WhiteDragon Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Noen som skal til Snowstock til helga, da? Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Jaja, da var promotering av en god trå på plass i signaturen i alle fall. Forresten noen som vet hva den nye softbooten til rossignol heter? Hvor man får kjøpt den og hva den koster hadde også vært allright å vite. Tenkte å selge Xwave støvlene mine og kjøpe noe fra rossignol neste sesong, eller vurderte det i alle fall. Endret 8. mars 2007 av Rhoads Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Får vell samme navn til neste år vil jeg tru... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 http://www.youtube.com/watch?v=fcJoUWeGmvg Videoen blitt posta før eller? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Det klippet var nytt for meg, trodde ikke det var anklene han brakk... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Begge anklene ble knust. Fy faen for et fall! Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Det så rimelig feil ut det der ja. Lande slik som han gjor kan ikke akkurat ha vært deiligt. Så, hvilke ski kjører dere på? kjører selv på Armada AR5 med Look PX12 bindinger. Veldig fornøyd Deiligt å stå på myke ski hvertfall. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Står på fjorårets fujative ski, helt greie ski, men de er litt tunge. Skal også ha mykere ski neste gang... Så er det Look PX Team bindinger som jeg er veldig fornøyd med. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Står på fjorårets rossignol sprayer bc. De er sabla breie, fantastiske i løssnø o.l. Har ingen erfaring med annet enn de gamle Dynastar Speed 63-skiene fra 2000/2001. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg har lyst på T-hall, butterlichios Har Rossi scratch wrs med rossi 140 bindingene... Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Noen som har tips til jibbe hanske, mønsteret i min Level Suburban begynner og løsne (etter 3 dager i bakken), så skal levere dem inn igjen. Har sett litt på Dakine Mustang, men i friflyt sin test står det at den er forhonldsvis tynn. Er den så tynn at jeg vil fryse hvis det er 10 blå ute? Noen andre tips? Edit: 600kr er maks... Endret 9. mars 2007 av ondskapen Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Park hanske med en sånn tynn fingerhanske inni funker gull!! Type sånne Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg har kjørt mine Las Vegas i vaskemaskinen, slept de etter meg ned bakken, kjørt på de, glemt de i bakken over natta og røska og dratt, i tillegg til å stått flere timer med spade og mine har ikke tatt skade, må være noe galt med dine Onskapen. Prøv å bytt i enda et suburban par. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Går utifra at du mener Los Angeles? Men hvis du ser på Los Angels også på Suburban så er det forskjeld på trykket, så tror ikke det er feil produksjon. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hm, k. Los Angeles ja, surra litt. Akkurat denne modellen: http://levelgloves.com/los.angeles.htm . Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Ups, jeg linket vist til dame moddelen Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hehe Men det beste du får om du lett fryser er jo skikkelige votter egentlig. Men er vel ikke noe for deg det, så ville nok gått for de hanskene det blir linket til hos seasport. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg har ordentelige votter (hestra). Men jeg får ikke tak i skia med dem. Men skal kanskje inom Seasport i morra, så får se hva det blir til... Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Tenker på grabbing og slikt da? Men om du ikke liker de på seasport, så ta turen innom Oslo Sportslager å se på noen andre level handsker også, bare et lite tips. Endret 10. mars 2007 av Rhoads Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Viste ikke at de hadde det Hvor i Oslo ligger den (siden dems er nede)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå