Herr_Klovn Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det har kommet et etter det med Ygre Wiig. Men det har vel bare kommet for abonnenter enda. Kommer i butikken den 6. desember tror jeg. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) OK, då får eg ta ein tur til Narvesen mot slutten av veka. Endret 3. desember 2007 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Etter å ha sett den filmen gleder jeg meg bare mer og mer til Rough Cut kommer. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Parten til Andreas der var bare helt syk! Lenke til kommentar
Herr_Klovn Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hvis dere ikke har sett det før, burde dere sjekke ut Jon Olssons videoblogg: http://www.jon-olsson.com Lenke til kommentar
Martinma Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Andreas Håtveit er mye oppskryt... Pk hunder knockern jo ut. Klart den beste i norge om non par år, om ikke nå? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 PK er innmari god for alderen, og tar mye bra triks, og han har fin stil. Men jeg liker Andreas sine 1080 tails bedre, må jeg si. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Håtveit er god, eg skal ikkje krangle på det, men han «stresser» litt mykje til tider, mange triks ser rett og slett ikkje noko særleg bra ut. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Enig med Torbjørn T. her. Virker som han er nervøs og stresser med og få tid til alt i lufta. Det går på en måte ikke sakt og pent, sånn at det ser utrolig enkelt ut. Sånn som når Mark Abma, Jon Olsson, JP Auclair, Candide Thovex og Charls Gagnier (eller hvordan han stokker bokstavene) bryter tyngdekraftens lover. Gutten kan jo stå på ski som det smeller, han er god på rails. Men kan virkelig ikke måle seg med resten av gutta i verdens eliten. Lenke til kommentar
Herr_Klovn Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hva synes folk om stilen til Anders Backe da? Jeg synes den er grom. Lenke til kommentar
scraatch Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Andreas Håtveit er mye oppskryt... Pk hunder knockern jo ut. Klart den beste i norge om non par år, om ikke nå? Hva har det seg da at han blir invitert til jon olsson invitation? Og kommer til finalen? Kan ikke si at han er dårlig, det er jo en grunn til at han kommer til finalen i JOI da. Lenke til kommentar
scraatch Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Noen bilder av meg fra den lokale bigjumpen;D Gi kommentarer:D Endret 5. desember 2007 av scraatch Lenke til kommentar
Herr_Klovn Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Førstebilde var bare uskarpt. Ikke noe mer å si om det. Andre bilde var helt ok. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Minus for ikke helt strake bein på truckdriveren. Lenke til kommentar
scraatch Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Ja, er klar over det. Ble feil med fokusen pga snø som gjorde at den fokuserte på snøen istedet;o Lenke til kommentar
Herr_Klovn Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ja, jeg så det. Uflaks det der. Det er bare å prøve en gang til. Lenke til kommentar
scraatch Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jepp, er det. Skal ha en ny photosession så snart det blir litt mere snø Snøen regna bort vett;o Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Noen som har vært/skal på tryvann denne helga? Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg bare lurer på noe, er det fortsatt aktuelt med treff i Varing eller Tryvann? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Ja, det vil jeg tro. Men en må jo arrangere det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå