scraatch Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jeg og noen kompiser skal til Trysil i påsken nå. sikkert 10 stk :!: skal drikke om kvelden og kjøre ski om dagen:D Var der i fjord og, men da var vi bare to stk i en egen leilighet, men nå fant vi ut at vi skulle ta med oss flere. Gleder meg som faen =D Lenke til kommentar
scraatch Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Noen som får til D-spin og Cork på trampo? Jepp, drar cork 10 på trampo. og D-spin 7;) En du? Lenke til kommentar
scraatch Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Noen som skal til Marikollen i dag? Det er rail jam der <{POST_SNAPBACK}> Rails er det kjedeligste som finnes. Det er kjedelig å se på, og kjedelig å kjøre. Mye morsommere å se lange svev på hopp, spesielt off-pist. Haha, kutt ut nå. skal man være god på twintip så må man også kunne og raile. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Noen andre som har disse skoene? <3 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Var i Hemsedal i helga, digg og stå på ski igjen. Lenke til kommentar
Herr_Klovn Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Ååå.. Misunner deg! Jeg har så lyst til å stå på ski nå. Men, men. Sesongen starter nok hvertfall tidligere enn i fjor. Det er minusgrader ute, og de driver og jobber i bakken her. Det er håp! Lenke til kommentar
jelpoole Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 hva ville dere valgt mellom K2 Fujative og Völkl Ledge, begge har samme binding og samme pris! Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Er det verdt og ta turen til varingskollen i helgen? Med tanke på antall folk og hva som er der? Hvor stort/lite er dette "hoppet" de har lagd? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hvis jeg skulle hatt en av de ville nok mitt valgt falt på K2 Fujative, grunnet av at disse er mye mere kjent og da flere som står på de. Og de skal også være en bra ski etter det jeg har hørt, Völkl Ledge har jeg hørt lite om Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Noen som husker hvordan man skulle vri støvelen for å teste om utløsningen i bindingene funker? Jeg tryna bra hardt forrige helg, men skia satt like godt fast... Endret 19. november 2007 av Natrium Lenke til kommentar
Herr_Klovn Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Skru skien fast i en skrustikke. sett støvelen i bindingen og dytt til siden foran. Det er ikke verre enn det. (Kan godt hende det finnes andre måter, men hvorfor gjøre det vanskelig...) @ ondskapen: Det er sikkert masse folk der i åpningshelgen med tanke på at det er såpass nerme Oslo. Har ikke personlig erfaring med det da. Bare vill gjetning... Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Opnings helgen har jo vært... Men det er vell ikke så veldig mye bedre til helgen. Men noen andre som har tenkt og ta turen innom i helgen? Tenker jeg prøver og ta lørdagen der... Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Vær forsiktig... http://www.youtube.com/watch?v=6vnfV-vh_HM...feature=related auch! Lenke til kommentar
jelpoole Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 så ikke digg ut det der må nok prøve det for å finne det ut Lenke til kommentar
Herr_Klovn Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Au! Har sett den før, men ser like vondt ut hver gang. Blir litt skremt. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Natrium: Ta på dg skia og løft beine opp til siden og smell til mot bakken. Bruker jeg og gjøre. Lenke til kommentar
Herr_Klovn Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Noen som har erfaringer med POC Receptor-hjelmen og/eller POC-vest? Har planer om å kjøpe det. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 noen som vet om en billig og bra ryggbeskyttelse? Lenke til kommentar
Herr_Klovn Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Vet ikke hva du mener med billig, men Daineese er jo greit. Koster vel tusenlappen. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Er det verdt og ta turen til varingskollen i helgen?Med tanke på antall folk og hva som er der? Hvor stort/lite er dette "hoppet" de har lagd? Hopp? Er ingen hopp der, er bare et par småhopp som folk har laget selv. Var der i går faktisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå