Centuss Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Nettopp fått tak på noen Ninthward - Tosh Peters Pro ski. Bare fått prøvd de et par turer, noen andre som har erfaringer med disse skia? Lenke til kommentar
ams Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 http://newschoolers.com/web/content/pictur..._string/guitar/ her ett bilde som viser ganske fint en guitargrab, det ca. helt likt som jeg tar den ^^ http://newschoolers.com/web/content/pictur..._string/guitar/ enda ett bildet av en guitargrab, men som er utført av Lars Haakon Hafsal som går 1år ntg. Bare vent, han kommer nok til å bli übahpro, dette er 3sessongen hans vis jeg husker rett, og han tar HELT AV! So watch out for Lars Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 er det noen som har erfaring med Techno Pro sine ski? har hørt at de er laget av salamon :S men er ikke sikker på om det stemmer... De blir solgt på Inter Sport butikker, er det eneste stede jeg har sett de Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Velkommen til forumet! =) Techno pro skiene vil jeg ikke anbefale hvis du skal jibbe. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Salomon Foil, er det greie ski ? Ble litt impulskjøp av meg... Håpe de funke.. Lenke til kommentar
ams Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Salomon Foil, er det greie ski ? Ble litt impulskjøp av meg... Håpe de funke.. Det jo en av toppmodellene så, det er ett knall supert kjøp !: D Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Topp model og topp model, er vell mer en blanding av Salomon SPK (ren park ski) og Salomon Gun (som er twintip for pudder)? Men meget gode ski, jeg likerhvertfall den skien, men får vell nøye meg med min Fujativ fra 05/06 sessongen... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Og uansett har ikke skiene _så_ mye å ski som jibbere skal ha det til. Så lenge de har riktig stivelse, lengde og andre egenskaper du vil ha spiller det ikke så stor rolle hvilket merke det er. Og ski er også individuelt. Men gratulerer med nye ski. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Finnes det noen sportsbutikker i Norge som selger Ninthward ski bortsett fra på nettet? Fikk lyst til å kjøpe et par ski til Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Og uansett har ikke skiene _så_ mye å ski som jibbere skal ha det til. Så lenge de har riktig stivelse, lengde og andre egenskaper du vil ha spiller det ikke så stor rolle hvilket merke det er. Og ski er også individuelt.Men gratulerer med nye ski. Klarte ikke å si nei til å kjøpe dem, da eg fikk salomon foil, bindinger, støvler og staver for 5800,-.. Vet ikke når eg før prøvd dem enda, men håper på neste helg! Endret 30. desember 2007 av Furyfax Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Ouch, var hardt i Varingskollen i dag... Tryna på en 360 og smacka låret. Au. Endret 31. desember 2007 av Håks Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Nå har jeg fått sesongkort i Ingierkollen og kommer til å stå der aktivt. Håper noen tar seg en tur ditt . Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 ingen som står i eikedalen/voss? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg står i Varingskollen... Parken begynner å bli bra der nå Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Jodå, eg står på Voss (bur ein drøy halvtime unna), og Best0, Bimmelom, BendikakaQuerck og Zyko gjer det same. Endret 1. januar 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Noen som står i Drammen Skisenter da? Blitt bra med rails her nå... Mangler fortsatt en del hopp. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Skal kanskje en tur til varingskollen på lørdag eller søndag. Noen andre som skal? Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jodå, eg står på Voss (bur ein drøy halvtime unna), og Best0, Bimmelom, BendikakaQuerck og Zyko gjer det same. nice, bor i bergen, men kan ta gratis tog opp skal vel opp halve vinterferien og bo på voss vandrehjem vis det er plass da Lenke til kommentar
Cashper Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Heisann smile.gif Jeg og en kammerat diskuterte lengden på twintip ski. Da han skulle kjøpe ski ble han anbefalt ski som rekker han til haka, og sier det er riktig at twintip ski skal være mellom hake- og nese høyde. Men da jeg kjøpte ski ble jeg anbefalt ski som rekker meg like over øynene, (er ca. 181 selv og skiene er 175). Jeg ble anbefalt at lengden skulle være 175 og ikke 165 i butikken i-og-med at jeg skulle ha midtstilte bindiger. Hvem av oss har mest rett? Har jo sett på x-games og sånt at de store gutta kjører jo med ski som er like høye som dem selv. Takker for alle svar. thumbup.gif Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Er du nybegynner er ski som er litt kortere en deg og anbefale siden de er lettere og dra med seg rundt på rotasjoner og lignende. Selv er 187 høy og har ski som er 170, fungerer egentlig helt greit. Men dette er jo en smak sak... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå