Ullsokk1 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Er ikke no jibber men har salomon 1080 flyer Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Mye smak sak. Personlig har jeg kjørt ski aktivt i 11 år, og begynte først med twintip i år. Jeg har 168 lange ski da jeg er 179. Lenke til kommentar
ams Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 jeg ville satset på ski som rekker deg til nesa/øynene, du blir fort vant til det! : D Jeg kjører med ski som er 174 og jeg er 174-175 selv, tenker på nye ski nå, ser på noen som er 179. Men prøv til øynene, så har du noe å vokse på ( vis du ikke er helt vokst ut ) , skiene kommer heller ikke til å se ut som forkorte ski : D Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ser også forferdelig teit med lange ski... Har et par av de der jeg kjører nå.. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) akkurat bestilt ny hjelm EDIT: glemte link http://www.boardshop.no/sider/produkt.asp?id=9620 Endret 1. januar 2008 av Svampebob Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Kan du bestille direkte fra internett på den siden? Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 yes, betaler enten med visa eller postoppkrav, har bestil en del ting fra den siden. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Okey, flott! Blir nok en Bern hjelm på meg også... Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 bern hjelmer er <3 så er jo den der også 400kr billigere enn den jeg så på butikken med frakt og alt :O Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Kult. En ting til ang. Bern hjelmer... Er alle hjelmene like? Broren min har en Hard top eller hard hat eller hva det var. Hva slags hjelmer har de på boardshop? Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) er ikke helt sikker, men de har flere, men de er dyrere da... Men nå kommer jeg ikke inn på siden :S Edit: kom inn, her er alle Bern hjelmene http://www.boardshop.no/sider/butikk.asp?ant=30&sok=bern Endret 2. januar 2008 av Svampebob Lenke til kommentar
Herr_Klovn Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Da har jeg også fått bestilt meg hjelm. Ble en Poc Receptor. Bestillt hvit. Tok med vest i samme slengen: http://www.pocski.com/?m=6&c=2&p=W72021 Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hvor mye kostet POC hjelmen? Lenke til kommentar
Herr_Klovn Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Tror den ligger på 1799,- veil. Men siden jeg jobber i sportsbutikk, får jeg rabatt Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 ahoh, sykt dyrt. Går heller for en Bern hjelm da Lenke til kommentar
Herr_Klovn Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hehe.. Ja, også er den vanskelig å få tak i tror jeg. Hvertfall utsolgt på Oslo sportslager. Hørte noe om at de solgte 350 stykker på en uke.. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 holdt på å kjøpe meg en POC men var litt for dyrt for meg, har en del av de i bergen Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Så nettopp ferdig Rough Cut. Utrolig mye bra, men filmen var litt for kort. Venta noen mer, spesielt når den avsluttes med en ganske lang part med bails. Man sitter liksom å venter på at den skal avsluttes med noen sinnsykt triks. Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 har 2 studidager som skal brukes før terminen er over, de brukes nok til å dra i bakken;) men det jeg lurer på er om noen har vært i Kongsberg/varingen/tryvann og kunne si litt om de er fornøyde med parkene? er ingen hardcore jibber, men oppholder meg mest i parken...bor sånn omtrent midt i mellom, så nesten samma hvor jeg drar;) Hva anbefaler dere? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Stikk til Varingskollen. Forholdene begynner å bli bra der nå, satt opp et par rails og noen hopp... Det største (10-11m) var litt lite for min del, men de bygger det nok ut etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå