Gå til innhold

Den Offisielle Jibbetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva ville dere valgt mellom K2 Fujative og Völkl Ledge, begge har samme binding og samme pris!

 

Jeg ville valgt k2 fujative. pga de har jeg hørt mye bra om, men en kompis i vassfjellet kjørte på vólkl dogen i fjord. og han likte de ikke noe. Så han bytta de etter to tre ganger. Og ikke hørt noen andre sagt no mye bra om vólkl heller. Men til slutt er det jo smak og behag som gjelder da.

Lenke til kommentar

Hehe, daså. Men for oss under 18 kan det være digg å slenge seg på bussen. Drar sammen med noen kamerater på camp nr.2 tror jeg. Jeg sitter her og bare venter, så tror det kan hjelpe på med en uke med ski på sommern.

 

Men, men. Tror det blir en liten rail-session neste helg. Skianlegget her har klart å lage litt snø, og det er satt opp en rail. Problemet er bare at man må gjøre det på dagen, så derfor funker det bare i helgene.

Lenke til kommentar

Hoho, det er jo ennå tidlig men jeg har planlagt å dra på camp2 på fonna, en hel haug med kompiser, det er vel rundt 9-10stk. av oss som har tenkt/planlagt å dra diit : D

 

så jeg skal vente til etter jul, så bestiller jeg nok plass dit :D

 

Men nå er det jo 07-08 sessongen som gjelder?! : DDDDD

 

Er det noen folk her som har tenkt å stå i hafjell og sjusjøen til sessongen eller ? ( :

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...