Gå til innhold

Den Offisielle Jibbetråden


Anbefalte innlegg

Andreas Håtveit er mye oppskryt... Pk hunder knockern jo ut. Klart den beste i norge om non par år, om ikke nå? :roll:

 

Hva har det seg da at han blir invitert til jon olsson invitation? Og kommer til finalen? Kan ikke si at han er dårlig, det er jo en grunn til at han kommer til finalen i JOI da.

 

 

Haha bortsett fra at Pk Kom til finalen i 2006 og Vant JOI 2007 da.. Dessuten er det ikke bare de beste som kommer dit.. Jon Olsson inviterer folk personlig, de som ikke er ebdt, er ikke der. Ellers hadde vell Tanner hall vært der?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Utan at eg veit noko som helst om grunnane til at Tanner ikkje har vore med på JOI: Det kan jo faktisk vere at han har takka nei ...

 

jaja, skjønner jo det da, men Jon har ikke bedt alle de beste, fortsatt flere som ikke er der som er drit gode.. det var bare en måte for å vise at ikke alle folk kan delta der, det er bare de som blir bedt

Lenke til kommentar

Martinma: Jaudå, er med på den. Uansett, i mine auge har PK finare stil enn Andreas, men Andreas er nok (etter kva eg har sett) ein god del betre på rails.

 

Over til noko anna: Nokon som var i hovudstaden og såg på Jibbattle i dag? Korleis gjekk det i skikonkurransen?

Redigert: Litt seint ute ja ...

Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar
Andreas Håtveit er mye oppskryt... Pk hunder knockern jo ut. Klart den beste i norge om non par år, om ikke nå? :roll:

 

Hva har det seg da at han blir invitert til jon olsson invitation? Og kommer til finalen? Kan ikke si at han er dårlig, det er jo en grunn til at han kommer til finalen i JOI da.

 

 

Haha bortsett fra at Pk Kom til finalen i 2006 og Vant JOI 2007 da.. Dessuten er det ikke bare de beste som kommer dit.. Jon Olsson inviterer folk personlig, de som ikke er ebdt, er ikke der. Ellers hadde vell Tanner hall vært der?

 

Tanner er no ikke like god som jon, pk og håtveit osv? Han er jo aldri med på noen big jump konker som jeg ser:S

Bare med på pipe og slopestyle...

Lenke til kommentar
So Tanner er ikkje like god som dei andre du nemnte fordi han velger å ikkje delta i bigair-konkurransar? Ja vel ja ...

 

Skifilm.no har forresten lagt ut ein video frå Jibbelandskampen.

http://skifilm.no/tv.php?id=177

 

Hvis han hadde deltatt så tror jeg ikke han hadde klart og kommi til finalen i JOI. For han har ikke like mange triks som alle andre. MEn uansett, så er han no pro. Han eier no de fleste i backcontry og pipe. Og han er god på urban rails.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...