Ondskapen Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Er ikke sikker på hvor stryn ligger, men du har jo Senteret ved Galøpiggen... Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 10 timer fra oslo...Så nå har du 2 pekepinner 8504084[/snapback] Hva har du røyka a? Jeg og fatter kjørte til voss på 6 timer, og Fonna ligger nermere her enn det voss gjør. Så hvis vi sier litt over 7 timer til Fonna fra oslo så er det nok riktig. Så lenge du ikke ligger i 60 hele veien da. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Da så, var sikker på at det var 10 timer jeg... Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 rundt 8 timer fra oslo tenker jeg.. brukte 6 timer fra her, å det er 2 timer til oslo.. men spørs litt hvor heldig en er med båter osv da.. kan fort måtte regne med å vente litt der.. og vi hadde et par matpauser på turen også Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Du kan køyre Haukeli, og slik sleppe å ta ferje. Gule Sider rekner med ei køyretid på 5 timar og 19 minutt frå Oslo til Jondal, og so er det vel ein liten halvtime frå Jondal og opp til breen. http://kart.gulesider.no/kart/map.c?startI...323587&imgt=MAP Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Ikke værre... Da blir det ikke så langt og kjøre til neste år da Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Nå må ikke denne tråden dø ut selvom snøen smelter Gleder meg utrolig til jeg skal opp til vinteren igjen Årskort på Voss er på gang Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Seff. Ikke mangen ukene til jeg skal på Fonna å jibbe hvertfall Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Oioi, jeg gleder meg som [det "stygge" ordet som begynner på f..] til jeg kan fryse i stolheisen igjen! =] Jeg og noen kompiser skal lage en mini-mini-"park" i en mini-bakke/skrent rett i nærheten her. Er konstant på utskikk etter ting som kan brukes som rails.. Noen som har noen forslag til ting som kan brukes? Har en bred planke, omtrent 1.5 m (alt for kort) som blir en slags boks maybe... En 5-10 cm bred planke, omtrent 2 meter. Og et 3-4 meter tjukt plastikkrør med en diameter på 20 (?) cm som vi fant på en byggeplass.. Bare noen ting vi har funnet rundt omkring, men bedre enn ikke noe! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Kan jo bare kikke rundt i garasjen o.l. Kan jo finne noe der da Lenke til kommentar
BendikakaQuerck Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 gå til nærmeste statens vegvesen elr liknende. nigg et par pvc rør! det er pr0n som rail Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Bendik: Forstår hva du skriver, men mye deiligere å lese om du skriver bokmål, please? Er pvc hardplast eller noe? Noen steder i Oslo man kan få slike rør? Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 PVC er indeed hardplast. Kan være vel glatt til tider, men det funker. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hvem skjønner vel ikke "nigg et par PVC rør! det er pr0n som rail" ? Utrolig mange som ikke kan skrive bokmål. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Hva betyr "nigg"? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Å nigge er eit slanguttrykk for å stjele. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Noen som får til D-spin og Cork på trampo? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg tar cork 540, men har ikke helt fått satt D-Spin enda. Driver og lærer meg, men hver gang jeg slenger meg rundt blir det bare at jeg ender opp ned. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Då var den fyrste av årets trailerar (som eg har sett iallfall) ute. «Believe Tanner» heiter den, og den som står bak er Tanner Hall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå