Centuss Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Tenker på å kjøre i skogen? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Japp. Nok snø der? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 De railsa så digge ut... Er de glatte, eller helt nye? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) De fleste ble vel kjøpt inn til forrige sessong tror jeg. Jeg har brukt de en god del ganger denne sessongen, akkurat passe glatte. Endret 7. januar 2008 av Natrium Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Ja stemmer. De ble kjøpt inn i fjor, sammen med en wallride som ikke er kommet opp enda, men regner med den kommer snart så fort de får fart på tråkkemaskinen (litt småproblemer der). Har ikke testet hvordan det er i skogen, men jeg regner med det ikke er mye løssnø igjen nå, mange som kjører i skogen . Det er iværtfall nok snø til å kjøre utenfor løypene! Endret 7. januar 2008 av Centuss Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 noen som vet hvor gammel man må være for å lei, rom eller sove i sovesalen på voss vandrehjem? fant ingenting på siden deres Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Noen som har erfaring med K2 Seth her ? Vurderer å gå til innkjøp av de, siden de gamle Fujativene synger på siste verset nå Endret 7. januar 2008 av DeathCab Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 noen som vet hvor gammel man må være for å lei, rom eller sove i sovesalen på voss vandrehjem? fant ingenting på siden deres Ring dem, alltid lurt (: Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Noen som har erfaring med K2 Seth her ? Vurderer å gå til innkjøp av de, siden de gamle Fujativene synger på siste verset nå Myke og gode ski, funker like greit i park som i pudder. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Kjenner en som har montert telemark bindinger på dem og bruker dem på topp turer. Han er knall fornøyd! Lenke til kommentar
tobler0ne Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Noen som har et svar på dette spørsmålet? Lurer akkurat på det samme. Har samme ski, og bindingen ser nesten lik ut (min: Look PX 12 Lifter). Endret 8. januar 2008 av Tobye Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Noen som har et svar på dette spørsmålet?Lurer akkurat på det samme. Har samme ski, og bindingen ser nesten lik ut (min: Look PX 12 Lifter). Svarte nettopp på det nå, så hvis du tar en titt... Endret 9. januar 2008 av Centuss Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Noen som kunne hjulpet meg å finne et nytt antrekk? Jeg trenger både bukse og jakke(den forrige buksa spjera på når jeg fikk en ski på hver side av en battleship-rail). http://www.ozskier.com/mmp/wp-content/uplo...simon_linds.jpg (Helt til høyre) http://www.focusfreeski.com/wp-content/upl...-dumont-003.jpg Noen som vet hvor man får tak i det settet, eller noe lignende? Lenke til kommentar
scraatch Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 quarterinc.com er den norske armadasiden. De har amradaski og klær fra oakley. Tror det er det settet du leter etter de har der;) Lenke til kommentar
Herr_Klovn Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Noen som har klart å skade seg hittil denne sesongen? Selv klarte jeg å strekke skulderen i går.. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 ikke på ski men greide det på buss stoppet og nå ser ski helgen mørk ut og jeg skulle jo også stå sammen med en digg jente... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Jeg knakk et ribbein, slo ryggen og håndleddet etter at jeg overhoppet på et hopp i hafjell, i tillegg til at jeg fikk en ballis på en kink-rail i hagen. Endret 10. januar 2008 av Nilsen Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Tv2 hjelper deg tester Twin tip ski i dag, tenkte jeg kunne si ifra for de som ikke hadde fått det med seg, og at den nye ski buksen min kom i dag me happy så får jeg bare håpe nakken blir bedre over natten Lenke til kommentar
Herr_Klovn Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Takk for tipset. Rakk akkurat å få med meg testen. Synes det var noen ski som manglet men.. Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hele testen kan leses her: http://www.ultrasport.no/ultrasport/tester/arkiv/test_parks/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå