han klinte huet i bakken på alle forsøk, irriterende. Han kjører brett, jeg kjører ski. Endret 20. januar 2008 av Nilsen Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hehe nice...Jobber fortsatt med 270 av/på jeg da Lenge siden bildet er tatt? Siden det ikke er i Shantybakken.. Lenke til kommentar
scraatch Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Noen som har sett parten til Simon Dumot i filmen "Rough Cut"? I så fall, hva er navnet på det ville trikset han gjør omtrent midt i, før han setter dobbel frontflip? Først tar han en frontflip, vrir seg i en 180, før han tar en switch bakcflip. Alt i et og same hopp, syke mann. Han sier på en film fra JOI jeg har sett at det er frontflipp misty 5;) Simon sier det liksom i filmen, så er vell det=P Lenke til kommentar
Michael2k Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Heisann Jeg kjører på twin tip. Kjørt veldig lenge faktiskt jeg tar disse triksene hvis humøre er oppe : normal 900 switch 7 Backflip også noe fler som jeg ikke kan navn på Jeg øver meg HELE sommeren på disse triksene på trampolina xD Kjører med Wall. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Heisann Jeg kjører på twin tip. Kjørt veldig lenge faktiskt jeg tar disse triksene hvis humøre er oppe : normal 900 switch 7 Backflip også noe fler som jeg ikke kan navn på Jeg øver meg HELE sommeren på disse triksene på trampolina xD Kjører med Wall. Tror ikke det finnes noe mer stil enn switch med en mute elns. Lenke til kommentar
Michael2k Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Heisann Jeg kjører på twin tip. Kjørt veldig lenge faktiskt jeg tar disse triksene hvis humøre er oppe : normal 900 switch 7 Backflip også noe fler som jeg ikke kan navn på Jeg øver meg HELE sommeren på disse triksene på trampolina xD Kjører med Wall. Tror ikke det finnes noe mer stil enn switch med en mute elns. De er fine og se på x] Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hehe nice...Jobber fortsatt med 270 av/på jeg da Lenge siden bildet er tatt? Siden det ikke er i Shantybakken.. Bildet ble tatt tidlig i sessongen, den perioden hvor det bare stod 3 rails i bakken. Var i desember en gang. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Ah okey. Har seriøst problemer med å få til spin på box. Når jeg spinner på hopp roterer jeg til høyre, men når jeg skal opp på railen er jeg på høyresiden(altså vrir beina til venstre). Ideer hva/hvordan det bør gjøres? Endret 21. januar 2008 av Centuss Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Se deg over skulderen, vri skuldrene/overkroppen den retningen du skal og ikke glem å få med føttene. Egentlig det samme som når man spinner. Lenke til kommentar
Michael2k Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Se deg over skulderen, vri skuldrene/overkroppen den retningen du skal og ikke glem å få med føttene. Egentlig det samme som når man spinner. /agree med deg Spinn venstre <3 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Sjølv spin eg naturleg mot venstre, men railer naturleg med venstre fot fremst og må dermed rotere 90° mot høgre. Har ingen problem med det sjølv, 90° er jo ikkje so mykje. Berre å venne seg til det. Endret 21. januar 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Tenkte du på switch mot rail da? "Se deg over skulderen" Prøvde foresten 270 av i dag et par ganger på boxen, men fiksa det ikke helt. Hadde jeg giddet å vært der et par turer til hadde den nok sittet. Kjørte med høyre fot først, og snurret til høyre av. Lenke til kommentar
seig_mann Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hei alle jibbere;) Akkurat skaffet meg et par vannski, fjernet binningene og satt på alpinbindinger... Gleder meg til å komme ut i litt nysnø med dem, om det kommer noe snart.. Lurer i den forbindelse på om det er noen som har noen erfaring med dette? Funker det? Etter hva jeg har tenkt bør dette kunne gå sånn passe i løssnø(ikke noe annet, ettersom stålkanter på vannski ikke er å finne)... Matt Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Funker det. Shane McConkey køyrde ned ei fjellside med vatnski i Focused, MSP sin film frå nokre år attende. Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Blir vel omtrent det samme som Pontoon, gjør det ikke ? Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Vil bare minne Nilsen på at det finnes nå en gruppe på Facebook som heter A-PARK. For alle som er i Aron.... Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Da er det bare å ønske meg selv velkommen i tråden. Var og henta et par K2 Fujative i dag. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Fett. Kjøpte meg ny hjelm i dag. R.E.D. Trace svart . Endret 22. januar 2008 av Centuss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå