Bushnell Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Zag er konkurs så det er ikke så lett å få tak i lenger. Ville heller tatt en kikk på k2 sine.. Hellbend er jævlig gode pudderski, pontoon eller maiden AK er heller ikke et dumt valg hvis det er ren pudder ski du vil ha.. Vil du ha litt mer allround er seth vicious tingen Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 Fint å se at tråden min lever fortsatt! Denne må holdes i live helt til neste sesong! Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Et par feite pudderski hadde vært knall her i gården og. Vet ikke om jeg har lyst å ta meg råd til det. Går kjapt en 8-9000 der. Kjører på Armada AR5, som funker supert til jibbing, og ganske greit i pudder. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Fint å se at tråden min lever fortsatt! Denne må holdes i live helt til neste sesong! 8457516[/snapback] Haha, lykke til.. Sesongen er over - deal with it. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Vi har jo alltids sommerski Stryn @ St. Hans anyone? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Jeg skal til fonna i år Noen andre ? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Har desverre ikke tid Men skal stå et par dager i Østerike i sommer, leter etter ett sted med en fet sommer åpen park. Noen forslag? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 jeg skal til fonna en eller annen gang, muligens i mai en gang.. Får ikke vært på stryn st.hans men skal dit en annen gang! Lenke til kommentar
Lasse000 Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Skal til fonna i perioden 25-30 juli, gleder meg!! Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Jeg vet ikke om noen har sagt det, men dette er et svar til første posten. Jeg har med andre ord ikke lest hele tråden. Jibbing ble vel oppfunnet av snowboarderne lenge før dere gutta tenkte på å kjøre baklengs på skia deres http://snowboarding.about.com/library/glos...def_jibbing.htm Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 1) Man må ikke nødvendigvis stå twintip for å kalle seg jibber. Det er det går fint ann med snowboard og noen har startet å jibbe litt på telemark 2) Jibbing i seg selv er ikke en sport, det er mer et begrep som dekker flere områder av hva du driver med. Du har nok rett, men dei siste par åra har folk flest byrja å bruke ordet jibbing som namn på sporten freestyle new school. Dette trass i at det kjem frå snowboard, der den opprinnelege tydinga er å leike seg på menneskeskapte element, om eg ikkje tek heilt feil. (Det er i tillegg eit uttrykk i segling...) Og dei som driv med jibbing på telemark, har vel truleg twintipski. Forskjellen ligg berre i bindingane. Er sjølv ikkje so glad i det namnet då eg meiner det er litt feil, men det er det som vert mest brukt, so eg plar ikkje bry meg noko om det. P.S. Det må vere eit gamalt bilete av Candide, ser ut som Dynastar-ski... Edit: Driv med freestyle new school eg og. 5471626[/snapback] Jeg vet ikke om noen har sagt det, men dette er et svar til første posten.Jeg har med andre ord ikke lest hele tråden. Jibbing ble vel oppfunnet av snowboarderne lenge før dere gutta tenkte på å kjøre baklengs på skia deres http://snowboarding.about.com/library/glos...def_jibbing.htm 8483647[/snapback] Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Okidoki.. Thanks for the heads up! Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Skal mest sannsynlig til Fonna i sommer ja min bror og noen kompisser av meg/han Leie hytte, pilse om kvelden, ski om dagen. SYYYKT digg Lenke til kommentar
SlappPenis Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Skal mest sannsynlig til Fonna i sommer ja min bror og noen kompisser av meg/han Leie hytte, pilse om kvelden, ski om dagen. SYYYKT digg 8486831[/snapback] ja kom til fonna alle sammen skal jobbe der i 6 uker så masse drikke og kos blir bra.. p.s. espeland camping er stedet cya Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Vi blir vel 7-8 gutter som drar opp til fonna i sommer. Tre av dem er 18, og resten av dem er 15. Null foreldre, blir kjempegøy! Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hvor ligger Fonna? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 times tid unna bergen. Ikke så godt forklart men da har du en pekepinne Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 10 timer fra oslo... Så nå har du 2 pekepinner Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 (endret) http://kart.gulesider.no/kart/map.c?imgt=M...d=a_10000339070 Nå har du tre. Endret 30. april 2007 av VHaakonsen Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 10 timer fra Oslo? *crying a river* Ingen sommersteder som ligger nærme Oslo da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå