dysfunctional Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Så det er bare "uvanlige" folk som driver med BC, pipe og urban da? Lenke til kommentar
Herr_Klovn Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Det var en grunn til at jeg satte det i hermetegn. Regner med du skjønte hva jeg mente. Bare at det var noen grener som var glemt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Nei. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Backcountry: Mark Abma og Seth MorrisonPipe: Simon Dumont Urban rails: Andreas Håtveit Har egentlig aldri likt kjøringa til Tanner... Hva med Big Jump og Slopestyle. Det er jo det som de fleste "vanlige" folk driver med. Jeg vil si Jon Olsson på BJ og Anders Backe i Slopestyle. Tja... Slopestyle: Jon Olsson (selv om han ikke er en mester på rails ), Charles Gagnier og Candide Thovex. Big Jump: TJ Glømte foresten Candide Thovex og Polard i BC Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Bigjump > Jon Olsson imo. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Noen som så Jon Håtveit på "Washera" på TV nå nettopp? Det var tydeligvis han som kjørte ned rulletrappa i london. Lenke til kommentar
scraatch Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Mhm, så det ja. Trodde det var Andreas som kjørte ned jeg=P Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Da ble det handlet nye briller i dag, Quiksilver Q2 Wooden Look... Har sett litt på dem og fant dem på Quiksilver butikken på Steen & Strøm i Oslo under julegave handelen. Bare måtte ha dem. Så fikk jeg en quiksilver boxer med på kjøpet siden jeg hadde både jakke og lommebok fra før Litt skryte innlegg men Endret 14. desember 2007 av ondskapen Lenke til kommentar
scraatch Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 HAah, får vell legge inn en skryte meld jeg og da=P Nettopp kjøpt meg nye klær, Hvite og Gråe salomon klær. Kan ikke kalle det nytt akk, pga kjøpte de av Christoffer Frankum. HVis dere vet hvem det er? Så blir det snart nye briller og, Oakley Crowbar text. Med Pinck lindrium glass elns=P Og når jeg får solgt gamle skia blir det nye ski. Fjordårets rossignol scratch fs med worldcup binding:D Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Men for de som enda ikke er ferdig med utstyrs handelen. Så har Jesting Sport 3 stk Salomon SPK Kaos i str: 26, 27 og 28 (en i hver str) hvis jeg ikke husker helt feil, til den nette sum av 2800,- Så løp og kjøp Bare et tips om noe jeg syntes er en meget god pris på den støvelen. Edit: Butikken ligger på Alnabru i Oslo... Endret 15. desember 2007 av ondskapen Lenke til kommentar
Herr_Klovn Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Endelig skal jeg få stått litt på ski. Blir noen timer i morgen Lenke til kommentar
ams Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 yeay, endelig, nå har jeg greid enda ett mål for sessongen ! : D 3octograb, nå skal det settes enda bedre og i 5'ere og 7'ere : D, blitt skikkelig ladd for juleferie nå ass. Er det noen her som skal stå i hafjell da eller ? :] Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Octograb må være, uten tvil, det peneste trikset ever made! : D Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hvis Charles Gagnier utfører det er det jo det uten tvil. Hvis ikke, har vi jo også Candide Thovex sin tail, den er jo bare nyyyydelig! Lenke til kommentar
scraatch Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Truck dirveren til TJ er faen meg pen og ass;o Driveren** Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Eller PK Hunder sin nosemute Lenke til kommentar
scraatch Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Mhm, den er også dritt nice:D Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Eller allt Jon Olsson gjør... Lenke til kommentar
wampster Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hei. Litt ny med ski ettersom jeg har stått snowboard de siste 6 årene. Akkurat kjøpt noen twin tip ski (4frnt TNK) men trenger et par nye støvler, noen som har en ide hva for merke/type er bra? Skal for det meste stå park/freeride, men sikkert litt vanlig i bakken også. Tanken var at de skal ligge rundt 2 lapper +/- mulig dette er feil sted, men tar sjansen Lenke til kommentar
Jagland Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hvis du skal holde på i parken er du heldig hvis du finner bra støvler til 2 lapper, så klart kan du finne brukbare støvler til den prisen, men hvis du holder på med dette mye så annbefaler jeg at du legger ut litt mer for et par SINSYKE støvler på oslosportlager. http://www.oslosportslager.no/product/5501...8vel______.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå