dysfunctional Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 Hva hadde denne tråden vært uten deg incanus? Takk for link! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Jo berre hyggjeleg. Linken fann eg på FriFlyt.no-forumet. Og so kom eg på ein liten teaser som kom for ei stund sidan, nemleg for «Idea», filmen til Pep Fujas, Eric Pollard og Andy Mahre (berre dei tre). Heimesida for prosjektet er http://www.filmtheidea.com/. Teaseren kan ein finne der, og på heimesida til Eric Pollard der det er nokre andre småklipp i tillegg. Lenke til kommentar
kmx91 Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Hellvette så mye snø det er på fonna nå.. gleder meg sykt til jeg skal opp Endret 20. mai 2007 av kmx91 Lenke til kommentar
haarod Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Jeg tar cork 540, men har ikke helt fått satt D-Spin enda. Driver og lærer meg, men hver gang jeg slenger meg rundt blir det bare at jeg ender opp ned. 8640914[/snapback] Kan du forklare meg? Har gjort det noen ganger men da bare gutsa jeg i en retning også ble det bare sånn, uten at jeg egentlig visste hva jeg gjorde Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 PVC er indeed hardplast. Kan være vel glatt til tider, men det funker. 8636074[/snapback] Enkelere med metal, synes jeg. Er jo ofte plassert metal stenger i ski-anlegg. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 PVC er indeed hardplast. Kan være vel glatt til tider, men det funker. 8636074[/snapback] Enkelere med metal, synes jeg. Er jo ofte plassert metal stenger i ski-anlegg. 8672659[/snapback] Det kan vel også ha noe med at metall tåler litt mer..? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Så klart. Egentlig har jeg ikke tro på hardplast. Prøvd å raile på det før, var ganske vanskelig å holde balanse. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Så klart. Egentlig har jeg ikke tro på hardplast. Prøvd å raile på det før, var ganske vanskelig å holde balanse. 8674328[/snapback] Men det er vel greit til å leke litt på etter skolen? Lenke til kommentar
adrian-incompro Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 noen kamerater og meg har laget en hjemmeside! si hva dere synes www.incomplete-productions.com Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 Fin side. Likte dette bildet: Lenke til kommentar
adrian-incompro Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 hehehe... ja, tro hva du vil :!: takk =D Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Kan opplyse om at MSP no har kome ut med teaser for sin film Seven Sunny Days. Dei har mange gode køyrarar med, deriblant nokre nye; Jon Olsson, Colby West og TJ Schiller. Sjå den her: http://www.mspfilms.com/theatre/ Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Fytti hælvete! Så jo ganske bra ut det der da Alpe tur er lagt på hyllen og det til fonna i stedet for i sommer fereien Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Knallbra video! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Nokon har kanskje fått med seg at skisesongen ikkje er heilt slutt på Voss. Eg har lagt ut nokre bilete her. Kan leggje til at Anders Backe mest sannsynleg vann, han leia iallfall etter tre av fire hopp. Premiereutdelinga har vore, men eg var ikkje der, so eg veit ikkje sikkert korleis det gjekk. Resultata vert lagt ut på Friflyt.no seinare i kveld. Endret 30. juni 2007 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Resultata vart aldri lagt ut på Friflyt.no, men Anders Backe vann iallfall. Sjå NRK sitt innslag på NRK Nett-TV. Det eg eigentleg skulle nemne var at Newschoolers har lagt ut trailersida si for året: http://newschoolers.com/web/content/pagete...ge/trailers2007 Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Noen som vet hvordan føre er på fonna etter allt regenet? Er det verdt og ta turen? Lenke til kommentar
H2o Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Noen som vet hvordan føre er på fonna etter allt regenet?Er det verdt og ta turen? 9074607[/snapback] Ja, jeg tenkte jeg og to til skulle opp og kjore SMX snart! :!: Kjorte Twintip for Ligger bilde av meg under vedlegg, og et bilde av en i north legion crewet. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Skal opp denne uka, så lurte på hva jeg burde forvente av føre... Lenke til kommentar
Herr_Klovn Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Hei! Får vel kaste meg på denne tråden jeg og. Driver altså med jibbing og står på Head Mojo 80 skia fra i vinter. Triklist: 180-900 spins m/forskjellige grabs, forskjellig railing (swich på, 270 av osv.), cork til vintern. Fint å se at Vikersunds store sønn (Anders Backe) er nevnt her. (Er fra Vikersund selv.) Hvis noen ønsker å se mer av han så er det en film her. Er det noen av de som ikke skal på Fonna som gleder seg til vintern? Jeg klarer nesten ikke å vente. Endret 8. august 2007 av Herr_Klovn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå