Gå til innhold

Den Offisielle Jibbetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Backcountry: Mark Abma og Seth Morrison

Pipe: Simon Dumont

Urban rails: Andreas Håtveit

 

Har egentlig aldri likt kjøringa til Tanner...

 

Hva med Big Jump og Slopestyle. Det er jo det som de fleste "vanlige" folk driver med. Jeg vil si Jon Olsson på BJ og Anders Backe i Slopestyle.

Tja...

Slopestyle: Jon Olsson (selv om han ikke er en mester på rails :p ), Charles Gagnier og Candide Thovex.

Big Jump: TJ

 

Glømte foresten Candide Thovex og Polard i BC

Lenke til kommentar

Da ble det handlet nye briller i dag, Quiksilver Q2 Wooden Look...

 

Har sett litt på dem og fant dem på Quiksilver butikken på Steen & Strøm i Oslo under julegave handelen. Bare måtte ha dem. Så fikk jeg en quiksilver boxer med på kjøpet siden jeg hadde både jakke og lommebok fra før :D

 

Litt skryte innlegg men :p

Endret av ondskapen
Lenke til kommentar

HAah, får vell legge inn en skryte meld jeg og da=P

 

Nettopp kjøpt meg nye klær, Hvite og Gråe salomon klær. Kan ikke kalle det nytt akk, pga kjøpte de av Christoffer Frankum. HVis dere vet hvem det er?;)

 

Så blir det snart nye briller og, Oakley Crowbar text. Med Pinck lindrium glass elns=P

Og når jeg får solgt gamle skia blir det nye ski. Fjordårets rossignol scratch fs med worldcup binding:D

Lenke til kommentar

:thumbup:

 

Men for de som enda ikke er ferdig med utstyrs handelen. Så har Jesting Sport 3 stk Salomon SPK Kaos i str: 26, 27 og 28 (en i hver str) hvis jeg ikke husker helt feil, til den nette sum av 2800,-

Så løp og kjøp ;) Bare et tips om noe jeg syntes er en meget god pris på den støvelen.

 

Edit: Butikken ligger på Alnabru i Oslo...

Endret av ondskapen
Lenke til kommentar

Hei.

Litt ny med ski ettersom jeg har stått snowboard de siste 6 årene.

Akkurat kjøpt noen twin tip ski (4frnt TNK) men trenger et par nye støvler, noen som har en ide hva for merke/type er bra? Skal for det meste stå park/freeride, men sikkert litt vanlig i bakken også. Tanken var at de skal ligge rundt 2 lapper +/-

mulig dette er feil sted, men tar sjansen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...