dysfunctional Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Det snør som bare det her nå... Skal til Varingskollen nå om en halvtime, er nok fint og mykt der nå Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Her på Geilo har det snødd non-stop siden torsdag, har vært ute hver dag i nysnøen nå. Er på vei i bakken akkurat nå Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Snør også dritbra i Drammen. Får vel dra bort å sjekke forholdene . Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) ski trekke her er stengt blåser for mye Men hjelmen kom i dag skal hente den nå Endret 5. januar 2008 av Svampebob Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Skal kjøpe meg en ny hjelm har dere noen å anbefale i størrelse M, sammen med Dragon DX? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg synes Sweet-hjelmene passer med Dragon goggles. Ganske mange som har dem, passer bra Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg synes Sweet-hjelmene passer med Dragon goggles. Ganske mange som har dem, passer bra Den sorte da? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Den sorte hva? Sort sweet hjelm? Det som passer best synes jeg. :] Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Den sorte hva? Sort sweet hjelm? Det som passer best synes jeg. :] Okey..Da tror jeg går for Halfcut'en. Endret 5. januar 2008 av HenrikTheGuitar Lenke til kommentar
jokkeS Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg skal til Tryvann idag, noen som vet hva slags forhold det er ? Jeg har kjøpt meg Elan THE CODE ski som jeg ikke har prøvd enda:D og lurte på om noen har noe erfaring med de? jeg er skikkelig n00b på Twintip men blir bedre:P Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Håper noen tørr å ta seg en søndagstur til Ingierkollen. Vis dere gjør det, så er jeg gutten med sort volcom bukse og sort volcom jakke og k2 fujative ski. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 WOHOOO!! trynte på railen i dag og revnet ski buksen :O men får ny av mamma siden det var hennes feil Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Hennes feil at du tryna? :s Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Neivel Endret 6. januar 2008 av Centuss Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 mhm var hennes feil hun kjørte i veien med vilje bare på pure F Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Slenger opp noen bilder fra Drammen Skisenter... Blitt bra her nå, mangler fortsatt big jumps. Øverste bilde er meg i action (180 grab) Endret 6. januar 2008 av Centuss Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 wow det var jo nice da, men noen som vet hvor gammel man må være for å leie rom på voss vandrehjem? fant ingenting på siden deres Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Slenger opp noen bilder fra Drammen Skisenter... Blitt bra her nå, mangler fortsatt big jumps. Øverste bilde er meg i action (180 grab) Digg! Blir nok 3-4 turer dit denne uka. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Så jo meget bra ut der! Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Slenger opp noen bilder fra Drammen Skisenter... Holy crap! Visste ikke at det var SÅ bra forhold i Aron! Åssen er føret utafor bakken da? Slenger opp noen bilder fra Drammen Skisenter... Holy crap! Visste ikke at det var SÅ bra forhold i Aron! Åssen er føret utafor bakken da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå