Gå til innhold

Den Offisielle Jibbetråden

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Om jeg er klar for vinter ?

ja gjett om,har vært klar siden april jeg : D

Av utstyr så har jeg bare skaffet meg nye sko, ett park spk kaos. Har kun fått prøvd dem 2ganger nå under to railsessions, kjennes ivertfall gode ut,,men kanskje det kommer no minus iløpet av sessongen,håper da ikke det ivertfall : D

Driver å tenker på å skaffe meg ny hjelm og bukse, men får spare opp litt cash ...

Men hvor er det folket her har tenkt til å stå ? : )

selv skaal jeg stå mest i Hafjell,skeikampen,sjusjøen og kanskje kvitfjell, vis parken blir like bra som jeg har hørt og lest at den skal bli : )

Lenke til kommentar

Hei, jeg liker å jibbe. Så jeg prøver og få meg med flere av vennene mine.

Men de må kjøpe utstyr og jeg lurer på hvor du kan få tak i Twin-Tip ski uten og måtte bruke for mye penger?

og også hvilken lengde Twin tip skiene bør ha?

Hørt noe om 10 cm kortere enn deg selv men er ikke sikker, og lurer på om jeg kan få litt nyttig hjelp.

Takk Takk

Endret av Hmmmmm
Lenke til kommentar

Jeg ville sagt at man burde legge litt penger i skia. Lengden er vanskelig å si når de ikke har hatt twin-tip før. Det går egentlig med hva man liker.

Jeg kommer til å stå mest på ski her hjemme i Vikersund, men har planer om å ta en tur eller to til Norefjell, Kongsberg og Varingskollen. Noen som har forslag til andre steder jeg bør sjekke ut?

Lenke til kommentar
Hvis du bor i Oslo området kan jeg anbefale Jesting Sport på alnabru...

Takk, bor ikke så veldig langt unna så skal skjekke det. :thumbup:

De ligger ved siden av Computercity (tror jeg det er :p ) ved rundkjøringa ved senteret der. Så vet du litt mer nøyaktig hvor på Alnabru du skal lete.

Har selv handlet ski, bindinger og støvler der. Meget god service, gode priser også har de peiling på ski.

Lenke til kommentar
De ligger ved siden av Computercity (tror jeg det er :p ) ved rundkjøringa ved senteret der. Så vet du litt mer nøyaktig hvor på Alnabru du skal lete.

Har selv handlet ski, bindinger og støvler der. Meget god service, gode priser også har de peiling på ski.

Ahhh,godt å høre at det finnes butikker som har peiling på det de selger : )),det blir jeg glad av å høre : D

Lenke til kommentar

Triksplanene har jeg tenkt på siden april måned. Har blitt stoka på lære/sette 900-1080reversed mutegrab, sw7mute,misty5-7 kanskje med no grabs også,vil få switch stilen min bli mye bedre også,,cork og bio vil jeg ogsåå settee, men får da se åssen sessongen blir daa : DD

Kvitfjell åpner jo til helgen, de skal åpne opp med et hopp og en rail.

Er det noen av dere som har planlagt en tur dit helgen 10-11november ? :]

Lenke til kommentar

noen som er flinke med twin tips som kan hjelpe meg litt fort, lurer på om 136cm ski er for korte for meg, er ca 1.75cm, har aldri hatt twin tip ski før, har bare kjørt snowblades og eldre vanlige slalomski. liker korte ski, men snowblades ble for korte.

Lenke til kommentar

ja,problemet er at jeg har allerede besilt skia, ble litt stress og var ikke så klar på lengda på skia, tror faktisk jeg så feil, ville helst ha 148. Men har så lite økonomi (hybelboer) og fikk disse ganske billige. Men har ikke henta de ut enda. Tror ikke jeg finner så billige ski (brukt)

Lenke til kommentar

er ikke sikker på merke, Scott ivertfall, gråe med noe røde merker, ligger på posthuset er,er usikker på om jeg kommer til å hente de ut, men til 1050 ink frakt så var det ikke så gal pris, skiene var fine de. men vel kort, angrer meg litt, men tror ikke jeg får noen andre twin tip ski så billig, har virkelig ikke økonomi til dyre ski :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...