Gå til innhold

Den Offisielle Jibbetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte mine første twintip-ski i år :) Har prøvd de en gang til nå.

Det er disse skiene. Gikk for fjorårets modell ettersom de var 500kr billiger. Tok et par bedre støvler i stedet :) Hadde egentlig tenkt å kjøpe K2 Bad Seed, men de hadde ikke lang nok ski :(

 

Har stått et par år på carvingski, men begynte ikke å hoppe før forrige sesong.

Tror dt har noe med at det dessverre var første sesong jeg stod med noen :| ...

Alle trenger noen å prøve å overgå og strekke seg etter ;)

 

Var som sagt i svandalen 14(?) desember, men lite snø, elendige forhol og ikke et eneste skikkelig hopp ødela turen. Driver å jobber med 180 :p

 

EDIT: Er det noen som har noen gode sider der noen gjenomgår triks og sånn. Liksom viser hvordan det skal gjøres. Kan godt være at det er blit tatt opp før, men har ikke orket å lese gjennom 52 sider :)

Endret av lasjh2k
Lenke til kommentar

Eg bryr meg - har alltid irritert meg litt når folk skriv safty. Sendte faktisk e-post til Skiforbundet for lenge sidan, medan lista framleis låg der, utan at nokon endringar vart gjort. Påpeikte eit par andre ting samtidig, om eg ikkje hugser feil, iallfall d-spin, og sikkert illegal. Illegal tenkjer eg på som ein true tail utan kryssa ski, og det same gjer Jacob Wester (sjå kommentarane til Trickleksikonet på Freeride.nu), Skiforbundet seier noko anna. Reknar ikkje med at du bryr deg - eg bryr meg sikkert for mykje - men det bryr ikkje meg (at du ikkje bryr deg).

Lenke til kommentar
haha, soo om det er stavet feil? Hvem faen bryr seg om det? Vet no hva det betyr uansett.....

 

Hvis folk ikke hadde brydd seg, hadde det blitt sånn at folk skrev hvordan de ville til slutt. Hadde du fortsatt ikke brydd deg?

 

 

Eg bryr meg - har alltid irritert meg litt når folk skriv safty. Sendte faktisk e-post til Skiforbundet for lenge sidan, medan lista framleis låg der, utan at nokon endringar vart gjort. Påpeikte eit par andre ting samtidig, om eg ikkje hugser feil, iallfall d-spin, og sikkert illegal. Illegal tenkjer eg på som ein true tail utan kryssa ski, og det same gjer Jacob Wester (sjå kommentarane til Trickleksikonet på Freeride.nu), Skiforbundet seier noko anna. Reknar ikkje med at du bryr deg - eg bryr meg sikkert for mykje - men det bryr ikkje meg (at du ikkje bryr deg).

 

Flott at du tar initativ.

Lenke til kommentar

Ikke det jeg mener da.

Det jeg mener er at om folk skrive safety eller safty får no være det samme. Vi skjønner no hva som menes uansett.

Om noen skriver " fin truc draiver" Så skjønner vi jo hva de mener. Kansje litt overdreven feil den der men.

 

Men uansett, mente ikke at folk kan kalle truck driver for nose grab f.eks. Bare at stavinga hakke så jævla mye og si

Lenke til kommentar

Norn som kan anbefale en pakkeløsningn på twintip ski for en som skal prøve twintip for første gang.

Hadde tenkt eg pris på rundt 5000,- men kan strekke meg om det er nødvendig.

Eg må ha ski, bindinger, sko og staver. Har stått mye på ski før men de siste årene har det gått i snowboard.

Ønsker primært å kjøpe i en sportforretning, men kan også bestille på nett om det er mye billigere..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...