Ondskapen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hvem er det som kan si at de ikke liker den utrolig stilfulle og elegante kjøringen til Jon Olsson? Lenke til kommentar
scraatch Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Det er bakover så lander du switch Om du lander switch eller ikke kommer jo an på hvor mye spin du tar. Men har alltid ment det er forover jeg. Og alle andre jeg har spurt sier det er forover og. at man kaster seg fram lism Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Rodeo er vel rodeo, nettopp av den grunn? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Var vel ikkje noko god måte å forklare det på, videoen eg linka til forklarer nok betre. Det varier litt, men sjølv om nokon kaster seg litt framover, so legg ein seg på «rygg». Nokon forklarer det med at det er ein lincoln med skru. Men eg skal ikkje prøve å forklare noko meir, klarer ikkje gjere det på nokon fornuftig måte uansett. Legg heller ved ein video til: Og so ein som har ingenting med rodeo å gjere, eg berre legg den ved for moro skuld: Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Den nederste videoen var syk. Hva var det, forresten han tok? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Double misty er det folk seier når den vert nemnt på NS. Adam Schrab heiter fyren forresten. Lenke til kommentar
Herr_Klovn Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Sykt triks det der. Tviler litt på at han naila det, men allikevel. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Med tanke på at skia knakk, tror jeg ikke han naila den. Ser ut som en Misty med hundre-og-helvettes mange spins. Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Skal endelig få kommet meg oppi bakken her også nå!! De åpna forrige helg men da LAN-et jeg Mange her som ikke har åpnet skibakke hos seg?? Lenke til kommentar
Herr_Klovn Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Ikke her enda Men de har laget litt snø da, så tror jeg skal opp dit på søndagen å raile litt. Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Men de store problemet hos oss er at de har bare lagt og trakket snø der alpin folka skal drive, så ingen av hoppa er i drift enda og heller ingen railer Lenke til kommentar
scraatch Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Var vel ikkje noko god måte å forklare det på, videoen eg linka til forklarer nok betre. Det varier litt, men sjølv om nokon kaster seg litt framover, so legg ein seg på «rygg». Nokon forklarer det med at det er ein lincoln med skru. Men eg skal ikkje prøve å forklare noko meir, klarer ikkje gjere det på nokon fornuftig måte uansett. Legg heller ved ein video til: Og so ein som har ingenting med rodeo å gjere, eg berre legg den ved for moro skuld: Thaaanks keez, en en kompis som sier han tar rodeo 9. mne han kaster seg back og tar baklengs 540. Men takk, nu vet jeg hva det er Lenke til kommentar
ams Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Nå har det jo snødd som bare fele i sjusjøen, på lørdagen kom det rundt 40cm tror jeg : D så idag kjørte vi masse løssnø også bygde vi en kicker like ved heisen fyfele så chill! : D Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 I helga var jeg oppi bakken her, utrolig bra Kommet mye snø her i det siste Det er bra, men de som ordner hopp osv har ikke gjort noe særlig med hoppa i bakken her enda Det er litt synd da men... Lenke til kommentar
Herr_Klovn Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Var oppi bakken i dag. De har ikke åpna enda da, men det er satt opp en rail. Blir utrolig lei av å tråkke opp hele tiden da. Lenke til kommentar
kalle101 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hva trur dere om dette? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Vet ikke helt om jeg skal svare her i tråden din, så jeg svarer her. Siden du er 1.80 vil nok ski rundt 1.70 passe deg om du er nybegynner. Så jeg ville nok valgt 1.75, og ikke 1.65. Lenke til kommentar
kalle101 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Vet ikke helt om jeg skal svare her i tråden din, så jeg svarer her. Siden du er 1.80 vil nok ski rundt 1.70 passe deg om du er nybegynner. Så jeg ville nok valgt 1.75, og ikke 1.65. okay Takk for svar Lenke til kommentar
Herr_Klovn Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Noen fler som har fått det nye Fri Flyt-bladet? Knallbra utgave med mye bra lesestoff. Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det med Andreas Ygre Wiig på framsida, eller har det kome eit etter det? Apropos nye blad, nokon her andre enn meg som har kjøpt fyrste utgåve av Skier? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå